16 Οκτωβρίου 2007

A-ha!

Μου άρεσε πολύ το minimal player που έβαλε η Μπούρδου στο σπίτι της, (μου αρέσει περισσότερο εκείνο του Wordpress αλλά, ένα-ένα ... να μετακομίσω πρώτα) ... και με τα φοβερά μου προσόντα ως hacker, το έκλεψα και το αντέγραψα! [ναι :) και το post ίσα για να δω αν τα κατάφερα!!!]
Καφές Νο 8 and ready to call it a day ...

later guys
[Νο9 στην pretend]


Update: Μπούρδου μου, στο σπίτι σου δεν φαίνεται το more ... ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ... :) χάρηκα και εγώ για το hacking....

10 σχόλια:

Кроткая είπε...

ΘΕΛΩ αυτό το καταπληκτικό τραγούδι στο μέηλ μου. asap παρακαλώ.

(μια χαρά πέτυχε το πειραματάκι)

νατασσΆκι είπε...

Μια χαρά ακούγεται - τι πειράζει το more???

Και πολύ όμορφη επιλογή τραγουδιού...
(αυτό "το τσάι", λίτρα έχω πιεί! ;) )

(νο 10 εδώ - μόλις μπήκα σπίτι, κι έχω ακόμα δουλειά - και αύριο όλη μέρα πάλι..γρουμφ!)

Φιλί. :)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ε ΟΧΙ!! Μια μέρα έλειψα και μου κλεψες το μαγαζι??? :Ρ :Ρ :Ρ
Έλεος δλδ! Πες,που είναι η κάμερα παρακολούθησης?????
Αντε καλορίζικο! ;)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τώρα το δα...Ποιο more καλε δεν φαίνεται??
Btw πως το χακεπσες??? Ούτε εγω που το βαλα δεν ξέρω απο που κλέβεται...

KV είπε...

@ Κροτ μου, θα πρέπει να περιμένεις μέχρι το πρωΐ δυστυχώς, είναι στον Θανάση του γραφείου (ααααχ ΝΑ γιατί χρειάζεται το ipod). Αύριο, προμιθ!

@ Νατασσάκι από το more βρίσκεις το host, αλλιώς πας μέσω Λάρισας... όπως εγώ!
Τελευταίος διψήφιος καφές, τελευταίες σελίδες και νάνι ... σμακ

@ Μπούρδου μου, βαριά λέξη!!! Το δανείστηκα! Το more είπαμε σε παραπέμπει στον host. Με ανάγκασες να κάνω ολόκληρο view source! Σμακ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Αστειεύομαι-of course!!
Δεν νομίζω ότι έχω τα πνευματικα δικαιώματα του...ή τα χω και τα χω πετάξει... :-/
Το more έχεις δίκιο,δεν το χα προσέξει! Φταίει το καινούριο τεμπλέτι!

KV είπε...

Τσίμπησες;;; Και εγώ αστειεύομαι!!! το καινούριο templatι καλύτερο από το παλιό, δεν πειράζει :))))) σμακ!

Unknown είπε...

Αααχχχχ
Τη βλέπω εγώ την δουλειά...
Όταν η κουβούλα ασχολείται με το hacking το blog της βαραίνει...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Χαχαχα...είμαι γνωστός ψάρακας!!!
Τελικα ο scrat στο τεμπλέτι σου κόστισε 2 κλικ παραπάνω...!!

KV είπε...

@ Darth όπως τα μακαρόνια με το pesto ένα πράγμα;;;

@ Μπούρδου μου, και ένα googling αλλά δεν πειράζει!!! Την επόμενη φορά θα το κάνεις πιο εύκολο, εντάξει;;; :)))