24 Οκτωβρίου 2007

and yet ... there are limits

... στο πόσο θέλουμε να τα βλέπουμε όλα από την σκοπιά της επιστήμης :)))) Συνεχίζω από χτες, όλα σχετικά, όλα ανοικτά σε ό,τι καινούριο έχει να μας πει η επιστήμη. Όλα; Μμμμμ ... ΚΑΙ αυτό σχετικό έτσι;;;
Sure ... (και huh???). Η επιστήμη μπορεί να προσπαθεί (και ίσως και να έχει ... στατιστικά δίκιο, και ίσως να είμαστε στατιστικά αυτοί που περιγράφουν όσο και αν κανένας μας δεν το πιστεύει. Εγώ;;; Στατιστική;;; Βρες μου άλλον ένα με ένα μόνο νευρόνιο. Ο Bush δεν μετράει, δεν βρήκανε νευρόνιο), αλλά πόσοι θα κατεβάσουμε την σχετική βιβλιογραφία;;; Μερικά πράγματα, γίνεται να μπουν σε φόρμες; Για όλους; Να ξέρουμε το πως και το γιατί. Να γίνουν εύκολα και προβλεπόμενα; Και ΑΝ γίνεται ... θέλουμε; ΧΑ!
Καλημέρες
[5 οC έξω,
πολλούς ακόμα μέσα
καραμελίτσες overdose!]

31 σχόλια:

Alepouditsa είπε...

εσείς οι επιστήμονες θέλετεεεε;;; χα!! σιγά μη θέλετε…

οι υπόλοιποι θέλουμεεεε;;; χα!! σιγά μην μας χαλάσετε την μαγεία της αποχαύνωσής μας…

κοινώς: Αν δεν είμαστε έτοιμοι ψυχολογικά… (να δεχτούμε ό,τι έπιστημονική απάντηση προκύψει), ε, δεν θέλουμε…

Φιλιά πολλά, καλημέρες χαμογελαστές και περαστικούλια!!!

:-))

KV είπε...

Χμμμ ... δεν θέλουμε;;; Η δεν μας βολεύει ;;;; Εμένα ... δεν με βολεύει! :)

Καλημέρα -ευχαριστώ!

Кроткая είπε...

κάθε ανθρώπινος οργανισμός -και μη ανθρώπινος εδώ που τα λέμε- αποτελεί έναμοναδικό συνδυασμό χημικών ενώσεων, ατόμων και μορίων.

όπως όμορφα αγαπιούνται δύο υδρογόνα με ένα οξυγόνο, έτσι και μεταξύ "ανώτερων οργανισμών"!

και φυσικά ισχύουν οι στατιστικές -αν λάβεις υπόψην και τις εξαιρέσεις τους, είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικές!!

νατασσΆκι είπε...

καραμελίτσες κι εδώ (χωρίς ζάχαρη)
και αντιπυρετικά
και αντιβίωση (φαρυγγίτιδα)
στατιστική;;
Δεν μου αρέσει - δεν θέλω να είμαι "λάθος" - ούτε καν στατιστικό.

Στα άλλα, συμφωνώ με την κροτ - μοναδικοί οργανισμοί, μοναδικοί συνδυασμοί.
Σμακ! :)))

o είπε...

ασφαλώς και δεν θέλουμε
ακριβώς γιατί δεν μας βολεύει

άσε που χάνεται πια και όλη η γοητεία..

ξαναπεραστικά!!!!

πολλά φιλιά
:)))

Marina είπε...

Μη σε παίρνει απο κάτω τώρα..τι επιστήμων είσαι!!
Θέλεις να παίξεις ένα παιχνιδάκι, να ΄φωτογραφίσεις μερικά αντικείμενα που σε συντροφεύουν κάθε μέρα? Σου έχω κάνει πρόσκληση!

KV είπε...

@ Кроткαγιένая , τα υδρογονάκια αγαπάνε και τον άνθρακα και το άζωτο και ότι τους τάξει ότι θα τους βοηθήσει να ξεφορτωθούν ένα ηλεκτρόνιο. Όχι ένας συνδυασμός :((
Όσο για τις στατιστικές, ναι αλλά ... δεν θέλουμε τα αισθήματα και οι αισθήσεις μας να υποβιβάζονται σε αριθμούς, θέλουμε;;; Σμακ!

