2 Οκτωβρίου 2007

(ΣτΨ:) Do not read

Η φράση της μέρας : Blissfully unaware...
Για κάποιο λόγο σήμερα το νευρόνιο την επαναλαμβάνει συνέχεια:
Να ετοιμάσω -
blissfully unaware για το τι πραγματικά με περιμένει- το μάθημα της Πέμπτης και της Παρασκευής,
να μιλήσω με όλους τους ιθαγενείς και να τους οργανώσω
πριν φύγω (πάλι) -μα πόσο πια ... blissfully unaware είναι o 42ΓαλλΌδης σχετικά με το μέλλον του;;;;,
να βοηθήσω με το πείραμα που τρέχει η little Miss Sunshine
, blissfully unaware για το πόσο σημαντικό είναι,
να απαντήσω επιτέλους σε γνωστούς και φίλους που
bliiiiissfully unaware της κατάστασης αναρωτιούνται -μετά παραπόνων- αν ζω,
να τελειώσω με την γραφειοκρατεία, να μαζέψω χαρτομάνι, να κουβαλήσω πράγματα, να πακετάρω βαλίτσΕΣ, να ειδοποιήσω τον κουμπάρο που με περιμένει
blissfully unaware για το τι έχει να αντιμετωπίσει τις επόμενες μέρες.

Σε όλα τα παραπάνω η ερώτηση "Do I really care???" έχει απάντηση ΟΧΙ ή όχι και τόσο... Όλα τα παραπάνω είτε δεν με αφορούν πραγματικά ή θέλουν απλά λίγη δουλειά, λίγη οργάνωση και λίγη κατανόηση/προσγείωση ... piece of cake, δεν θα προβληματιστούμε κιόλας.
Τα υπόλοιπα
blissfully unaware της καθημερινότητας μου, όσα έχουν απάντηση "ναι, I kind of actually DO care" είναι αυτά που με ζορίζουν. Αυτά είναι που δεν θα ήθελα να υπάρχουν ... αυτά που δεν ελέγχω και που δεν συζητάω γιατί, τώρα, δεν μπορώ. Anyways, hope dies last ... :) Καφές νούμερο 7 και back to work, blissfully unaware του ότι δεν έχω αρκετό χρόνο για να κάνω ούτε τα μισά από όσα έχω σήμερα στην λίστα μου!
Καλησπέρα
[κοντομάνικο στην pretend
στην Λεβεντογέννα;;;;]

4 σχόλια:

Кроткая είπε...

εμ, να γιατί σιχτιρίζουμε πρωι πρωί!!!

σε νιώθω κι ας μην μετακομιζω.
been there done that, όπως ξέρεις. Ξέρεις όμως ότι μετά θα τα θυμόμαστε και θα γελάμε. Μετά που ΟΛΑ ως διά μαγείας θα έχουν πάει καλά.

Και, κάνε μου μία χάρη. Στείλε το γαλλΟδι στη ΓαλλΟδία!!!

KV είπε...

Το κακό ρε συ ΤρελλοΚροτιδού είναι ότι οργάνωσα (με τις απίστευτες οργανωτικές μου ικανότητες) μια μετακόμιση που θα κρατήσει 3 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ μήνες !!! ΜΕΤΑ όποιος μου πει αυτό το δια μαγείας καταλαβαίνεις τι έχει να ακούσει!
Για το ΓαλλΌδι δύσκολο να μιλήσω... Ναι, ΓαλλΟδία που του χρειάζεται γενικότερα!
σμακ

νατασσΆκι είπε...

καλό κουράγιο - και καλά ξεμπερδέματα..
έχω περίπου τις ίδιες μετακομίσεις, μα εντός Αττικής-πιο απλό.

(νο 8, με πέτυχε στο τηλέφωνο η ελένη την ώρα που τον έφτιαχνα, και μου είπε να προσέχουμε με τους καφέδες! :))))

Φιλιά πολλά-και να προσέχεις-πάλι! ;)

KV είπε...

Γιατίίίί;;;; Έχει πέσει η παραγωγή στην Βραζιλία και φοβόμαστε μην μας τελειώσει ;;; :))))))
Καλό κουράγιο και σε σένα, σμακ σμακ σμακ!