24 Οκτωβρίου 2007

fingers crossed

Με τη σειρά:
# Το ... "keep your fingers crossed" των προηγούμενων ημερών δούλεψε με τον καλύτερο τρόπο. Η επίσημη απόφαση στα χέρια μου, μια καλή βάση για την καινούρια μου αρχή στη Λεβεντογέννα ψάχνει και επισήμως (με βούλα, σφραγίδα, καντονόσημο και εθνόσημο) μεταφορέα (το γατί;;; το γατί μάλλον!). Όποιος κράτησε "his fingers crossed" παρακαλείται να συνεχίσει για λίγο ακόμα, we need all the luck we can get the next days ...
# Τα γυρινάκια άρχισαν να μας χαμογελάνε πάλι... Όχι όσο έντονα ή όσο θεαματικά χαμογελούσαν πριν μερικές εβδομάδες αλλά εμείς :) ακόμα τα αγαπάμε και ακόμα προσπαθούμε να τα πείσουμε να κάνουν ... αυτό που θέλουμε εμείς να κάνουν, baby steps ... [τώρα που το λέω δεν είμαι και πολύ σίγουρη για το "εμείς" ... Το συνεχές "sh@t sh@t sh@t" που ακούω χρόόόόνια τώρα σαν ηχορύπανση από το γραφείο μου (Γαλλώδι) έγινε άάάάάλλη μονοσύλλαβη λέξη που μάλιστα δεν είναι καν cute με Γαλλοπροφορά].
# Το Γαλλ43Όδι απουσιάζει, κάτω από το χαλί το πρόβλημα,
# Τα επόμενα εισιτήρια στο ... mailbox μου (way to go OA!!! αν έβαζες και ΟΑπλάνο θα σου ήμουν ευγνώμων)
# Το ΓαλλΏδι ψάχνει εισιτήρια για Λεβεντογέννα, κρέμασε έναν τεράστιο Λεβεντο-χάρτη πάνω από το γραφείο του ... Τον στραβώνω λίγο κάθε μέρα, τον ξαναϊσιώνει, ακόμα να κοιτάξει τον χάρτη της Ελλάδας!
# Το τηλέφωνο χτυπά ασταμάτητα, δεν πιστεύω πόσοι θέλουν ένα μενίρ στην κουζίνα τους! Όσο σκέφτομαι ότι από αύριο αρχίζουν και οι επισκέψεις ... μπρρρρ...
# Κούτα δεν έφτιαξα καμμία! Έπρεπε ... [έπρεπε ;;; Όόόόχι, αν τις αφήσω το πρωΐ αδιάφορα διεσπαρμένες στο σπίτι, πιστεύω μέχρι το απογευματάκι θα έχουν πηδήσει από μόνα τους τα πράγματα μέσα!]
# Γράμματα, δεν έστειλα κανένα από τα δεκάδες γράμματα που πρέπει να στείλω για να με αποδεσμεύσουν από τις δεκάδες υπηρεσίες που έπρεπε να δεσμευτώ ... γρουμφ. Άχρηστο κακό καναρίνι!
# Ο καιρός παγερός, το πανηγύρι με τα χρώματα σε όλο του το μεγαλείο :)
# Το τσάϊ του βουνού, πως να το θέσω ευγενικά;;; ... το τσάϊ του βουνού sucks ! Ειδικά χωρίς μέλι, γρουμφ! Έχω πιει λίτρα, έχω καταναλώσει όση παρασεταμόλη είχε η pretend και ακόμα τίποτα ... :(
Αυτά ... νομίζω!
night night
[καλοριφέρ και σοκολάτες]

"I have the gift of neither the spoken nor the written word, especially if I have to say something about myself or my work. Whoever wants to know something about me -as an artist, the only notable thing- ought to look carefully at my pictures and try and see in them what I am and what I want to do."
Gustav Klimt

18 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Φίνκερς κροσντ όσο δεν πάει άλλο-χαλάλι κι η αγκυλωση! :))
Hurray γυρινάκια!!!
(εθνόσιμo,huh??)
Καληνυυυχτες!!!

KV είπε...

χαχαχα fingers crossed, ο αποδεδειγμένα γουρλής γίνεται οικόσημο :) (ή κερδίζει μηλόπιττα που την κάνω και καλή)!!!
Τι δεν κατάλαβες στο εθνόσημο;;;
Σμακ
Καληνύχτα!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τπτ,το εθνόσιμο το κατάλαβα,αλλα ήταν άσχετο(?) και μ άρεσεεεε!!! ;)

KV είπε...

χαχαχα έβαλα τον τόνο λάθος στο huh !!!! Φιλιά - Καληνύχτα!

Unknown είπε...

