5 Οκτωβρίου 2007

Τι σημαίνει ...

... Παρασκευή στην δεύτερη δουλειά μου ;;; Χμμμ :) ... Λέω μετά τις 2 (δύο) ολόκληρες ώρες μάθημα σήμερα, να ξεχάσω τις υποχρεώσεις που κουβαλάω από την πρώτη μου δουλειά, να ξεχάσω ότι το σπίτι με τα δύο μπαλκόνια θέλει να αρχίσει να οργανώνεται, (να ξεχάσω διάφορα) και να κάνω ένα πραγματικό simulation. Οι ιθαγενείς λένε ο καιρός είναι κακός. [Το θερμόμετρο βέβαια δεν έχει κατέβει από τους 26 βαθμούς όσο είμαι εδώ]. ΟΚ, ΟΚ...
Λοιπόν. Καφές νούμερο 2 και έτοιμη για Παρασκευή-simulation, ένα sneak preview of the days to come ;;;
Βάζω στο κίτρινο τενεκάκι:

Θανάση με διάλεξη πανέτοιμη,

Μαρκαδόρους, κιμωλίες κλπ (δεν θα το σχολιάσω, είπα κέφι, επιμένω!),
Super διάθεση,

Φωτοτυπίες,
Τ-shirt για μετά την λήξη των εργασιών,
μαγιό, πετσέτα θαλάσσης, αντηλιακό,
και ξεκινάω!

Αν έχω ξεχάσει κανένα από τα τελετουργικά της Παρασκευής να μου το θυμίσετε (ξέρετε εσείς, ένα νευρόνιο, χρόνια απουσίας σε βάρβαρα μέρη :ΡΡΡ κλπ κλπ κλπ)
Καλημέρες
[χάάάάλια ο καιρός προμιθ
είδα ένα φύλλο κάτω!]

10 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Εμ, βέβαια, για τους "Ιθαγενείς" (χα!) καλός καιρός είναι πάνω από 30...

Πολύ καλή προετοιμασία (κίτρινο τενεκάκι! )

να τα αφήσεις τα τελετουργικά και να βάλεις το μαγιό σου - ζηλεύω!!!!
σμακ! σμακ!
(και μια για μένα -και η ρακή δεν είναι κακή ιδέα...;) )

:)))))

KV είπε...

Αμέσως μετά την δουλειά Νατασσάκι ... για να μην δείχνω δηλαδή και ξένη με το περιβάλλον, όχι ότι μου έλειψε εφέτος το μπλε!!!
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

καλημερα καλημέρα! να σου πω, επειδη είμαι από εκεί,έχω να δηλώσω ότι οντως για εμας οι 26 βαθμοί δεν έιναι ο ακλύτερος καιρός. Υπάρχει και το άλλο. Θυμάμαι πουμιλούσα με τη μάνα μου που μενει εκεί και τις ημέρες που στην Αθήνα είχαμε 46, στην κ΄ρητη είχανε 39 και έιχαν σκάσει! φαντάσου λοιπόν. ΚΑλό ΣΚ!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

[κανονικά όταν ξυπνάς μέρα δεν είναι?? είναι.Άρα:]
ΚΑΛΗΜΕΡΑ! :)
Σήμερα είναι που όλοι γυρίζουν και λένε "thanks God,its friday"??

[εχμ,νομίζω ότι μετά τα 3 φύλλα κάτω πρέπει ν αρχίσεις ν ανησυχείς...]

Кроткая είπε...

δεν θα σχολιάσω τον maledetto αριθμό 26.
δεν θα σχολιάσω τα τενεκάκια.

θα σχολιάσω τις κιμωλίες. είναι κακές οι κιμωλίες? είναι ρετρό, αρά καλό!

ΕΔΩ έχει ΗΛΙΟ μεγάλο και ΛΑΜΠΕΡΟ και ΚΙΤΡΙΝΟ!!!

Καφετιέρα γραφείο absolutely needs to move!

Я верю в Сталина είπε...

Ξέχασες το iPod!!!!
(Μουσικούλα;)

KV είπε...

@ lifewhispers Καλησπέρα!!! Το ξέρω ότι 26 δεν είναι ο καλύτερος καιρός αλλά στην pretend βρέχει μετά ομίχλης και συννεφιάς :))) Καλό ΣΚ και σε σένα!!!!

@ Μπούρδου μου, έχεις και μαθήματα!!! (είπε το κατεστημένο!!!) Τίποτα δεν με ανησυχεί, το ΣΚ θα είναι ... Λεβεντογέννικο!!!!!!

@ Κροτοκοτσιδού, γιατί δεν σχολιάζεις το 26 καλή μου;;; σε τυφλώνει ο ήλιος;;;; :)))) Η καφετιέρα στο επόμενο ταξίδι (σε 2 εβδομάδες) και τίποτα δεν έχω με τις κιμωλίες και ας γίνομαι σαν τον κάσπερ! Είναι retro και μου αρέσουν!... όταν είναι εκεί!!!! ταπ!
και σμακ!

@ Δημοσθένη Καλησπέρα, δεν το ξέχασα το ipod, καθόλου ... Για μουσικούλα, τώρα, έχει φροντίσει ο κουμπάρος πάντως και ο Θανάσης!

Unknown είπε...

Προσαρμόζεσαι γρήγορα...

Καλό αυτό :)

Кроткая είπε...

γκρρρρ!

KV είπε...

@ Sunshine ε, δεν είναι και κανένα μεγάλο κατόρθωμα να προσαρμοστείς στον ήλιο!!!!

@ γκούτσου γκούτσου γκούτσου!!! δεν είπαμε;;; όταν τελειώνει η ζάχαρη θα έρχεσαι από εδώ!!!!