@ Νατασσάκι μου, περαστικά και σε σένα! (ωχ ... φαρυγγίτιδα;;; να προσέξεις). Και εγώ αισθάνομαι υποβιβασμένη όταν γίνομαι στατιστική!
Όσο για τους συνδυασμούς ... :) Μοναδικοί ;;;;
Σμακ! Πίνε ζεστά!

@ Ελένη, εμ, αν λείψει αυτή η γοητεία και η μοναδικότητα δεν θα είναι το ίδιο πια :(
Ευχαριστώ!!! Σμακια

@ Μαρινάκι, από κάτω όχι, αλλά και στατιστική όχι :)))) Ευχαριστώ για την πρόσκληση :))) [και με είχε πιάσει παράπονο που κανένας δεν με κάλεσε:)))) ] , θα ανταποκριθώ στην πρώτη ευκαιρία! Φιλιά

Кроткая είπε...

εγώ δεν αισθανομαι υποβιβασμένη από τις στατιστικές γιατί πάντα είμαι μεταξύ των εξαιρέσεων, χεχε!!

όσο για τα υδρογονάκια, δεν είναι το ίδιο υδρογονάκι που πάει με το οξυγόνο και το ίδιο που πάει με τον άνθρακα. Κάθε υδρογονάκι είναι ιδιαίτερο και αυτόνομο και μοναδικό!

περαστικάκια, να πίνεις ζεστές σοκολάτες!!

Кроткая είπε...

α, και πού πήγε η image not found?

KV είπε...

Not according to science. O μόνος τρόπος ένα υδρογονάκι να γίνει μοναδικό είναι να το συνδυάσεις με κάτι άλλο μοναδικό ... :)
Ναι εγώ και εσύ εξαιρέσεις ... οι άλλοι;;;; Για τους άλλους λέμε.

Σπίτι νωρίς, τσάϊ του βουνού (Λεβεντογέννικο) και τέλειωσε το μέλι :( Καμμία σύγκριση!

Σμακ!

KV είπε...

image not found ??? Ποιο image και ΠΟΙΟΣ μας το πήρε;;;; :(

Unknown είπε...

Θα σου το θέσω ως εξής: Οι μεταβλητές αυτού του κόσμου είναι μεν πάρα πολλές (n) αλλά είναι πεπερασμένος αριθμός...
Ε οι n-1 είναι οι μόνες που είναι γραμμικά ανεξάρτητες. Η (n)οστή είναι γραμμικά εξαρτημένη μας αρέσει δεν μας αρέσει... :)

KV είπε...

μμμ ναι. Για το ότι είναι πεπερασμένος αριθμός έχουμε απόδειξη ή το υποθέτουμε;;;

Кроткая είπε...

α, οκ, επανήλθε το image! δεν φαινόταν η φωτο στο header για λίγο, αλλά μπορεί να ήταν δικό μου το λάθος.

ο Καμηλιέρης μπορεί να μεταφράσει αυτό που είπε στα ελληνικά;

KV είπε...

Όχι καμμιά φορά το κάνει αυτό. Φταίει ο δωρεάν οικοδεσπότης !
Όσο για το σχόλιο του Καμηλιέρη ... εγώ έκανα ότι το κατάλαβα ... σσσσσ !

Σμακ!

Unknown είπε...

lol

Ελληνικότατο είναι και ... ναι :)

Кроткая είπε...

εσύ τα λες ελληνικά αυτά, Καμηλιέρη.
Εγώ τα λέω σουαχίλι!

τι ναι;

(α, μάλιστα μας δίνει τσάμπα την εικόνα και την βγάζει όποτε του αρέσει, ε?)

KV είπε...

Ναι κάνουμε υποθέσεις Κροτ μου, άάάρα ΔΕΝ χρειάζεται να διαβάσουμε το υπόλοιπο :)))) Μπορούμε να υποθέσουμε ότι δεν είναι πεπερασμένο το Ν.
Έτσι, Sunshine;;;
Και ναι, όποτε θέλει μας κόβει τις εικόνες ... για αυτό χρειαζόμαστε πληρωμένο host ήήή κατανόηση!
Σμακ

Unknown είπε...

Λάθος καλή μου.
ΑΝ ήταν άπειρο, την νύχτα που θα κοιτούσες τον ουρανό δεν θα έβλεπες μαύρο με μικρά άσπρα στίγματα, αλλά ένα συνεχές άσπρο...

KV είπε...

huh ??? από πότε εκτός από το άπειρο δεν υπάρχει τίποτα ;;;; Άπειρο +1 δεν σημαίνει ότι το ένα δεν υπάρχει... ε;

Unknown είπε...

