9 Οκτωβρίου 2007

Κήπος

Γραφείο (Νο2), καφές Νο 5, μουσικούλα ... και λιακάδα και δουλίτσα και σχέδια! Πολλά σχέδια σήμερα ...
Το σπίτι άρχισε να είναι ... σπίτι, ή καλύτερα εγώ άρχισα επιτέλους να το "βλέπω" σαν σπίτι -γεμάτο! Τόσες μέρες τώρα, δεν είχα αποφασίσει, μου φαινόταν αδύνατο να φτιάξω την εικόνα του πως ΘΑ είναι στο μυαλό μου. Εμ, μεγάλος χώρος, πολλές επιλογές, ένα νευρόνιο. Τώρα νομίζω ότι ξέρω (που ΘΑ μπει τι Όταν και ΑΝ ΘΑ κάποια πράγματα επιτέλους μετακομίσουν !!!). Και βέβαια, αρκούσε και μία ματιά στις Κυριακάτικες εφημερίδες για να αποφασίσω και ... τα συμπληρώματα (τύπου φύγε εσύ, έλα εσύ) :)))). Ωραίο project πάντως αυτό, το να το γεμίσεις ζεστά, χωρίς να στριφογυρίζει στο μυαλό σου η επόμενη ημερομηνία μετακόμισης. Ωραίο, ακριβό (... αχ βρε Καναπέ με κάπα κεφαλαίο) και μακροχρόνιο, αλλά πότε μας πείραξε το μακροχρόνιο;;; Ίσα-ίσα ! :)

Και βέβαια για να χαρεί κανείς ένα σπίτι, δεν χρειάζεται να μοιάζει με το τελικό σχέδιο ... Apparently δεν χρειάζεται να μοιάζει με τίποτα :))))) Σήμερα λοιπόν, μετά το τέλος των εργασιών, pre-pre-house warming λέει το σχέδιο. Pre- γιατί δεν μετακόμισα-μετακόμισα ακόμα (αριθμός πιρουνιών = 2) και pre- γιατί αυτό το house warming θα γίνει την ταράτσα και θα είναι απλά ένα preview (το επίσημο το βλέπω πιο Χριστουγεννιάτικο). Σήμερα είναι απλά μια ευκαιρία για ένα μικρό ευχαριστώ...
Πάμε ξανά στην ταράτσα! Είχα παραξενευτεί και εγώ με την μανία της σπιτονοικοκυράς μου να μου δείξει την ταράτσα. Φαντάστηκα τον ηλιακό, την κλασσική κεραία, ένα δυό δίσκους, μπετόν και μόνωση ... άντε και κανένα ντεπόζιτο για το νερό (όποιος ξέρει από Λεβεντογέννα καταλαβαίνει τι εννοώ). Όόόόόόόό-χι! :)
Εκεί πάνω έφτιαξαν ένα κήπο! Και μάλιστα φαίνεται να τον έφτιαξαν με κέφι και μεράκι. Είναι καταπράσσινος και έχει τραπέζι με ξύλινα καθίσματα και πέργκολα και ξυλόφουρνο και ψησταριά και μπαράκι και ... όλες τις ανέσεις ενός Λεβεντογέννικου roof garden! Άπλα, φρέσκο αεράκι, αίσθηση εξοχής στην καρδιά της "πόλης" ... not bad. Ήταν δυνατό να αντισταθώ;;; Μια βόλτα στο super marketάκι, δυο τρία τηλέφωνα για τα απολύτως απαραίτητα (κιθάρα αντί μουσικής, κρασάκι αντί ρακής, ψαράκι αντί ... γίδας;;;:) ) και ... έτοιμοι !
G'day mates!
[μα ... εντελώς κοντομάνικο!]

15 σχόλια:

Unknown είπε...

Ψίτ... Όποτε θες πές μου να περάσω να το κάνω φουρνάκι :)

Alepouditsa είπε...

οι ταράτσες- κήποι είναι πανέμορφες!!
ζηλέυω :-)

Кроткая είπε...

ααααααααρρργκκκκκ!!!

κοντομάνικο?
ρουφ γάρδεν?
χάους γουόρμινγκ x3????

όποτε έρχομαι για επίσκεψη καταρρακώνομαι!
αυτό το λάδι και αυτή η ζάχαρη μου κοστίζουν σε ψυχική γαλήνη, γρουμφ!!

(καλά να περάσετε, κι άσε με μένα να γκρινιάζω. έχω γίνει σαν τον Καμηλιέρη από τη γκρίνια! Αλεπουδίτσα θα αντέξεις δύο γκρινιάρηδες σε ένα μπλογκ?)

KV είπε...

@ Sunshine, φουρνάκι τον gadgetένιο ξυλόφουρνο;;; Όόόόόό-χι!!!

@ Αλεπουδίτσα, όποτε θέλεις να έρθω να οργώσουμε την δική σας ταράτσα βρε! :)

@ Έέέέέλα βρε Кроткаένια αφού και στο Βρυξελλοχώρι έτσι είναι (στην pretend είναι, δεν το λέω ειρωνικά). Μόλις βγάλει ήλιο γεμίζει η πόλη κρεμαστούς κήπους, κεφάτους οικοδεσπότες και αμαξάκια ξεσκέπαστα! Ε ... εδώ οι κήποι απλά χρησιμοποιούνται πιο πολύ (και όχι τόσο vegetarian :) ) και ........ για τα ξεσκέπαστα :)))))))) να μην πω, ε;;;;; :)
Θενκς πάντως, καλά θα περάσουμε!

νατασσΆκι είπε...

