10 Οκτωβρίου 2007

Ψάρι και μεζέδες

Μου λείπει η pretend;;; Και βέβαια μου λείπει η pretend! Τι ερώτηση είναι αυτή;;; Επαγγελματικά μου λείπει αφόρητα. Προσωπικά ... μμμμ ... :) ανεκτά έως πολύ, αλλά μου λείπει. Μην ξεχνάμε ότι το σπίτι μου, αυτό με το κρεββάτι που ΔΕΝ με ενοχλεί, είναι εκεί. Ακόμα και τον καιρό της αναγνωρίζω πιο εύκολα πλέον.
Γιατί δεν το κάνουμε θέμα ;;;; Μμμμμ ... τις τελευταίες μέρες δεν κάνω θέμα πολλά. To be honest, δεν κάνω θέμα τίποτα που δεν ήταν όμορφο ή χαρούμενο και ας είμαι σε ένα trance μεταξύ ενθουσιασμού, απορίας (απίστευτης απορίας), απογοήτευσης και πανικού.
Η ex-συγκάτοικος :)))) {μόνο για τους παλιούς πελάτες αυτό!} θα έλυνε το θέμα κατά ... Feng Shui!!! Θα μετακινούσε ένα τραπεζάκι από την ανατολική πλευρά στην δυτική (ή ανάποδα), θα έβαζε μία ανθοδέσμη στην κουζίνα, θα στρογγύλευε με Ελβετικό σουγιαδάκι τα φύλλα από όόόόλα τα φυτά μας, θα κρέμαγε κάποια κουδούνα ή ένα βατράχι πάνω από πόρτα και κάτι θα έκανε με το ζευγάρι από πάπιες. Μετά θα καθόταν ήρεμα και ήσυχα στην designated καρέκλα και θα έκλεινε τις αισθήσεις μέχρι ο πλανήτης να προσαρμοστεί στις επιθυμίες της (όπως όφειλε). Το Zen στην ανατολική φιλοσοφία κατά Rach' βρίσκεται μέσα από έντονη αυθυποβολή.
Το ίδιο τελικά και το Zen κατά KV. Δεν μετακινώ τα φυτά (μόνο τον βασιλικό στην pretend αλλά για άλλους λόγους), δεν έχω ζευγάρι πάπιες, και ο Ελβετικός σουγιάς μου είναι διακοσμητικός. Επιλέγω όμως αυτές τις μέρες προτεραιότητες και πού θα κάνω focus. Τίποτα δεν άλλαξε και -θα σας εκπλήξω- ... ΔΕΝ μετακόμισα στην γη της επαγγελίας (αλλά μην ρωτήσετε Ιθαγενή!). Σίγουρα δεν είναι όλα ρόδινα (ειδικά μερικά από τα επαγγελματικά slash οικονομικά slash χωροχρονικά). Είναι όμως ρόδινα τα σημαντικά, όπως οι φίλοι που εγκαινίασαν χτες κεφάτα τον "κήπο στην ταράτσα" :) και το Feng Shui μου, λέει focus σε αυτό για την ώρα! Άντε και στον ήλιο... άντε και στο μπανάκι που ελπίζω να κάνω μετά το μάθημα :))))
Καλημέρες!
[γερές ποσότητες αντηλιακού]

Update (διάλειμμα 13:00 με 13:15!!!):
Καφές Νο6 και ... αν ακούσετε το χτεσινό τραγούδι από την Katie Melua, κοιτώντας τις Γιαπωνεζούλες πάνω δεξιά (που σαν να μου φαίνεται ξεθαρρεύουν με τον χρόνο) ... δεν συντονίζονται τέλεια;;;; Ή είναι από το μάθημα ;;;;

18 σχόλια:

Eleni είπε...

Μερααααααά! Έλα που σου λείπει η πρετέντ!
(Στα tags να προστεθεί:
sleeping bag, πάραυτα.)

φφφφφ

o είπε...

επαγγελματικα φανταζομαι πως θα σου λείπει αφόρητα όσο περνάει ο καιρός - αλλα δεν πειραζει..
αυτό το trance που φλερταρει με την απογοήτευση το έχω κάνει!
οι παπιες πανε νοτιοδυτικά νομίζω
χάρηκα με την ταρατσα :))
(διαβάζω όλα τα προηγούμενα μαζί)

Καλημερούδια!

