29 Οκτωβρίου 2007

priorities

Μάσκαρα, μολύβι, σιδερωμένο πουκάμισο, pointer, Θανάσης ... και ;;; δεν ξέρω πια ...
Πανικός, σάστισμα ... ή μάλλον οργή ... Οργή για εκείνες τις χαρούμενες στιγμές που έρχονται μόνο μετά από ΠΟΛΥ έντονη προσπάθεια και που σκιάζονται από την συμπεριφορά ανθρώπων που δεν έχουν αίσθηση επαγγελματικής ηθικής ή προσωπικής ηθικής for that matter. Η δεύτερη φορά αυτού το φθινοπώρου, με επηρεάζει πολύ περισσότερο από την πρώτη. Ίσως γιατί στην πρώτη είχα προλάβει την σφαίρα που λέει σοφά η Ελένη ...
Το ξεχνάμε ... Προέχει η ομιλία (priorities, priorities) ... Μάσκαρα, μολύβι KAI σιδερωμένο πουκάμισο, on. Ομιλία, pointer και Θανάσης έτοιμα και ... έχω μία ώρα για να θυμηθώ που είχα αφήσει τον εγωισμό και το πείσμα μου! Γιατί το πείσμα είναι καμμιά φορά ο καλύτερος συνεργάτης ...
Καλησπέρες
[ομίχλη
in & out]

11 σχόλια:

o είπε...

το λινκ σε εμένα δεν το είχα δει.

ήρθα γιατί σήμερα πολύ μου έχει χαλάσει το κέφι (επιεικώς) η έλειψη προσωπικής ηθικής με την ερύτατη έννοια...

ήθελα που λες - επειδή στα σχόλια μου θα απαντήσω με ένα "προς όλους" - να σου πω πώς για μια ακόμη φορά :)) κατάλαβες πολυ καλά τι εννοώ.

αλλά βλέπω "οργή" και αυτό είναι καλό , πιο καλό τέλος πάντων από την δική μου "απογοήτευση"..

η ώρα είναι 5.30 και ελπίζω πως πρόλαβες να ανακαλύψεις το πείσμα σου!!!

Σε φιλώ.

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αν και λίγο αργά πια,Good luck!!!€1

[Και σημειωτέον,υπάρχει πάντα η Νικολούλη...! ;) ]

Ανώνυμος είπε...

Μην ασχολείσαι με αυτά... εσύ στο στόχο σου!!! Πως πήγε τελικά????

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Εεε,και τώρα που το είδα,δεν ζητάω δανεικα...το 1€ δεν ξέρω καν πως το πάτησα!! Υπερβάλων ζήλος!

Καληνύχτεεες!!!!

Alepouditsa είπε...

τραβάς ζόρι αλλά μην πτοείσαι...ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ! που θα πάει θα περάσει το παλιάμπελο ;-)

ελπίζω όλα καλά...

φιλάκια, καλημέρες :-))

νατασσΆκι είπε...

Δαχτυλάκια - για αύριο, σταυρωμένα...
καλή η οργή - καλύτερο το πείσμα, και είμαι σίγουρη ότι το βρήκες.

:)))
(να προσέχεις την KV - όλα θα πάνε καλά, είμαι σίγουρη)

[Φουυυυυυυυυυ - έφυγε; Η "έξω" δεν πειράζει...]

elafini είπε...

η μουσική σου επιλογή πάντως (αγαπημένοι Gotan Project), δηλώνει πως είσαι πανέτοιμη ;)

KV είπε...

@ Ελένη μου ... :) και :( [μου αρέσει τώρα που καταλαβαινόμαστε σε αυτό τόσο;;; μμμμ...]
Αυτό το διάστημα ήταν ΠΟΛΎ έντονα τα θέματα προσωπικής και επαγγελματικής ηθικής ... και μου χαλάνε κέφι και αισιοδοξία που, πίστεψέ με, προσπαθώ ΠΟΛΥ να κρατήσω (και ας είναι έμφυτα) γιατί οι καιροί είναι λιίίίίγο παράξενοι ...
Η οργή είναι της... αυτοσυντήρησης. Το πείσμα το βρίσκω τότε ... για λίγο.
5:30 ξεκίνησε η ομιλία μου :) Τα δακτυλάκια του Μπίλλ πρέπει να είναι τυχερά :) [πες του να τα κρατήσει λίγο ακόμα έτσι!]
Φιλί, να προσέχεις.