Να το χαρείς το roof garden - θα έχει καλό καιρό για πολύ ακόμα...:)))
Και βέβαια για να χαρεί κανείς ένα σπίτι, δεν χρειάζεται να μοιάζει με το τελικό σχέδιο ... Apparently δεν χρειάζεται να μοιάζει με τίποτα - αυτό το εφαρμόζω σε όοολες τις μετακομίσεις - με μεγάλη επιτυχία!
Καλή "διαμόρφωση"
(Καναπέ έχω κι εγώ στο πρόγραμμα, 2 μήνες τώρα-να δω πότε...)
:)))

Marina είπε...

Κανένα μυρωδικό να φυτέψετε, ριγανίτσα, βασιλικό, μαΪντανό..

tassoula είπε...

Το τέλειο σπίτι δλδ.Και αν σκεφτείς οτι ο χειμώνας περνάει για λίγες μέρες απο εκει σούπερ θα περάσετε!!
Καλορίζικο και πάλι!:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Συγνώμη,έχει ξυλόφουρνο στην ταράτσα??? Ξυλόφουρνο?? Και θα βγάζεις ψωμί το πρωί? :Ρ :Ρ
Πισίνα υποθέτω δεν τη σήκωναν τα θεμέλια γι αυτο δεν έχει...
Επίσης μπορείς να μετακομίσεις μόνιμα στην ταράτσα!

Alepouditsa είπε...

Κροτούλα:

ααχχ.. τι να κάνω η έρμη... η τύχη μου το ΄χει :-pp

γερά! θα αντέξω!! γκρινιάζετε όσο θέλετε :-))

(σε λίγο θα ξεκινήσω και εγώ...
:-pp)

Alepouditsa είπε...

by the way...

λες να ανέξουν τα θεμέλια με μια φουσκωτή πισινούλα εις τον κήπον;;;

Я верю в Сталина είπε...

Βρε KV μου, από τότε που πήγες εκεί κάτω δεν σε ξαναματάκουσα να μιλάς για γυρίνους, μικροσκόπια, δουλειά... Αίφνης έγιναν άγνωστες λέξεις;

KV είπε...

@ Νατασσάκι μου, έτσι, έτσι! καλή διάθεση μόνο χρειάζεται ... παίρνει καιρό για να το καταλάβεις, εμείς μάλλον το εμπεδώσαμε! Ευχαριστώ για τις ευχές ... καναπές θα περιμένει μάλλον για να αντικαταστήσει ότι φέρω, αλλά ... ξέρω περίπου! :)))

@ Μαρινάκι ευχαριστώ καλή μου, τα μυρωδικά θα έχουν σίγουρα την τιμητική τους εδώ... Αχ τι μου θύμησες, τον άμοιρο βασιλικό! φιλιά

@ Τασσούλα μου, Ευχαριστώ, Ευχαριστώ! Τώρα χειμώνας -λένε οι ιθαγενείς- είναι!!! :)))

@ Μπούρδου μου, γιατί μπερδεύτηκες καλή μου;;;; (καφεδάκι ήπιαμε;;;). Ξυλόφουρνο και πέργκολα και μπαράκι! Ψωμί ο σούπερ φούρναρης από κάτω, το βλέπω με την μόνιμη μετακόμιση να το γυρίζω σε Λεβεντογέννικα ωράρια :))))
Πισίνα όχι, ξέχασαν αλλά έχουμε στο Ίδρυμα! Και ... γιατί ταράτσα και όχι ΚΑΙ σπίτι ΚΑΙ ταράτσα ;;; σμακ!

@ Αλεπουδίτσα, τον ένα γκρινιάρη τον ξέρω. Τον άλλο ;;;;
Πισινούλα είπαμε στο ΄Ίδρυμα, Ολυμπιακών διαστάσεων αλλά ... βρε καλές μου ... η πισίνα στην Λεβεντογέννα μου έλειψε;;;; για κοιτάξτε κανένα χάρτη!!! Σαν μπαράκι στη μέση του απέραντου μπλε είναι αυτό εδώ το μέρος! :p

@ Γιατρέ FOCUS !!! τίποτα δεν εξαφανίζεται! Είναι δυνατόν να εξαφανίζεται;;;; (με υποτιμάς)
Και λες να ξέχασα τους fluoγυρίνους;;; Όόόόό-χι βέβαια!
Οι pretend γυρίνοι είναι καλά, τρυφεροί και φωτεινοί, μιλάω με την babysitter τους ολημερίς και μάλιστα συμμετέχω ενεργότατα -και από εδώ- στην ανατροφή τους. Οι Λεβεντογυρίνοι on the other hand είναι πλέον σχέδιο όσο και αν το σύστημα δεν λέει να μου το κάνει έστω και λίγο εύκολο ... (και όταν τους φτιάξω λέω να τους πετάξω στην Ολυμπιακή πισίνα να την κάνω πριβέ!)

Σμακ σε όλους!

Кроткая είπε...

ναι, αλλά κάθε πότε έχει ήλιο εδώ? ούτε το ένα τρίτο από όσο στην pretend!!

Αλεπουδίτσα, μη μας δίνεις θάρρος, θα εξωκείλουμε!!!!

KV είπε...

Krotένια αλλά ... το άλλο ένα τρίτο είσαι διακοπές κάπου στη μεσόγειο!!!! Μια χαρά deal το βλέπω εγώ!
σμακ

Alepouditsa είπε...

εγώ δεν ξέρω τίποτις...

η κροτούλα δηλώνει πως γκρινιάζει...

εγώ πάλι δεν το πιστεύω...

Κανένας (λέγω) δεν φτάνει τον Γκρινιαρούλη! :-ppp

Καλημεεεερεεεςςςς :-))