Καλή μου, αφού δεν βλέπεις συνεχές λευκό, άρα δεν είναι άπειρο. Είναι πεπερασμένο... :)

KV είπε...

Kroooooooot εσύ κατάλαβες;;;;

Sunshine, πόσες φορές θα σου εξηγήσω ότι με ένα νευρόνιο ίσα που καταφέρνω να επεξεργάζομαι απαντήσεις με σαφή εξήγηση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση κατά το νευρόνιο το άσπρο σε μαύρο που κάνει το Ν σώνει και καλά πεπερασμένο είναι δύσκολο.
Αυτό -το νευρόνιο- έμαθε πως άπειρο+1=άπειρο (αλλά το 1 υπάρχει), άπειρο+Ν=άπειρο (το Ν εκεί) και άπειρο+ή*ή-άπειρο=πάλι άπειρο. Αυτά και διαφορικές δεν λύνει πια. Μην προσπαθούμε να το μπερδέψουμε.
Θα ήθελα να σου επιστήσω την προσοχή στο ότι χωρίς εξηγήσεις το νευρόνιο κατεβαίνει άμεσα σε απεργία ... Άμεσα ... Και την πληρώνω εγώ ... Να του εξηγούσες μήπως;;;;

KV είπε...

(και άμεσα = σαν τους Γάλλους ένα πράγμα... μπρρρρ)

Unknown είπε...

Ζήτησες μία απόδειξη.
Σου έδωσα την απόδειξη που φαίνεται ότι όπως είπες προφανώς απλά δεν θες να δεχτείς.

Το γεγονός ότι δεν βλέπεις συνεχές άσπρο στον ουρανό αποτελεί την μονοσήμαντη και αδιαμφισβήτητη απόδειξη πως ο χωροχρόνος δεν είναι άπειρος.

Δεν υπάρχει πιό απλή εξήγηση. Λυπάμαι αν το νευρόνιο αδυνατεί ή δεν θέλει....

KV είπε...

Είπαμε να το υποτιμάω εγώ το νευρόνιο ...
Ο χωροχρόνος μπορεί να είναι πεπερασμένος (δεν έχω ιδέα), αλλά πως σχετίζεται αυτό με όόόόλες τις μεταβλητές αυτού του κόσμου που εσύ ανέφερες ;;; Κόσμος=χωροχρόνος;;;; Άρα πεπερασμένος χωροχρόνος => πεπερασμένες μεταβλητές;;; Από εκεί δεν ξεκίνησες;;;;
Και σε κάθε περίπτωση ... υπήρχε κάποιο πόϊντ με τις μεταβλητές που επίσης έχασε το νευρόνιο; Ας πούμε ότι οι μεταβλητές είναι πεπερασμένες (ας)... έπρεπε ... η Κροτ να καταλάβει κάτι σχετικό με το ποστ ;;;

Night night

Unknown είπε...

Όχι καλή μου, ποτέ δεν απάντησα στην κροτ πέρα από το όταν είπα πως είναι ελληνικά.

Σε σωστό δρόμο είσαι με τιος συνεπαγωγές, λίγο διαφορετικά να τις πάρεις, αλλά είσαι σε απόλυτα σωστό δρόμο. Βλέπεις εγώ αποδέχομαι και το σωστό και το απόλυτο σε αντίθεση με εσένα που ... δεν έχω καταλάβει ακόμα αν τα αποδέχεσαι είναι η αλήθεια...

Είδες τελικά που ακριβώς υποτιμάς το νευρόνιο και απλά "δεν θέλει";

:)

Кроткая είπε...

όχι μόνο δεν καταλαβαίνω, αλλά αρνείται και να μου εξηγήσει!

να προσβληθώ;

KV είπε...

@ Darth
1. Δεν πιστεύω να πιστεύεις ότι το νευρόνιο θα συνεχίσει συνεπαγωγές, αν δεν πεις ποιο ήταν το πόϊντ. Αν υπήρχε τελικά πόϊντ, γιατί δεν απάντησες.
2. Επιμένω ευγενικά ότι το νευρόνιο μπορώ να το υποτιμώ επιλεκτικά μόνο εγώ. Άντε αφήνω να παίζουν και ένα δυό άλλοι ευγενικά πάντα.
3. Όχι, αν αυτή είναι η μεγάλη ερώτηση, δεν πιστεύω στο απόλυτο και στο ένα και μοναδικό, αυθαίρετα ορισμένο Καλό. Αν πιστεύω σε 2 πράγματα είναι ψυχές και νευρόνια, σε τίποτα άλλο.

