19 Οκτωβρίου 2007

blur

Last 24 hours were a blur ... Πολλά, μαζεμένα, πιεστικά. Βαθιές ανάσες, focus (λέμε τώρα), όλα τελικά στην ώρα τους -εκείνο το τελευταίο (λατρεμένο) λεπτό. Και όταν έχεις συνηθίσει τον κόσμο να τα περιμένει όλα ακριβώς εκείνο το λεπτό, κερδίζεις τουλάχιστον από το επαγόμενο άγχος. Κάτι είναι και αυτό.
Στο εργαστήριο Γαλλώδι, Γαλλ43όδι, little Mrs Sunshine, τεχνικός και καναρίνι σε όλο τους το μεγαλείο. Δεν νομίζω από την ώρα που ήρθα να υπήρξε λεπτό που να μην χρειάστηκαν την αμέριστη προσοχή μου σε κάτι που, 9 out of 10 times, was a pumpering issue ... Όόόόχι :), δεν παραπονιέμαι καθόλου για αυτό. It's pressing but kind of sweet! :) Άλλωστε Γαλλώδι, Γαλλ43όδι, little Mrs Sunshine έμαθαν τι σημαίνει deadline και "Όχι τώρα" (στα Ελληνικά) και ρυθμίζουν τις ανάγκες τους για αγάπη και προδέρμ ανάλογα! Το καναρίνι είναι way past the (st)age of learning (or realizing for that matter) ΑΛΛΆ όταν δει πανικό εξαφανίζεται and that's the most I would ask for. Ο τεχνικός on the other site, αφού ξεπέρασε αναίμακτα το τελευταίο του fetish με το αλουμινόχαρτο (don't even ask) έχει αρχίσει να με εντυπωσιάζει (ξανά). Κάπως σαν να αποφάσισε ότι είναι ώρα να μας φροντίσει όλους. Είναι τέτοιος τύπος. Αποφασιστικός! Μου αρέσει που τελικά μας υιοθέτησε!

Καφές Νο3 και ... Παρασκευή σήμερα. Διαφορετική από τις δύο προηγούμενες. Δεν σημαίνει νότια Λεβεντογέννα, βουτιές και λαυράκι καπνιστό :) αλλά ... μεταξύ δουλειάς και deadlines και επόμενης προγραμματισμένης πτήσης ... ε, όλο και κάτι (καπνιστό) θα γίνεται εδώ τριγύρω :)))). Είναι η εποχή που δεν έχω την πολυτέλεια του: Άσε, το κάνω μία άλλη φορά! ;)
Καλημέρες
[pulloverάκι,
ήλιος με κοφτερά δοντάκια
Μεσαία μικρή: Να μας ζήσεις!!!!]



19 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Ναι αλλα να επανέλθουμε γρήγορα στον ισιο δρόμο,ε? Επανέλαβα τετράκις "Γιατι να κάνω σήμερα αυτο που μπορω να κάνω αύριο?"... :Ρ :Ρ :Ρ
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ...!!!!!!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Όπου 'επανέλαβα' διαβάζουμε 'επανέλαβε'...

o είπε...

να σας ζήσει η μεσαία μικρή !

και να σου πω - να σου πω:

όταν δεν έχω την πολυτέλεια της αναβολής........αγχολύομαι!!!
το πιστεύεις;;;;

φιλιά :)

Alepouditsa είπε...

εγώ πάλι να πω ότι έχω μπερδευτεί και δεν ξέρω πού ακριβώς βρίσκεσαι;;

Σήμερα καφές τσου...
τσαγάκι! ;-))

Καλημερούδιααααα!!

Φιλάκια :-))

Unknown είπε...

Καπνιστό αγριογούρουνο;

KV είπε...

Καλησπέρα!

@ Μπούρδου μου, ναι βρε καλή μου... το "μπορώ" είναι που μας μπερδεύει! σμακ!

