7 Οκτωβρίου 2007

sepia nero

Κυριακή βράδυ, καφές νούμερο 3 :) ... και ναι, η λίστα υπήρχε. Αλλά όπως όόόόόλες τις λίστες, υπήρχε για να καταπατηθεί ... και αυτό ακριβώς έκανα επαγγελματικά!
Πρωινό με φίλους και εφημερίδες, μετακίνηση στον Νότο μέσα από φαράγγια και μια φύση που είχα ξεχάσει πόσο έντονα τραχιά είναι, ήλιος, κρυστάλλινη θάλασσα (αναμφισβήτητα στα καλύτερά της), ατελείωτο μούλιασμα, ηρεμία, ξαναμούλιασμα και ξαναμούλιασμα, ακόμα μεγαλύτερη ηρεμία, απίστευτοι μεζέδες δίπλα στο κύμα από πραγματικό μάστορα της μαγειρικής (Jamie ... τσ τσ τσ σήμερα), ποτάκια, Βορράς ... Πανδαισία από εικόνες και λέξεις και μυρωδιές και ... επιτέλους καλοκαίρι (in every sense).
Δεν ξέρω ποιον από τους Θεούς να πρωτοθυμηθώ ή να πρωτοευχαριστήσω σήμερα ... πρέπει να είχαν τα κέφια τους πάντως (και κρίνοντας και από τα τελευταία αποτελέσματα στο ποδόσφαιρο, είχαν ΚΑΙ humor!!!). Αυτή τη στιγμή, δεν έχω ιδέα τι θα γίνει με την λίστα μου (το λύνουμε αξημέρωτα), όπως δεν έχω ιδέα και τι θα γίνει με την εβδομάδα μου, και ας προβλέπεται πολύ γεμάτη.
Κυριακή βράδυ, η ηρεμία της μέρας αμετάβλητη, προηγείται σαφώς το τελευταίο καφεδάκι στο μπαλκόνι ...
night night
[sepia nero Jamie...
sepia nero!]

* Sepia nero μακαρονάδα και σουπιές του μάστορα και sepia nero οι φωτό που ταξιδεψαν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια. Λίγα παραπάνω σημάδια του χρόνου στα πρόσωπα σήμερα αλλά ... τα ίδια ακριβώς χαμόγελα.

16 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Αυτό ακριβώς κι εδώ!
(τέλος ο καφές νωρίς!)

και εκτός από τα φαράγγια και τη θάλασσα (κλαψ!) - όοολα τα άλλα!

:)))))
Καλημέρα!!!!!
σμακ! σμακ!
:))

KV είπε...

:))) Είδες, οι Θεοί είχαν κέφια ! Σήμερα είδα την όμορφη πλευρά της πατρίδας σου (και την έφαγα!!! χαχαχα) :)))
Καλή εβδομάδα!
σμακ σμακ !

Кроткая είπε...

αχ, εκεί στο Νότο ε?
θα έλεγε κανείς πως πήγες για διακοπές κι όχι για δουλειά, χεχε!

KV είπε...

Far South Κροτ μου, far south!!! και ... όόόόχι, για δουλειά ήρθα!
Καλημέρα, Καλή Εβδομάδα, σε διάβασα, περιμένω να περάσει η ρακί!!!!!

σμακ

νατασσΆκι είπε...

Καλημέρες!!!!!

:)))))
[και καλά "ξετελέματα" με τη λίστα! ;) ]

o είπε...

τα χαμόγελα που μενουν ίδια είναι το ζητούμενό μας τελικώς.

(τα σημαδια του χρονου όχι! αλλα δεν πειράζει :)) )

Καλημέρα!

Alepouditsa είπε...

ΕΥΓΕ!!!

μια χαρά μου ακούγονται όλα :-)

(αλλά, καφές νουμερο 3;; μόνο;; με εκπλήσεις!)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!! Μια χαρά σε βρίσκω... Πίνω τον καφέ νο.3.... πρέπει να κόψω αυτό το Blog!!! Κολλάω κακές συνήθειες!!!

KV είπε...

@ Νατασσάκι, ευχαριστώ... Μα ... μήπως οι παλιές μου λίστες δεν συμβαδίζουν με το καινούριο life style??? Χμμμμφτ ! Καλημέρα (Νο4) σμακ!

@ Ελένη και αυτό το ζητούμενο. Τα παλιά και τα καινούρια χαμόγελα θα έλεγα αν ήμουν πλεονέκτρια!!! :) [και ... είμαι!] Όσο για τον χρόνο, δεν είναι γοητευτικά τα σημάδια του στους ανθρώπους που αγαπάς;;;;

@ Αλεπουδίτσα μου, μην ανησυχείς, σήμερα καλύπτω την παρασπονδία, χτες απλά δεν πήγαινε με την ρακί! :) Καλή εβδομάδα!

@ Λαχανάκι ... όχι... ο καφές κάνει καλό άλλωστε. Ίσως να μην ερχόσουν τα ΣΚ που είναι ο Ερμής της Ρακής ανάδρομος;;;; :)

Кроткая είπε...

"Όσο για τον χρόνο, δεν είναι γοητευτικά τα σημάδια του στους ανθρώπους που αγαπάς;;;;"

ναι! ναι! ναι!

(ο ερμής της ρακής, χαχαχα!!)

(κι αν αντικαθιστούσες τον καφέ με ρακή? για σκέψου! ρακή Νο8, ρακή Νο16 κ.λπ.! tather tempting, οχι?)

KV είπε...

χαχαχαχαααα ο Ερμής της ρακής!!! Τέλειο!
Όχι δεν είναι tempting πάντως!!!! Θα μου χαλάσει το καινούριο relaxed life style (λέμε τώρα, μην το πάρεις και στα σοβαρά!)
σμακ!!!

{χαχαχαχαααα ο Ερμής της ρακής και η Αφροδίτη των μπουμπουριστών ;;;;}

νατασσΆκι είπε...

....ναι, και η δήμητρα του ντάκου και η αθηνά του μαλεβιζιώτη...
(δεν πάμε καλά! :)))))

Φιλιά (νο6)

:))

o είπε...

"Όσο για τον χρόνο, δεν είναι γοητευτικά τα σημάδια του στους ανθρώπους που αγαπάς;;;;"

βεβαίως!
πολύ!

σε εμένα ΔΕΝ είναι!!!

:)

KV είπε...

@ Νατασσάκι μου γιατί δεν πάμε καλά;;; :) Νο 6 και εδώ και ... 90's!

@ Ελένη :))))) την τελευταία φράση σου την έσβησα με μανία!
φιλιά

Кроткая είπε...

Νο 6??

ρακή???

χοχοχοχοχο!!!

KV είπε...

μμμμμμμμ ... όχι βέβαια!