@ Κροτοκοτσιδού, όχι μην προσβληθείς και εμένα αρνείται να μου εξηγήσει. Κάποιο πόϊντ έχει, δεν μπορεί...

Καλημέρες!

Unknown είπε...

Όχι μόνο υπήρχε πόιντ και σε αυτό, όπως και σε όλα όσα έχεις αναφέρει, αλλά αν θεωρείς τα πάντα σχετικά καλό θα ήταν να συνεχίσεις τις συνεπαγωγές και να σταματήσεις θα πιστεύεις με εντελώς απόλυτο τρόπο ότι τα πάντα είναι σχετικά.

Και εφόσον ένα σύνολο είναι πεπερασμένο, όλα τα υποσύνολά του είναι πεπερασμένα. Δεν χρειάζονται πολλές συνεπαγωγές. Αν είναι πεπερασμένο λοιπόν, τότε μάλλον θα πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι την πιθανότητα ο μοναδικά ορισμένος γραμμικός συνδυαμός όλων των (n) παραμέτρων να εκφράζει την απολυτότητα του καλού και του κακού.

Όσο για εσένα κροτ μου, δεν χρειάζεται να παρεξηγηθείς. Μπορείς να το λάβεις αυτό ακόμα ως ένα σπαμ. Η μοναδική εξήγηση που μπορώ να σου δώσω είναι ότι έχω βαρεθεί 2 μέρες τώρα να ακούω το μπαρμπούνι να θεωρεί απόλυτα σωστό τον εαυτό του κάθε φορά που δηλώνει πως "δεν υπάρχει σωστό και λάθος" και να παίζει με την "θεωρία τη σχετικότητας" η οποία θέτει προϋποθέσεις που η κάθε συζήτηση αλλά και η ύπαρξη αυτού του κόσμου παραβαίνει, λόγω του ότι υπάρχει ένας τουλάχιστον παρατηρητής :)

Στην φιλοσοφία και την θεωρία πολλά μπορούν να ειπωθούν γιατί στηρίζονται σε θεωρήσεις. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική και εντελώς μα εντελώς πεπερασμένη.

KV είπε...

Καταρχήν σε όσα αναφέρω στα ποστ μου, στο μπλογκ μου, έχω το δικό μου προσωπικό πόϊντ που δεν είναι απαραίτητο να περνάει (ή να θέλω πάντα να περάσει) και στους άλλους. Όσοι το πιάνουν, το πιάνουν επειδή απλά συμβαίνει εκείνη την στιγμή να είναι στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν είναι κρυμμένο, δεν είναι έξυπνο, δεν αποδεικνύει κάτι, δεν προϋποθέτει συμφωνία. Έχει να κάνει με την διάθεσή μου, είναι τυχαίο και καθαρά προσωπικό, όπως είναι τυχαίο το να δει κανείς όπως το είδα εγώ, ή να διαφωνήσει ή ... να πει απλά μια καλημέρα.

Σε αυτά που απάντησες εσύ τώρα στο συγκεκριμένο πόστ, ΔΕΝ κατάλαβα και ΔΕΝ απάντησες, αν υπάρχε πόϊντ τελικά που να είχε να κάνει ΜΕ το ποστ. Μιλάς για τι ;;; το πεπερασμένο του σύμπαντος;;; (είχε σχέση με το ποστ;;;), την θεωρία του Νανόπουλου (να την απορρίψουμε;;;), την θεωρία της σχετικότητας (να την επαναφέρουμε;;;), το καλό και το κακό (να τα βάλουμε σοβαρά τώρα σε εξίσωση;;;;;) Ήθελες να κάνουμε επιστημονική συζήτηση και στο χάλασα επειδή δεν καταλαβαίνω το πόϊντ;;; Σόρυ. Ούτε επιστημονικό ήταν το ποστ, ούτε αμπελοφιλοσοφία, ούτε τελικά είχε να κάνει με την θεωρία του Νανόπουλου ... Είχε να κάνει με εμένα και μόνο (ελευθεροτυπία).

Προσπάθησα να καταλάβω που το πας, γιατί με ενδιαφέρει πως λαμβάνει κανείς τα πόστ μου, ΑΛΛΑ αν δεν καταβάσεις τους τόνους (Ζεν-μπλογκ ΔΕΝ ανεβάζει τόνους) και δεν εξηγήσεις ΠΟΥ ακριβώς θέλεις να καταλήξεις ή/και την σχέση με το ποστ δεν θα μπορέσω να καταλάβω όσο και αν ανεβάσεις τους τόνους.

