31 Οκτωβρίου 2007

pod

Βαλίτσες, e-ticket -άγνωστο ποια εταιρία θα μας πετάξει, χαρτομάνι, τελευταία βόλτα στο Ίδρυμα και ... :) όόόόόλο μου το άγχος στο αγγουροξυπνημένο pod (σιγά-σιγά με το όνομα :)) : Αδύνατο να δεχτεί ταινία :(((( ... Έχει μουλαρώσει και δεν δέχεται κανένα κανάκεμα (Ντορής; μμμμ) ... Τέτοια ώρα τέτοια λόγια ... Ναι, αλλά θα με αναγκάσει να δουλέψω και στο αεροπλάνο μου φαίνεται και ΔΕΝ μου αρέσει (προσοχή δεν είπα ότι δεν θα έπρεπε) ... ταπ!
Καλημέρες
[σαρικόπιττες για dinner
ρούχα ... κρεμμύδι...]

8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Ρούχα κρεμμύδι κι εδώ - περίπου
και χίλιες ευχές
και καλό ταξίδι - θα είναι

και θα φάω κι εγώ σαρικόπιττες για βράδυ (ζήλεψα...)
:))
Πολλές καλημέρες - θα τα πούμε το βράδυ!!! (σμακ!)
:)

KV είπε...

Ευχαριστώ καλή μου. Door to door 14 + ώρες, η ΟΑ σε όλο της το μεγαλείο!
Ο φούρνος πάντως ήταν ανοικτός και οι σαρικόπιττες έγιναν μυζηθρόπιττες ! :)))) φιλιά

νατασσΆκι είπε...

Καλώς όρισες - άρα :))
και καλές κι οι μυζηθρόπιττες - κι εμείς τις τιμήσαμε δεόντως!
:))
(καφές και λίγη δουλειά ακόμη)
Φιλιά και καλή ξεκούραση - 14+ ώρες!
γρουμφ!

Καλό βράδυ. :)

KV είπε...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ ! Διαφάνεια και μυζηθροπιττάκι πάει (ΜΕ καφέ :) ) αύριο, ξεκινάω στις 9!
Καλό βράδυ, πολλά φιλιά

νατασσΆκι είπε...

Λογικά ξεκίνησες - εγώ όμως δεν θα έχω νετ πριν το απόγευμα ξανά (γρουμφ!)
Καλό Μήνα - καλή αρχή - καλό κουράγιο...

Όλα καλά θα πάνε! !! ! ! !

Νο 4 για το δρόμο - φιλί

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! [Και καλη δύναμη! ;) ]

Alepouditsa είπε...

14 ώρες;;;;;;;; ήμαρτον!!!!

κουράγιο!

πώς πήγε η μέρα;;

Καλό μήνααααα :-)))

KV είπε...

@ Nατάσσα και ξεκίνησα και ... :) δεν βλέπω την ώρα να τελειώσω!!!! Οι Λεβεντογέννικοι καφέδες πιο δυνατοί, το προσπαθώ όμως :))))
πολλά φιλιά

@ Μπούρδου μου U2, η αρχή είναι δύσκολη, δεν μασάμε, ε;;;;

@ Αλεπουδίτσα και λίγες έβαλα και ... πολλά κουβάλαγα ! Δεν παραπονιόμαστε όμως πρωτομηνιάτικα!
Σμακ


Καλό μήνα !