11 Οκτωβρίου 2007

ταπ :)

Καφές No 4 και στο Ίδρυμα από νωρίς :(, πολύ νωρίς για τα εδώ δεδομένα ή μάλλον κεκτημένα που είναι και πιο relevant ... ταπ ... Φταίχτης ο φορητός Θανάσης που απέσυρε άσπλαχνα και δραματικά πρεσβείες με το WiFi του γείτονα κατά την διάρκεια της νύχτας. Όόόό-χι δεν φταίει καθόλου ο γείτονας! Ο γείτονας είναι καλός και αφήνει το WiFi του ξεκλείδωτο -όπως οφείλει να κάνει κάθε καλός γείτονας. Ο Θανάσης είναι που κάπως μπερδεύτηκε και μπέρδεψε και εμένα και έχασα την πρωινή δουλειά με καφέ στο μπαλκόνι (the absolute work fetish)... Γρουμφ!
Σκοτεινιά :( στην pretend πρέπει να έχει ήδη φως ... μμμμ ... Ξέφυγα (ναι, λες και είχα θέμα σήμερα!) ... Στο γραφείο Νο2 επικρατεί απόλυτη τάξη -ενοχλητική τάξη για junkies υψηλής εντροπίας στον εργασιακό χώρο όπως ... ε, ναι, ο Θανάσης! Η επιφάνεια του γραφείου ελάχιστα ταλαιπωρημένη (δείγμα υστέρησης στην οργάνωση): αριθμός βιβλίων 3 ή 4, μερικά ενοχλητικά-fluo post its (με τηλέφωνα και pretend to do lists), κάποιες φωτοτυπίες και λίγοι χρωματιστοί pretendιανοί φάκελοι δεν καταφέρνουν να προσομοιώσουν το κενό της απόλυτης εντροπίας... Λεβεντογέννικοι φάκελοι;;; ... μμμμ ... Στάάάάάκα, ακόμα άδειοι αλλά με κάθε διάθεση να γεμίσουν!!! Όλα πολύ καλά οργανωμένα από το νευρόνιο απλά ... ο σύντεκνος της γραμματείας έλειπε όταν το ψάξαμε, ο σύντεκνος των παραγγελιών ζήτησε διάφορα γραφειοκρατικά για να πατήσει την "Ευρώπη" του σε κάθε υποχρεωτική φόρμα, τα γραφειοκρατικά sound Greek to me (!!!) και με ένα νευρόνιο άντε να σπάσεις τους κωδικούς! Το δουλεύω όμως ...

Φως :), επιτέλους... κόντευε πάλι να αρχίσει να μου λείπει η pretend για το φως της!!!!! ταπ!
Καλημέρες
[σχεδόν Παρασκευή!]

24 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Καλημέρες! Θα αρχίσω να πιστεύω ότι ο Θανάσης έχει παραπάνω από ένα νευρώνιο!..

νατασσΆκι είπε...

Καλημέρες - σχεδόν Παρασκευή! :))

κι εδώ χωρίς θέμα - νο 3 κι αρχίζει το τρέξιμο...
υπομονή με τα γραφειοκρατικά - τα είχες ξεχάσει, ε;;
και να προσέχεις το Θανάση κι εμένα μου έκανε νούμερα χθες, κι έχασα χρόνο - και συνέβαλε στη γενικότερη "νευρα" κατάσταση... σήμερα όμως είναι καλύτερα - ελπίζω
αμακ!

:)))

KV είπε...

@ Καλημέρα γιατρέ, ο Θανάσης όντως έχει παραπάνω από ένα νευρόνιο! (χαλάς την ορθογραφία στην ορολογία μου, το ξέρεις;;;)

@ Καλημέρα Νατασσάκι, τα είχα ξεχάσει .. αααααααααχ περασμένα μεγαλεία που η υπογραφή μου άξιζε κάτι! Anyway, Θανάσης on probation γιατί με παιδεύει και τώρα! Φιλιά, σχεδόν Παρασκευή, μην το ξεχάσεις!

Alepouditsa είπε...

έλα μωρέ τώρα... κάθε αρχή και δύσκολη ;-)

συνηθισμένη στις αλλαγές...σε λίγο θα μας λες τί καλά, τί καλά που είναι στην Λεβεντογέννα... (τραγουδιστά κιόλας!)

όσο για το νυχτερινό αξημέρωτο,είναι για να σου μάθει να κόψεις τις κακές συνήθειες του "πάω από τα 6 χαράματα στη δουλειά" !!

φιλάκιαααααα :-))))
καλημέρεεεερεεεςςςςςς

Unknown είπε...

Μην δείς εσύ χαμηλό εντροπικό περιεχόμενο...
Αμέσως να το κατηγορήσεις (και να το καταστρέψεις...)

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

"Δευτέρα κάτι έχω,την Τρίτη δεν αντέχω,Τετάρτη πως βαριέμαι,την ΠΕΜΠΤΗ δεν κρατιέμαι,Παρασκευή πρωι....ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΑ"
Αυτά είχα να πω εγώ,στρουμφοτραγούδησα πάλι... :)
Καλημερες!

Кроткая είπε...

μου αρέσει η εντροπία.
αλλά τώρα σοβαρά δε σου λείπει η pretend? δε με γελάς εμένα, χεχε!

o είπε...

εντροπική καλημερα-σπέρα

:))

και η νοσταλγία έχει γοητεία - εγώ την διατηρώ..

KV είπε...