Το γατί;;;
ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟ ΓΑΤΙ;;;;

Παιδί μου... pretend-λεβεντογέννα δεν έχει σχέση με pretend όπου αλλού ήταν πριν...

ΑΜΑΝ...

Άσε που θα πρέπει να το κάνεις και αμφίβιο!!!

Το Γαλλώδι το κόβω μέσα στο πνέυμα :)))

Кроткая είπε...

λάθος Καμηλιέρη. Το Γαλλώδι, ΑΝ θέλει να περάσει καλά, θα πρέπει να χωνέψει ΤΙ υπάρχει πάνω από τη Λεβεντογέννα!!

Τα γατιά μισούν το νερό, εδώ έχει ένα δίκιο ο Καμηλιέρης (ουφ!).

Κατά τα άλλα, ό,τι εξαρτάται από τους pretend δεν χρειάζεται fingers crossed.

Τα άλλα, ναι, χρειάζονται. Εγώ πάντως δεν τα έχω ξε-cross ούτε μία στιγμή!!

Σου στελνω όλη τη σαββατογεννημένη υδροχοϊκή μου θετική ενέργεια!!!!

KV είπε...

@ Darth, το ΓαλλΏδι είναι μέσα στο πνεύμα (απλά δεν έχει καταλάβει τον χάρτη ακόμα) και εγώ επίσης. Αυτά τα τεράστια λαμπερά σημάδια που βλέπεις στον ορίζοντα τα βράδια εκεί στο χωρίο σου, κάνουν τα γατιά αμφίβια. Καλημέρα!

@Κροτένια, έχετε λιμάνι στην Βελγοχώρα, δεν έχετε;;;; :)))))
Θενκς για τα fingers crossed! :)))) Άντε να πιάσει λίγη από την ΣαββατοΥδροενέργεια, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σημαντικό είναι αυτή την εποχή !!!
φιλί -Καλημέρα! (το σκυλί rulez!)

o είπε...

crossed και τα δικά μου
και οι πατούσες γατιών και Μπιλλ

:)))

(γάλα δεν;;;)


φιλιά αντιπυρετικά!!!

νατασσΆκι είπε...

*fingers crossed κι εδώ-κι ακόμα!
*καλααάάά γυρινάκια! :))))

*καλό ταξίδι (από τώρα, χμμ..) να προσέχεις - τα εδώ αεροδρόμια, και ειδικά το μεγάλο την Λεβεντογέννας, δεν είναι και ότι καλύτερο - εχθες διάβαζα κάτι σχετικό, και σε σκέφτηκα. Από την άλλη, καλό κουράγιο με τη μεταφορά - εμένα πάντως, σε καμιά μετακόμιση δεν γέμισαν μόνες τους οι κούτες, όσο κι αν προσπάθησα να τις εκπαιδεύσω.. :(

Περαστικά - να σου στείλω δίκταμο;; Είναι πιο νόστιμο από το τσάι του βουνού (με μέλι) και πιο αποτελεσματικό - λαιμός άνοιξε λίγο..!
σμακ! (τραγουδάκι από χθες ;) )
Καλημέρα!!! :))

Unknown είπε...

Μπα... νομίζω ότι η λεβεντογέννα αποτελεί ανεξάρτητη οντότητα εδώ και καιρό :)

Όσο για το αμφίβιον του θέματος..

Άλλη άποψη έχει ο γούγλης :)))

Ανώνυμος είπε...

hey! εμενα με αρεσει πολυ το τσαι του βουνου και σκετο ναι ναι χωρις μελι! φινκερς κροστ, αλλα τελικα γεμισαν οι κουτες;;; :)

Кроткая είπε...

αααα!!
από το όμορφο λιμάνι μας θα φύγεις;
το μεγαλύτερο της Ευρώπης;
ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ?

σε σκέφτομαι πάντως στη μέση του σαλονιού να προστάζεις τα αντικείμενα σε ποια κούτα να μποθν κι αυτά να κάνουν plongeant και να ορμάνε μες τις κούτες -μπλουμ!
:)

KV είπε...

Καλημέρα, Καλημέρα και thanks σε όλα αυτά τα crossed δακτυλάκια :)))))) :')
It means a lot!

# Eλένη μου, ευχαριστώ :)))) Τα δακτυλάκια γατιών και Μπιλλ (από που το Μπίλλ;;;) μάλλον μετράνε τριπλά! bonus points δυσκολίας! :) Γάλα ναι! πολύ! Μόνο του και με καφέ! Είμαι εντελώς γαλα-τυρο-maniac! Φιλί!