@ Μπούρδου μου, ευχαριστώ, μια χαρά ήταν η ομιλία :)
1. Γιατί μου ζητάς €κια?
2. Υπάρχει ΑΚΟΜΑ η Νικολούλη;;;;
Σμακ

@ Λαχανάκι, δύσκολο... όσο δεν ασχολείσαι τόσο αγριεύουν, σαν τα αγριόχορτα ένα πράγμα ! :) Καλά πήγε ! φιλιά

@ Αλεπουδίτσα όλα καλά :) Έχεις δίκιο, δύο μήνες ακόμα κάτω από την μπάρα είναι, αλλά περνάνε σιγά ... πολύ σιγά. Φιλιά

@ Νατάσσα μου ευχαριστώ. Το ξαναλέω κάποιος από εσάς είναι γουρλής :)))) Ναι το πείσμα το βρήκα για λίγο, και την αργή μετά πάλι (και δεν μου πάει). Και το χαμόγελο μέσα σε όλα. Το μόνο δύσκολο είναι να βρίσκεις αντιδράσεις συμβατές με τον δικό σου κώδικα μέσα σε τόσους ... Φιλιά πολλά :). Καλό σου βράδυ.

@ Ελαφίνι, επιτέλους κάποιος προσέχει τον καιρό μου. Αγαπημένοι και για εμένα οι Gotan project, πολύ. Το συγκεκριμένο όχι ετοιμότητα, αποφασιστικότητα θα έλεγα ! Έντονο {και στο βάθος λίγο μελαγχολικό} ...

o είπε...

λίιιιγο παράξενοι;;;

είσαι πολύ ευγενικό κορίτσι τελικά
:)))

η μια έκπληξη διαδέχεται την άλλη και δεν είναι αυτό που λέμε ευχάριστες........
και σε πιστεύω πως είσαι αισιόδοξη - το βλέπω όλον αυτόν τον καιρό και πολύ καλά κάνεις!!!

εγώ...πιο "αποφασιστική" κατάφερα να γίνω γιατί η οργή μου κρατάει πολύ λίγο και πείσμα δεν διέθετα ποτέ :(( όσο κι' αν ήθελα..


και η δική μου "αυτοσυντήρηση" έγκειται στην α μ ε σ η απομάκρυνση από ότι στο βασίλειο της Δανιμαρκίας........συνεχίζω τον Σαίξπηρ :)))

ο Μπιλλ που λες,
είναι ίσως το πιο ειλικρινές και σοφό πλάσμα που έχω γνωρίσει.
και αυτό το λέω πολύ σοβαρά!
και ξέρει!
γι' αυτό να μην ανησυχείς - μαζί κάνουμε τις βόλτες στα μπλογκς, να τώρα (κάθεται δεξιά μου στο χαλάκι του) σήκωσε το χρυσό του κεφάλι και με κοίταξε απολύτως σύμφωνος.

και προσέχω - κι' εσύ όμως ε;

( απολογούμαι λέγοντας πως ξυπνάω πάντα με καλή διάθεση :)- αυτό πάλι πως εξηγείται;;; - είσαι η πρώτη επίσκεψη της ημέρας και γι' αυτό...και όχι μόνο.. θα έρχομαι αργότερα και δεν θα γράφω σεντόνια :)))) )

Καλημερούδια!

elafini είπε...

έχω μια τάση να κοιτάζω τις λεπτομέρειες κι όχι το αυτονόητο...πολλές φορές...μήπως όμως εκεί κρύβονται και τα ομορφότερα?

KV είπε...