@ Ελένη μου Ευχαριστώ! Να μας ζήσει ο μικρή μεσαία(τα δύο άλλα τα λέμε Ιωβ)! :)))) Και εμένα με πιάνει αυτό! Όταν δεν υπάρχει επιλογή (απουσία overanalyzing) το άγχος εξαφανίζεται. Σμακ!

@ Αλεπουδίτσα, πως μπερδεύτηκες;;;; Που είναι το καναρίνι;;; Pretend! Σμακ!

@ Sunshine εσένα να σου πω ξεχωριστά Καλησπέρα που σου αρέσει :). Γιατί αγριογούρουνο; Άσε που δεν μίλαγα για φαγητό!

Unknown είπε...

Γιατί μου αρέσει :)
Αν και βραστό σε μπύρα είναι καλύτερο :)))

Кроткая είπε...

1. Χρόνια πολλά και πολλές πολλές ευχές!

2. Μπυρίστα και λουκάνικο στη λίμνη;
Fondue?
Roesti?
Merlot?
τυράκια νόστιμα και μοσχοβολιστά?
κρασάκι από το Valais?
ε?
εε?

τι? καλά, σταματάω!!

3. Μπορούμε να βάλουμε τον Καμηλιέρη επισήμως στο spam filter μέχρι να ανανείψει?

4. Κάτι μου λέει πως κάνειςκαλό pampering και πως το απολαμβάνεις. Και πως ακόμα και γυρινάκια στ'αστρα να ζητήσουν, θα δοκιμάσεις να τους τα δώσεις! ε?

5. μην αναβάλεις, φρόντισε να το απολάυσεις, ΘΑ σου λείψει!!

6. και δεν μασάμε!

σμακ σμακ σμακ!

KV είπε...

@ Sunshine ... λες να παραγγείλω αυτό που ΣΟΥ αρέσει;;; Μμμμμ ;)

@ Krotίδι
1. Ευχαριστούμε! :))))
2. Dinner out. Roesti (ελπίζω), το απαραίτητο (για τους άλλους, εγώ είμαι ευχαριστημένη με το roesti) κρεατικό, εισαγόμενο κρασί (preferably NOT from Valais!) και τέτοια, pretend σίγουρα, κάτι σε live μουσική επίσης. ;)
3. Όόόόχι, γιατί να τον κάνουμε spam;;;; Είναι ΑΠΌΛΥΤΑ ελεύθερος να λέει την γνώμη του ! {αν και ... επειδή δεν πιστεύω απόλυτα ότι είμαστε έτοιμοι για δημοκρατία, μην θεωρήσεις ότι ο κανόνας δεν έχει εξαιρέσεις!!!! :) Disclaimer πάντα για σένα :)))) }
4. Pampering ναι μάλλον καλό γιατί τους αγαπάω, και τους κακομαθαίνω, αλλά είπαμε ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΌΧΙ ΗΛΙΘΙΟΙ :). Βγάλε ένα pampering έξω!!! :))))
5+6. Δεν μασάμε και ΝΟ αναβολές (δεν μας παίρνει). Και ναι, θα μου λείψει, όπως μου έλειψε η ποδηλατοχώρα αν και ποτέ δεν θα επέλεγα να ζήσω εκεί μόνιμα... ! :)
σμακ !

Кроткая είπε...

γιατί καλέ, τι έχει το valaisan κρασάκι; μια χαρούλα είναι (καλά, εντάξει, από την απέναντι μεριά της λίμνης είναι καλύτερα, θα συμφωνήσω!).

Μα και τα σμπαζ ελέυθερα να λεν τη γνώμη τους είναι! απλώς δεν τα διαβάζουμε! χεχεχε!!

(άκου αγριογούρουνο! αγριογούρουνο στη Βρετάνη Καμηλιέρη!!)

βρομερά τυράκια, νιετ?

KV είπε...

