15 Οκτωβρίου 2007

mess

:) Η γάτα έλειπε, τα ποντίκια ... έκαναν ότι κάνουν τα ποντίκια: φασαρία! Όμορφο ακόμα και το mess στον χώρο σου όμως, και ενδιαφέρον :)). Πολύ πιο ενδιαφέρον από την λίστα, που ΑΝ τόλμαγα πλέον να γράψω σε χαρτί, θα χρειαζόμασταν 1-2 δέντρα. Oh well, έχω μερικές μέρες ακόμα εδώ ... (έχω;;;)

Καφές Νο 6 και trying to catch up ... και trying to fit in. Ο καιρός, αν και καλός για την pretend, δύσκολος μετά την Λεβεντογέννα. Κρύύύύο ... αλλά όμορφο κρύο, παγωμένο (!) χωρίς βροχή. Και η διάθεση ... :) καθόλου pretend, πάντα είναι όμορφα να γυρίζεις σπίτι!

Καλησπέρες
[:)]

4 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Simple...Μην τα γράψεις σε χαρτι,λυπήσου τα δέντρα. Γράψτα στον Θανάση(αν δεν έχει αντίρρηση φυσικά!)... Επίσης μπορείς να τα γράψεις και κάπου αλλού,αλλα δεν το συνεχίζω.... :))
Κι εδω κρύο έχει,μην ανησυχείς!! ;)

(Στη Κρήτη βέβαια έχει πάντα ζέστη,οπότε δεν πιάνει...)

Alepouditsa είπε...

αχ βρε καημένη μου και εσύ τί τραβάς.... υπομονή! όλα θα φτιάξουν

Πολλά μάκια :-))

Кроткая είπε...

home, sweet, home...

χωρίς καμία διάθεση να στο χαλάσω, εδώ έχει ήλιο (θαύμα, θάυμα!!) και όχι πολύ κρύο -καλά όχι σε σύγκριση με τη Λεβεντογέννα!

είσαι ο θηλυκός Τιραμόλα!

KV είπε...

@ Μπούρδου μου, first emergencies covered, τα υπόλοιπα όπως λες και εσύ, ΓΙΑΤΙ να τα κάνουμε σήμερα;;;;
Κρύο περισσότερο μου φαίνεται ότι έχει, ο καιρός της Λεβεντογέννας συνηθίζεται εύκολα!

@ Αλεπουδίτσα τι τραβάω ;;;; :) Φιλιά!!!

@ Κροτοκοτσιδολιθάκι και εδώ έβγαλε τελικά λαμπερότατο ήλιο. Ξέρεις πως είναι τα πρωϊνά δίπλα στις pretend: Πρέπει να έχεις την υπομονή να περιμένεις να φύγει το σύννεφο από την λίμνη για να δεις τι καιρό θα κάνει!!!!
Και ναι, δεν μου χαλάει το κέφι (και το άλλο θα γίνει home), home, sweet home όντως! Μου είχε λείψει η κούπα σου!!!!!!
(Τιραμόλα;;;;)