@ Ελένη μου, Καταρχήν ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για την πρωϊνή επίσκεψη. Μην την αλλάξεις, τα σεντόνια σου είναι όμορφα -μου φτιάχνουν το κέφι :)
Οι καιροί είναι λίιιιιιγο παράξενοι και τα υποκοριστικά και τα επίθετά μου μέρος της γενικότερης "ορολογίας" ... Αρνούμαι να υποκύψω στους καιρούς γενικότερα. Όσον αφορά εμένα, ήξερα ότι έρχονταν, δεν μπορούσα βέβαια να μαντέψω το μεγαλείο τους :) Δεν θα τους περάσει όμως, θα δεις! (δεν φαντάζομαι να σε παραπλάνησα ότι έτσι θετικά τα βλέπω όλα, κάθε μέρα όλη μέρα;;; όχι βέβαια ... Είμαι αισιόδοξη αλλά το νευρόνιο δουλεύει ακόμα ... )
Και εδώ το μεγαλείο της συγκεκριμένης εποχής οφείλεται σε άσχετες, απρόβλεπτες καταιγίδες. Μία-μία όμως, αυτό κάνω, αλλιώς δεν μπορώ... Ο στόχος είναι 1. να μην καταρρεύσω, 2. Να μην περάσει το χούι των ... καιρών (και των δημιουργών τους) και 3. Να τα βλέπουμε όλα αυτά κάποια στιγμή και να γελάμε (over a glass of wine και όχι ρακής!)
Και ... δυστυχώς και σε εμένα δεν κρατάει η οργή. Πολλές φορές το ξέρω ότι θα έπρεπε να είμαι απόλυτη (τουλάχιστον σε μερικά πράγματα) αλλά ... δεν μπορώ (και δεν θέλω;) να το αλλάξω! Πείσμα όμως έχω!!! ΠΟΛΥ ! Αν θέλεις, χαρίζω κιόλας :))))
Και η δική μου αυτοσυντήρηση είναι απομάκρυνση και διακωμώδηση (και ξεκινάω πάντα από εμένα!)
Είμαι σίγουρη ότι ο Μπιλλ ξέρει, (by the way, Bill λένε το ψάρι μας στο εργαστήριο και αυτό -ειλικρινά- δεν ξέρει τίποτα). Είχα και εγώ σκύλο για χρόνια και ήταν τέτοιος ωραίος τύπος. Αγαπησιάρης και διακριτικός.
Φιλί από εμένα στον Μπίλλ ΚΑΙ σε σένα και ΝΑΙ, να σε προσέχεις πολύ!
Σμακ! (σεντόνι και ας μην είναι πρωΐ. Τώρα μπήκα στο άλλο σπίτι, στην χρωστούσα την απάντηση από νωρίς :)))) )

@ Ελαφίνι καταρχήν να σου πω ότι θαυμάζω και την λεπτομέρεια και αυτούς που την προσέχουν ή την φροντίζουν. Πριν από λίγο καιρό θα συμφωνούσα ΑΠΟΛΥΤΑ και ΚΑΘΕΤΑ μαζί σου. Και τώρα δεν διαφωνώ, απλά ανακάλυψα ότι αυτές οι χρυσές λεπτομέρειες που τόσο κυνηγάω και αξιολογώ, σε εμένα καμμιά φορά θολώνουν την μεγάλη εικόνα. ... Αυτό ήταν κάτι που με πείραξε πολύ πρόσφατα. Έχασα το δάσος για το δέντρο και όσο και αν ήταν ιδιαίτερα μερικά από τα κλαδιά του ... δεν είδα τελικά αυτό που έπρεπε (ή το αγνόησα γιατί το ένστικτο δουλεύει ανεξάρτητα από το νευρόνιο)... Όντας φύσει αισιόδοξη, είναι σίγουρη ότι σύντομα θα ξανασυμφωνήσω απόλυτα και κάθετα μαζί σου όμως! :)
ΠίΕς και εμένα μου αρέσουν οι μουσικές σου. Πολλές φορές το κομμάτι που διάλεξες, είναι αυτό που συνοδεύει την δουλειά μου (κυκλικά!)


night night