1 Οκτωβρίου 2007

Καφές #2

Αξημέρωτα, χαμογελαστό ξύπνημα, full energy και η λίστα μου μέχρι το πάτωμα αλλά δεν με αφορά ακόμα... μετά τον #3. Σε 2 μέρες πάλι ταξίδι και το μόνο που με ενοχλεί είναι η ιδέα της ολοήμερης επίσκεψης στα αεροδρόμια (έπρεπε να έχω free pass, δεν έπρεπε;;;). Το ξεχνάμε ...
1η Οκτωβρίου, καινούριο σπίτι, τα κλειδιά ήδη στα χέρια του κουμπάρου (ναι: Ωχ!!! κουμπάρος controls entry), οι 3 μήνες γίνονται πραγματικότητα ... Δεν ξέρω αν είναι μελαγχολικό αυτό τώρα. Συνήθως είναι, τώρα (αυτή τη νανοστιγμή) μάλλον θετικά το βλέπω. Το αφήνουμε και αυτό. Κρατάμε ότι είναι Οκτώβρης, παραδοσιακά super μήνας :)))
Αφήνουμε και το πρόγραμμα της ημέρας (sh@t, sh@t, sh@t προσγείωση στο εργαστήριο, ΓαλλΌδι, λογαριaσμοί, γραφειοκρατία, καναρίνι ... panic in this order). Αφήνουμε και τους σημερινούς επισκέπτες ΚΑΙ το πιθανό dinner ΚΑΙ ... όλα αυτή τη στιγμή to be honest. Δεν έχω καμμία διάθεση να με αγχώσει τίποτα πριν τον καφέ νούμερο 3!
Μουσικούλα, ο καφές νούμερο 2 έκανε τα χιλιόμετρά του και βρίσκεται στο τέλος του, καλή διάθεση και ...
Καλημέρες,
Καλό μήνα
[να υποθέσω φθινοπωρο;;;
χάσαμε το μέτρημα με τον καιρό!]


8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Καλημέρα - ούτε και μετά τον νο 3 (αδώ) να σε αγχώσει τπτ..

Αλλάζει ο μήνας, να αλλάξουμε κι εμείς κάτι, non? :))

(καλορίζικο το νέο σπίτι κι επίσημα!)

Φθινόπωρο - περίπου: λίγη ψύχρα το πρωί, με ζέστη μετά - εγώ αλλιώς το θυμάμαι...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! :)))

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Καλό μήναααα!!!!
Μα τί λίστα είναι αυτή πια? Του Σίντλερ? Του Αη Βασίλη??
Επίσης το σενάριο να πάρεις δίπλωμα πιλότου το χεις σκεφτεί ποτε?

KV είπε...

Καλημέρα, καλημέρα! Καφές 4 και τρέξιμο απίστευτο και ... χαμόγελα!
Φθινόπωρο εντελώς εδώ, σύννεφο 1 στα 10 μέτρα μα τον Τουτάτη!
φιλιά
Καλό μήνα

KV είπε...

Χαχαχα Καλημέρα Μπούρδου-driver η λίστα με τις δουλειές είναι που φτάνει στο πάτωμα (και αυτή με τα θέλω αλλά μην το κάνουμε τώρα θέμα!). Ναι το δίπλωμα πιλότου το έχω σκεφτεί ... :) Αεροπλανάκι ποιος θα μου πάρει δεν βρήκα!
σμακ -Καλό μήνα!

Кроткая είπε...

Μπαρμπουνάκι μου,
θα μετακομίσει και ο βασιλικός?
πρόσεξε γιατί η αλλαγη περιβάλλοντος μπορεί να τον πειράξει...

καλορίζικο όμως!

και no stress!

το Γαλλόδι όπως ήρθε θα φύγει. Ο πανικός και τα καναρίνια επίσης! χεχε!

Кроткая είπε...

α, ναι, κι εγώ θέλω ελευθέρας στα αεροπλάνα.


όσο για σένα καλά τα λέει ο Μπούρδου, μήως αντί για γατί να έπαιρνες αερόπλανο!

Alepouditsa είπε...

Kαλησπέρα, καλό μήνα, καλορίζικο!!

στη μέση του Φθινοπώρου και ο καιρός έχει μια τάση να κάνει ό,τι του κατέβει...

κάθε αρχή του μήνα πάντως είναι αισιόδοξη!

Καλό τρέξιμο,
Φιλάκια :-)

KV είπε...

Krot μου ... ο βασιλικός ναι, μάλλον κάποια στιγμή θα μετακομίσει. Την ντουλάπα την ΙΚΕΑ να μου πεις τι θα κάνω που έχω αγοράσει την ίδια 4 φορές!!!! σμακ!

Αλεπουδίτσα Καλό μήνα και σε σένα καλή μου. Πάντα αισιόδοξα, δεν γίνεται αλλιώς!

σμακ