Unknown είπε...

Έλα μωρε.. πως κάνεις έτσι...
Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα.. μετά συνηθίζει ο οργανισμός...
Δεν βλέπεις εμένα που κάνω απλά υπομονή μέχρι να περάσουν;

KV είπε...

@ Ελένη ... Ναι, ταράτσα rulez (εκεί θα πιούμε καφέδες!), αλλά Αχ αυτό το κρεββάτι με το σπίτι:) Είμαστε εμείς για ταλαιπωρίες;;; Μεσούλα κλαίει και παρακαλάει να πάμε σπίτι μας, αλλά σιγά μην το κάνω θέμα ... Tag ναι!!!!! ΑΜΕΣΑ!
:) Νοτιοδυτικά λοιπόν ;;; :)))) ΟΚ! Μένει να βρω πάπιες και πυξίδα!!!!
Και ... ναι λείπει η pretend!
Φιλιά -Καλημέρες!

@ Sunshine, Sunshine, Sunshine ... τώρα θα μου πεις ότι παραπονιέμαι κιόλας από την μέρα που πάτησα εδώ! ΧΑ! Ναι, σιγά μην πάρω εσένα για παράδειγμα!!!! :P

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Γιατί δεν έχει νούμερο καφέδων αυτό το post??????

Alepouditsa είπε...

γεια σου βρε κβούλα! που παρά την trance και τον πανικό έχεις κέφι!

αυτό με την έξ συγκάτοικο έφτιαξε και το δικό μου :-))

Φιλάκια :-)

KV είπε...

@ Λαχανάκι, για ξανακοίτα, έχει :)))))
(μια παράληψη, ήταν σορυ!)

@ Αλεπουδίτσα, ένα άδειο σπίτι (και διάφορα άλλα) σαν να κλαίει για να θυμηθούμε την exσυγκάτοικο!!!!! Καλημέρα, σμακ

Alepouditsa είπε...

χμμ..κλαίει ε;;

φτου! το "κλάμα" το άφησα επίτηδες απέξω από το σχόλιο για να μην ξύνω πληγές...
αλλά από ότι φαίνεται, ΑΠΕΤΥΧΑ!
:-((

ΥΓ: σε λίγο θα δεις που όλα θα φαίνονται πολύ-πολύ καλύτερα! :-) (αν και αυτό μάλλον το ξέρεις..)

Кроткая είπε...

"ένα άδειο σπίτι (και διάφορα άλλα) σαν να κλαίει"

ασφαλώς!

και σου λείπει η pretend!

ασφαλέστατα!

δεν θα χαμογελάσω θριαμβευτικά, γιατί αυτό ΔΕΝ το κάνουμε στους φίλους μας που τους αγαπάμε και θέλουμε το καλό τους.

θα ευχηθώ πολλά πολλά βράδια ακόμα στο ρουφ γάρδεν και μπόλικο ελληνικό καφέ χωρίς ζάχαρη!

επίσης, λέω ΝΑΙ στο πόζιτιβ θίνκινγκ.
και συμβουλεύω (χα! λέμε τώρα), να μην δίνουμε περισσότερη αξία από όσο τους πρέπει στα ασήμαντα ή ανάξια ακόμα και για το βλέμμα μας!!

καλό μπάνιο -και δεν ζηλεύω! έξω έχει μια υπέροχη ομίχλη!

(νομίζω πως μπέρδεψες τις Ελένες, αλλά αφού δεν το κάνουν θέμα εκείνες -εγώ γιατί?)

KV είπε...

Ένα άδειο σπίτι (και διάφορα άλλα) σαν να κλαίει για να θυμηθούμε την exσυγκάτοικο!!!!!

Βρε αστροπελέκια μου... ΣΙΓΑ μην κλαίει το σπίτι ή να έκανα τόόόόόσο πια δακρύβρεχτη μεταφορά η θετική επιστήμων (λέμε τώρα). Αγγλομετάφραση του cry for attention μάλλον ήταν! Γρουμφ... είπαμε εδώ (στο μπλογκ) ΜΟΝΟ ποζιτιβ για τώρα ...