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ σαφής απάντηση που έδωσες (και που με κάνει να σου ζητάω να κατεβάσεις τους τόνους) είναι η εξής :

Η μοναδική εξήγηση που μπορώ να σου δώσω είναι ότι έχω βαρεθεί 2 μέρες τώρα να ακούω το μπαρμπούνι να θεωρεί απόλυτα σωστό τον εαυτό του κάθε φορά που δηλώνει πως "δεν υπάρχει σωστό και λάθος" και να παίζει με την "θεωρία τη σχετικότητας" η οποία θέτει προϋποθέσεις που η κάθε συζήτηση αλλά και η ύπαρξη αυτού του κόσμου παραβαίνει, λόγω του ότι υπάρχει ένας τουλάχιστον παρατηρητής :)

Ας σου απαντήσω λοιπόν σε αυτή την έμμεση απάντηση.

Καταρχήν δεν διεκδίκησα ποτέ, ούτε εδώ ούτε στο δικό σου μπλογκ το αλάθητο. Στο δικό σου, είπα ότι δεν παίρνω θέση και προσπάθησα να σου δείξω (γιατί νόμιζα ότι συζητάμε) γιατί κατά την γνώμη μου δεν είναι εύκολη η σαφής θέση. Αν σε πρόσβαλε προσωπικά τότε, είπαμε, να μην ξαναδιαφωνήσω. Είναι ο χώρος σου, επιλέγεις τι συζητήσεις θέλεις να κάνεις και με ποιους.

Εδώ όμως ΜΠΟΡΩ να γράφω ό,τι θέλω. Αν το εκλαμβάνει κάποιος ως αμπελοφιλοσοφία ας μην του δίνει σημασία αλλά ... βαρέθηκες να "παίζω με την θεωρία της σχετικότητας" ;;;;;;;; Δεν ήξερα ότι έχει copyrights.
Και ... ναι για εμένα δεν υπάρχει σωστό ή λάθος (με εξαίρεση ακραίες ηθικές αποφάσεις όπως ο φόνος). Βλέπεις κανέναν λόγο να απολογούμαι σε εσένα για αυτό;;; Εγώ όχι! Μπορώ να το συζητήσω αν θέλεις, αλλά μόνο στο ευρύτερο ΖΕΝ -το ξαναλέω- κλίμα που θέλω να έχουν οι συζητήσεις που ΕΠΙΛΕΓΩ να κάνω.

Πεπερασμένες και οι επιλογές στο πως θα πάρεις την απάντησή μου, ελπίζω να επιλέξεις την σωστή μια και μάχεσαι για την θεωρία.

Кроткая είπε...

oops!!!

Καμηλιέρη?
μου θύμωσες? μα γιατι?


(τα περί σπαμ ήταν αστείο και το αφήνω ασχολίαστο, αλλά αν θεωρείς ότι υπήρχε περίπτωση να το έχω πει σοβαρά, μαλλον δνε χρειάζεται να συνεχιστεί η κουβέντα).

Επίσης, νομίζω πως το Μπαρμπούνι περνάει μια φάση περίεργη στην ζωή του, όπου όλα είναι ασαφή, εξού λέει και ξελέει. Αν και, Μπαρμπούνι είναι αυτό, ε, είναι λίγο ασταθές γενικά το κακόμοιρο. Αλλά μάλλον είναι σε φάση που θέλει πατ πατ και όχι φιλοσοφική κουβέντα.

Εγώ επειδή είμαι βέλγα, και αυτή τη στιγμή είμαι κουρασμένη βέλγα, προτιμώ να μην σχολιάσω τα επιστημονικά/φιλοσοφικά, γιατί μπορεί και να πω καμιά κοτσάνα.

Σχολιάζω όμως το γεγονός ότι υποψιάζομαι Καμηλιέρη θυμωμμένο και καμήλες δαγκωσιάρες και δεν μου αρέσει.
Καμηλιέρη, δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε πάντα, ούτε να πρέπει πάντα να πείσουμε ο ένας τον άλλο. Μπορεί και να έχουμε και διαφορετικές απόψεις, αλλά να συμπαθιόμαστε, ξέρεις. Εγώ ας πούμε διαφωνώ μαζί σου στο θέμα του εξωτερικού, αλλά αυτό δε με εμποδίζει να συμφωνώ μαζί σου σε πολλά πολλά άλλα -άσε που οι καμήλες είναι πολύ cute.


:)