# Νατασσάκι μου τα γυρινάκια και εμείς σε ευχαριστούμε θερμά! Καλό ταξίδι από τώρα;;; την Τετάρτη (;) πετάω... μην μου πεις για το Λεβεντοαεροδρόμιο, δεν θέλω να σκέφτομαι τον συνδυασμό με τα HOLAπλάνα!
Οι κούτες χαλαρά στο σπίτι, άδειες, τα πράγματα χαλαρά στην θέση τους (;;;) και εγώ χαλαρά περιμένω να φτάσει η τελευταία στιγμή! Έχουμε καιρόόόό ακόμα!
Όσο για τον λαιμό, δεν είχα πονόλαιμο πολύ, περισσότερο είναι πυρετός και αδυναμία αναπνοής. Ευχαριστώ πάντως για την προσφορά!!!
Δεν ευχαριστώ για την υπενθύμιση του άσματος ... ταπ ... πάλι ρόμπα θα γίνω στο εργαστήριο;;; πρέπει να το μάθω στο Γαλλώδι!
Εσύ καλύτερα;;; ο μικρούλης;;; Περαστικά σας και πολλά σμακ!

# Sunshine αναφερόμουν άτσαλα στην γεωγραφική της θέση, όχι στην οντότητα. Λέει ο Γκούγκλης ότι ΔΕΝ φεύγουν πλοία από Ευρώπη για Ελλάδα;;; Τώρα αν διαφωνήσω θα τσαντιστείς πάλι, ε;;;;

# lifewhispers Καλημέρα σου και θενκς!!! Και εμένα μου άρεσε το τσάϊ αλλά αυτό εδώ το τελευταίο ... δηλητήριο!!! Οι κούτες ... όχι αλλά μάλλον χρειάζονται περισσότερο χρόνο! :)

# Кроткαγιολιθάκι μακάρι να έφευγα από το δικό σας, σούπερ μεγάλο και gadgetένιο λιμάνι που αγαπάω πολύ! Θα πίναμε σίγουρα και καφέ εγώ στο πρόβατο!!!!
Ναι ... ΤΟοοοοοοσο πολλά θα έχω αλλά αυτά θα τα πάρει container. Το γατί θα πάρει εμένα, μηχανήματα και φυτά :))))))

σε σκέφτομαι πάντως στη μέση του σαλονιού να προστάζεις τα αντικείμενα σε ποια κούτα να μποθν κι αυτά να κάνουν plongeant και να ορμάνε μες τις κούτες -μπλουμ!
Χα χααχαχαχα ούτε που τους απευθύνω τον λόγο, περιμένω να το καταλάβουν από μόνα τους!!!! χαχαχαχα

Alepouditsa είπε...

όλα με το καλό να γίνουν!!

(άπαιχτη η μετακόμιση με το μπλουμ... να μου την μάθετε και εμένα please..)

fingers crossed, kαλημερούδια, φιλάκια :-)

Unknown είπε...

Όχι ρε 'συ...
Απλά άμα του ζητήσεις μια οδική διαδρομή για Κρήτη θα σου πεί πως πρέπει να... γίνεις αμφίβιο!
Εκτός και αν το διόρθωσαν....

Marina είπε...

ΠΡΙΝ πακετάρεις και τα κύπελλα, μήπως μπορείτε να γράψετε κάτι γι'αυτά? Αλλο μπλογκοπαίγνιο ετοιμάζεται, σας έχω καλέσει ήδη κα KVούλα μου.
Να σταυρώσω τα δάχτυλά μου..ΟΚ, μόνο αυτά όμως ή και τα toes μου..+
Και το τσάϊ του βουνού, άστο. Δεν πίνεται. Μπλιάχ! Καλύτερα η σοκολάτα.

Кроткая είπε...

αχ, κρίμα και χάρηκα;
δεν κάνεις μια παράκαμψη;

Καμηλιέρη, τόσα ξέρεις τόσα λες. Υπάρχουν καράβια, καλε!!

KV είπε...

@ Αλεπουδίτσα μου ευχαριστώ πολύ!!! Όλα με το καλό ΘΑ γίνουν :)))) Φιλιά -Καλησπέρα

@ Sunshine δεν νομίζω ότι το έκανε ποτέ για την Λεβεντογέννα. ΝΥ προσπαθούσες να πας από άλλο νησί!

@ Μαρινάκι ευχαριστώ, :) Κοίτα δύο post πριν! Τα toes πονάνε, μην το κάνεις και με βρίζεις μετά!!!!! Φιλιά

@ Кроткаяοπροβατάκι (εκεί εγώ, στις φλυτζάνες!) μακάρι να μπορούσα. Έλεγα να κάνω μία παράκαμψη Τοσκάνη, Βενετία που δεν είναι και πολύ έξω από το δρόμο μου! :))))) Έλα να πάμε μαζί :)