1 Οκτωβρίου 2007

# Νο8

Αυτό που άλλαξε τα τελευταία χρόνια της pretend είναι ότι κατάφερα τον μεσογειακά εύφλεκτο εαυτό μου να κάνει την ερώτηση : Do I REEEEALLY care ???, πριν αντιδράσει σε οτιδήποτε. Στα αγγλικά. Ίσως επειδή το κύριο υποκείμενο τέτοιων ερωτήσεων στην αρχή μιλούσε την γλώσσα. Ή επειδή έτσι συγκεντρώνεται το μοναδικό μου νευρόνιο ΠΡΙΝ πατήσει τα κουμπάκια της εκτόξευσης!

Σημαντική ερώτηση, ακόμα πιο σημαντικό να μπορείς να την κάνεις ΠΡΙΝ αντιδράσεις ... Μου φάνηκε χρήσιμη σήμερα με ΓαλλΌδι και καναρίνι να ροκανίζουν άκομψα τον χρόνο μου ... :)
18 και κάτι, καφές νούμερο 8, τέλος με την δουλειά στο γραφείο, έτοιμη για δουλειά στο dinner... ΤΑΠ!

night niiiight
[fish would be nice]
======================
23:29. Δύο Έλληνες και ένας Πέρσης με Ελληνίδα πεθερά (!!!). Γαλλική κουζίνα, Bordeaux, Irish coffee και ... καμμιά φορά ξεχνάς πόσο πολύ σπιρτόζοι και οξυδερκείς είναι μερικοί άνθρωποι και πόσο πολύ λείπει από την καθημερινότητά σου ένα βράδυ χωρίς εντάσεις ή ίχνος βαρεμάρας. Μια άλλη, εντυπωσιακά φρέσκια άποψη του πλανήτη. Μια άνετη, γρήγορη, συνεχής συζήτηση και λίγο παραπάνω γέλιο.
ΓΙΑΤΙ, γιατί, γιατί παραπονέθηκα για την επέκταση του ωραρίου σήμερα ;;; Θα μπορούσα να το επεκτείνω κάθε βράδυ έτσι!



13 σχόλια:

Кроткая είπε...

η ερώτηση είναι very wise...
αλλά πόσο συχνά κατφέρνουμενα την θέσουμε?
έλα μου ντε... πες μου κι εμένα!!

καλό δείπνο, καλή δουλειά!!

Ανώνυμος είπε...

Στις 18 (Οκτωβρίου) τι; ... Σοσιαλισμός; :-) :-)
Πού το θυμήθηκα αυτό τώρα ε; :) :)

Να τι θα μπορούσες όμως και εσύ να θυμηθείς και να αντιμετωπίσεις τους ... κλέφτες του χρόνου..

Καλό σας μήνα Κυρία μου
Φιλιά

νατασσΆκι είπε...

Αυτό το ερώτημα εγώ πάλι δεν το έχω καταφέρει ποτέ...προσπαθώ σκληρά, αλλά συνεχώς I care about...
(το δικό μου νευρόνιο αδύνατο να απαντήσει)

Καλό κουράγιο - ελπίζω να ήταν καλό το ψαράκι...

(νο 9, και στον Θανάση ακόμα - μέχρι τις 12 σίγουρα - εργασία και χαρά, αλλά όλα καλά)

σμακ! σμακ! :)))

Unknown είπε...

Παραδέξου το, κατά βάθος σε νοιάζει ;)

KV είπε...

@ Krot μου, εγώ προλαβαίνω και την κάνω συχνά την ερώτηση τελευταία! :))) Δείπνο super!

@ Σωτήρη μου :))))) και εγώ το θυμάμαι; Μαζί με την γιορτή του φάδερ! Καλό μήνα, πολλά φιλιά

@ Νατασσάκι, προσπάθησε! Θα δεις ότι μερικά πράγματα αλήθεια δεν σε νοιάζουν! Γαρίδες μεγέθους αστακοκαραβίδας, ΚΑΛΟ bordeaux και Irish ... μια χαρά για δουλειά! :)))) σμακ back to you!

@ Sunshine, μμμμμ ... όχι τελικά, όχι για όλα!

o είπε...

έσκασα που δεν σου είπα καλό μήνα.

Καλό μήνα!

η ερώτηση αυτή δε,
μου έχει σώσει τη ζωή (όταν προλαβαίνω να μου την κάνω πριν..)
και πόσο δεν care για πόσα..
αμα πια!!!!!!

KV είπε...

:)))) Καλό μήνα και σε σένα!!! Πέρασα και εγώ από το σπίτι σου αλλά ξέχασες να πατήσεις το κουμπάκι του τηλεφωνητή! :))))) Παρόλο που δεν θα έπρεπε, τον λατρεύω αυτό τον μήνα ! Να δεις, εφέτος θα είναι καλός! :)
Και ναι, α-μα πια! (και σιχτίρ που θα έλεγε και η Μπούρδου)!!
φιλιά, να προσέχεις !

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ήρθα!Να τα πούμε?? "ΣΙΧΤΙΡ-ΣΙΧΤΙΡ-ΣΙΧΤΙΡ!!!"
Χεχε! ;)

Я верю в Сталина είπε...

Καλημέέέέέέέέρα! Μα καλά κι αυτός ο άνθρωπος, ελληνίδα πεθερά; Χρωστάει κάτι σε κάποιον;
Περίεργα πράγματα!

Alepouditsa είπε...

σοφή ερώτηση...ευγε!

εγώ πάλι δεν έχω καταφέρει τίποτα, μόνο να αγχώνομαι ξέρω (πρέπει να το σταματήσω...πόσο καιρό το λέω αυτό;;;;)

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! :-))))

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ :-)))

Alepouditsa είπε...

χμμμ...νευρώνιο καμμένο!!

καλό μήνα ευχηθήκαμε και εχθές το πρωί...

να αρχίσω να ανησυχώ ή σε λίγο;;

Кроткая είπε...

Σ Ι Χ Τ Ι Ρ !

ααααχ, νιωθω πολυ καλύτερα ξαφνικά!

KV είπε...

@ Μπουρδου, κακές λεξούλες, γιατί;;;;

@ DrD Ελληνίδα πεθερά δηλώνει, το Ελληνίδα γυναίκα σε δεύτερο πλάνο. Περι ορέξεως :))))

@ Αλεπουδίτσα μου ναι, το πρόβλημα είναι όταν η απάντηση είναι ΝΑΙ ... Καλό μήνα, το ξαναλέμε, τι πειράζει;;;;

@ ΤρελλοКроткаοκοτσιδού πιπέρι! γιατί σιχτιρίζουμε πρωΐ πρωΐ;;;; Έκατσε η ζύμη ;;; :)

σμακ