@ Αλεπουδίτσα μου μα ... δεν παραπονιέμαι. Αλλά δεν μπορώ και να μην σχολιάζω καθόλου! Μια χαρά είναι η αρχή. Τι "τι καλά, τι καλά" μόνο .... μμμμμ ........ δύσκολο, πολύ δύσκολο!
Το 6 δεν είναι κακιά συνήθεια! Σμακ

@ Sunshine ΣΥΜΦΩΝΩ !!!! Απόλυτα μάλιστα ! Μόλις μου λείψει θέλω αμέσως να την δημιουργήσω!!!! {σύστημα χαμηλής εντροπίας;;;; επικίνδυνο!}


@ Μπούρδου .... Παρασκευή πρωι...ζουμ τριαλαλά!!!! {το άλλο με το ξυονητήρι το ξέρεις;;; :)}

@ Кроткιολιθάρένιа είπα ότι δεν μου λείπει ;;;; Μα μην με κάνεις να ξαναξαναδιαβάζω!!! Είπα ειλικρινέστατα ότι μέχρι και ΤΟ σύννεφο μου λείπε!!!! Εντροπία rulez!

@ Ελένη :) και από εδώ (άπλωσα τα 3 βιβλία και μερικές Α4 και νοιώθω καλύτερα!)
Η Νοσταλγία έχει απόλυτα μελαγχολική γοητεία -και εγώ την διατηρώ! Σμακ

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

"Μη με ξυπνάς απ τις έξι,πριν ακόμα ο ήλιος να φέξει,ξυπνητήρι τρελο,σε μισώ-σε μισώ-σε μισώωωω!!!"
Αυτο είναι εθνικός ύμνος δεν είναι στρουμφοτράγουδο! ;)

Кроткая είπε...

"ξύπνα-σήκω / ξύπνα-σήκω /ξύπνα-σήκω /ξύπνα-σήκω!!!"

χεχεχε....

νατασσΆκι είπε...

Καλημέρες!

Που είσαι σήμερα, για μπάνιο;;; ;)

(νο5+φαγητό σε λίγο)

Α, ναι: σήμερα είναι Παρασκευή!!!!

(φιλιά)

:))))

Unknown είπε...

Μην ξεχνάς όμως ότι όσο αυξάνει η ετροπία ελαττώνεται η δυνατότητα εκμετάλλευσης της ενθάλπιας :)

KV είπε...

@ Μπούρδου μα κάθε μέρα, ότι ώρα και αν είναι ακριβώς ΑΥΤΟ ;;;; σμακ!

@ Кроткаяλιθάκι σήμερα ήταν βάρβαρο, πολύ βάρβαρο ... γρουμφ!

@ γπ νατασσάκι Καλησπέρα καλή μου, όχι μπάνιο... τρέξιμο με διάφορα που ΔΕΝ σχολιάζω γιατί είπαμε αντιμετωπίσω την κατάσταση θετικά! Νο 7, Παρασκευή, ταξίδι αύριο!! σμακ!

@ Sunshine η εντροπία δημιουργεί χάος, η ενθαλπία όχι! Τι λες να επιλέγω;;;

Unknown είπε...

Το λάθος όπως πάντα :pppp

KV είπε...

ΓΡΟΥΜΦ!
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος καρντιά μου... πότε θα το καταλάβεις αυτό ;;;

Unknown είπε...

Λάθος πάλι :)

Πάντα και παντού υπάρχει σωστό και λάθος ορισμένα απολύτως απόλυτα :)

Και υπάρχουν και οι οπτικές γωνίες όσων δεν θέλουν να εμβαθύνουν :)))

KV είπε...

-

Unknown είπε...

και παύλα :)

KV είπε...

Darth,
Δεν συνεχίζω την συγκεκριμένη κουβέντα γιατί θεωρώ ότι δεν θα ήταν συζήτηση. Η συζήτηση για εμένα έχει νόημα όταν δεν είναι εμπαθής, όταν γίνεται χωρίς προκαταλήψεις και με καλή διάθεση. Κυρίως αυτό το "καλή διάθεση" ... Δεν με πειράζει η διαφωνία, ίσα ίσα. Το ξέρεις ότι την απολαμβάνω γιατί με κάνει να σκέφτομαι και να βλέπω και την άλλη άποψη.
ΑΛΛΆ δυσκολεύομαι μερικές φορές να διατηρήσω αυτό το επίπεδο : Προσπαθώ να διαβάζω τις απαντήσεις με την λογική που γράφω εγώ, χωρίς στόχο να προσβάλλουν απλά σαν άποψη, και ... δεν γίνεται.

Να τονίσω ότι αυτό είναι μια διαπίστωση που αφορά εμένα. ΔΕΝ αφορά τελικά το σχόλιό σου, αλλά την δική μου ανικανότητα να εκλάβω κάποια πράγματα ως καλοπροαίρετους αστεϊσμούς μερικές φορές, και να απαντήσω ανάλογα. Ίσως γιατί τους δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα, ανάλογη με το πόσο σημαντικά είναι για εμένα την συγκεκριμένη εποχή.

ΟΚ τώρα ;;;

Unknown είπε...

Όπως θες...

Εγώ πάλι δεν έχω κάποια κακή διάθεση. Αλλά όως λέω πάντα, άλλο το τι θέλουμε και άλλο το σωστό :)

KV είπε...

Επιμένεις στο σωστό. Μένω στην καλή διάθεση.

Unknown είπε...

Πάντα θα επιμένω καλή μου πως υπάρχει απόλυτα ορισμένο σωστό.

Είναι φυσική συνέπεια του γεγονότος πως υπάρχουν συγκεκριμένες καθολικά αποδεκτές αρχές.

Κάτι σαν τις 3 θερμοδυναμικές αρχές ένα πράμα....

KV είπε...

... ας συμφωνήσουμε να διαφωνούμε!