Βρωμερά τυράκια the absolute must!!!! Το καλυτερότερό μου. Όσο πιο βρωμερό και κακομούτσουνο, τόσο πιο λαχταριστό και λατρεμένο(έχεις πάει στα γνωστά κελάρια, έτσι;;;) ... Αφού το σκεφτόμουν ότι θα μου λείψουν. Λέω να τα εισάγω (όσα δεν υπάρχουν) στην Λεβεντογέννα ή (αν αρνηθεί όπως είναι αναμενόμενο κάθε μεταφορική να τα φέρει) ... :) θα αρχίσω να καλλιεργώ γίδια! :)))))

Κρασάκι όμως ... Γαλλωδένιο :)))) Για το αντίστοιχο καλό από Valais ή το ευρύτερο pretend bay (!!! χαχαχα pretend bay!!!) πρέπει να πουλήσω το γατί για ένα ποτήρι! Άσε που pretend-καλό δεν είναι απαραίτητα και καλό με την ... Bordeauγιανή έννοια του όρου if you know what I mean. Και αυτή την έννοια αδυνατούν να την πιάσουν (μυρίσουν /αναπαράγουν) οι ντόπιοι. Και όόόταν δυστυχώς την πιάσουν, θέλουν γερή ανταμοιβή!!! Άσε που τους έχει πειράξει η πολλή κοκολάτα ή λένε ψέμματα! Ρωτάς για ένα κρασί αν είναι γλυκό, σε διαβεβαιώνουν πως όχι και μετά you are stuck drinking Caotina! Γαλλικό!

Μμμμμ ...Αυτά αύριο... Σήμερα όμως;;; Μου άνοιξες την όρεξη!!!!!

Кроткая είπε...

να σου πω το dîner μου?

baguette, caprice des dieux (του γένους των καμαμπερ) και λευκό κρασάκι. Και μουσικούλα!

μιουμ μιουμ μιουμ!!!!

KV είπε...

:( Ψυγείο άδειο (της Λεβεντογέννας γεμάτο) dinner: πατατοσαλάτα της KV (ότι είχε στο ντουλάπι!)
σμακ

νατασσΆκι είπε...

Εγώ να πω καληνύχτα μόνο ήρθα :(
(δεν έχω αντοχή για τπτ άλλο, ούτε να φάω! :) )

Φιλί :)

KV είπε...

Καληνύχτα καλή μου, καλή ξεκούραση! Ελπίζω αύριο να μην δουλεύεις (και εσύ!)
σμακ

Ανώνυμος είπε...

Καλού κακού, εγώ ήρθα φαγωμένος!!!
:) :) :)
Πάντως εσύ μη μπλέξεις βορά με νότο :)


Καλό ξημέρωμα να έχεις...

Φιλιά

KV είπε...

:)))) Καλημέρα σου,
Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά

Kapetanios είπε...

Χμμμ!
Πολύ φιλικό το κλίμα και δεν μπορώ να πω κάτι που θα καταδείξει τον κακό μου χαρακτήρα .
Ίσως μια άλλη φορά. :))
( ξέρεις ότι το σύνηθες της επιτυχίας της τελευταίας στιγμής , τροφοδοτεί την τάση μας για έναν απρογραμμάτιστο και απείθαρχο τρόπο δουλειάς. Η σιγουριά του ταλέντου εις βάρος της μεθοδικότητας )

KV είπε...

Καπετάνιε Καλώς ήρθες! Ναι το κλίμα είναι φιλικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν λέμε την γνώμη μας! :))) Ελεύθερα!
Ο απρογραμμάτιστος και απείθαρχος τρόπος δουλειάς, σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο θεωρητικά. Πρακτικά όμως, σίγουρα αναγκάζει μερικούς από εμάς να γίνουμε αν όχι πιο μεθοδικοί σίγουρα πιο αποδοτικοί!
Καλή σου μέρα!