£ Αλεπουδίτσα μου, don't worry τα σημαντικά φαίνονται πάντα καλά!

* Кроткаяλιθάκι χαχαχα καταρχήν ευχαριστώ ... και δεν μου ταίριαζε το σχόλιο Ελένης1 στην Ελένη 2 που νόμιζα ήταν και οι δύο!!!!!!!! Μου έλυσες μια μεγάλη απορία!!! :))))
Όσο για την pretend, ... I know you told me so αλλά επιμένω, σου λείπει κάθε μέρος που αφήνεις ένα κομμάτι από την ψυχή σου. Το ξέρεις αυτό. (Τώρα μου λείπει και η ομίχλη μας ακόμα!} Και η Λεβεντογέννα μου έλειψε κάποτε όμως (αλλά έπνιξα τον πόνο με ταξίδια κλπ κλπ κλπ :) )
Ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τις ευχές. Μακάρι όλα να έρθουν έτσι και εγώ θα μαζεύω την ζάχαρη που ΔΕΝ θα χρησιμοποιώ για να την πάρεις όταν θα έρθεις και για το λάδι, προμιθ :)))
Όσο για το να μην δίνουμε περισσότερη αξία από όσο τους πρέπει στα ασήμαντα ή ανάξια ακόμα και για το βλέμμα μας!! πες το ξανά αυτό. Σοφό, σοφό, σοφό!
Σμακ!

% Eleni ναι βρε, μου λείπει η pretend ... Το σχόλιο για την μεσούλα ΟΚ αλλά να ξέρεις έβαλα tag το sleeping bag για την άλλη Ελένη!!! καλά καλά ... και για σένα θα το έβαζα ... μμμ ... μάλλον! σμακ

! Ελένη απάντηση ίδια αν εξαιρέσεις αυτό με την μεσούλα και περιμένω τιμωρία :)))))


σμακ

Кроткая είπε...

πάλι καλά που δεν με αποκάλεσες Κροτοτουβλάκι!
γρουμφ!

εγώ που έχω και μια τάση στα δακρύβρεχτα, μια χαρά μο φάνηκε αυτό με το κλαμα, αλλά εγώ είμαι της φιλοσοφικής και ξέρεις πώς είναι!!

δεν ξαναγοράζω ούτε ζάχαρη ούτε λάδι!

KV είπε...

Κροτοτουβλάκι μου, όχι! αγόραζε μόνο αντηλιακά να έχουμε κάβα ! :)))

Eleni είπε...

:) Για την ώρα κρεβατάκια σε Κομοτηνή και Κωνσταντινούπολη. Το στόλισμα για το σχολιάκι με tags/sleeping bag από κοντά.

φφφφφφφφφφ

KV είπε...

EleniΦ δεν κατάλαβα τίποτα περί Κομοτηνής/Πόλης ... αν όμως πάτε βόλτα: Have fun, Να μου πάρετε δώρο. Και ... σιγά μην με στολίσεις!! ΧΑ!

Я верю в Сталина είπε...

Λοιπόν σε καταλαβαίνω απόλυτα! Κι εγώ όταν λείπω από τη δουλειά, μου λείπει απίστευτα!

KV είπε...

Όχι μόνο η δουλειά γιατρέ, όλο το setάκι μου λείπει. Στην δουλειά απλά είναι πιο έντονα τα πράγματα γιατί είναι πολύ μεγάλες οι διαφορές!...
Καλησπέρα.

Я верю в Сталина είπε...

Καλημέρα! Μετά από μέρες κοιμήθηκα σαν άνθρωπος (aka επεσα σαν κούτσουρο) και σημερα νοιωθω το ρημάδι να ρολλάρει λίγο και οι συνάψεις να δίνουν ρεύμα. Ναι, καταλαβαίνω και το σετάκι και όλο σου το concept. Μία από τα ίδια...

Οι ντάκοι καλοί παρεπιπτόντως;

KV είπε...

Οι ντάκοι μια χαρά γιατρέ μου, μόνο με τις συνάψεις έχω πρόβλημα! Ξανά Καλημέρα!