25 Οκτωβρίου 2007

3λεπτο

Υπάρχουν μόνο δύο ομιλίες που έχω ετοιμάσει ποτέ πριν εκείνο το τελευταίο λεπτό (που αρχίζει να μιλάει ο Θανάσης με τον projectοΘανάση ή ο προεδρεύων να σκουπίζει τον ιδρώτα του). Και οι δύο φτιάχτηκαν σιγά-σιγά σε άσχετες στιγμές. Οικειοθελώς ... χωρίς δική μου παρέμβαση :)

Η μία θα είναι κάπου τον Μάιο (ναι το Γαλλώδι) και ΔΕΝ θα έχω εγώ να παρουσιάσω την δουλειά μου
(και ναι, hopefully θα πέσει κλάμα).

Η άλλη είναι την Δευτέρα, εδώ στην έδρα μου και όλοι νομίζουν ότι ΈΧΕΙ να κάνει με την δουλειά μου !!! Και ίσως αυτοί που δεν με ξέρουν (ή μάλλον hopefully αυτοί που δεν με ξέρουν), να καταλάβουν αυτό. Την δουλειά μου. Οι άλλοι, θα ήθελα να καταλάβουν περισσότερα.
Δύσκολο! Το πρακτικό κομμάτι
της ομιλίας, το αράδιασμα από στοιχεία και εικόνες ώστε να φτιάχνουν μια ιστορία, έχει σχεδόν τελειώσει ... Όμορφες εικόνες (για εμένα και άντε άλλους ένα δύο), cartoon-άτη περιγραφή για το μη ειδικό κοινό, hard proof για τους ειδικούς που δεν θα είναι και λίγοι, στόχοι που τελείωσαν ή είναι σε καλό δρόμο (finally) ... 50 λεπτά, 120 περίπου διαφάνειες (και λίγες είναι, προσθέτω ακόμα!), 3 χρόνια δουλειάς ... Piece of cake. Αυτό δεν κάνω συνέχεια;;;
Μμμμ ναι ... αλλά τώρα, σε δύο slides, σε άντε 3 λεπτά από τα 50, θέλω (οφείλω) να πω μερικά παραπάνω ευχαριστώ. Μη επιστημονικά, επαγγελματικά όμως και μεγάλα ... Δύσκολο, ε;;;;
On the bright side (όταν κουραζόμαστε, τσουπ το bright side!), μάλλον άδικα χαλάω τον καφέ Νο7 μπροστά από την οθόνη. Για το τέλος του χρόνου που φεύγω-φεύγω, έχω ήδη προγραμματίσει Λεβεντογέννικο τσιμπούσι! Όσοι δεν καταλάβουν από τα λόγια που θα χωρέσουν (ή θα βγούν) στο 3λεπτο, σίγουρα θα καταλάβουν με ρακί και σαρικόπιττες!
Θανάσης off duty, ώρα για ξεκούραση (Κροτ ακόμα να το τελειώσω το βιβλίο! :) )
Καληνύχτες
[παρασεταμόλη με βιταμίνη C υπάρχει,
ασπιρίνη επίσης,
γάλα το ίδιο,
καφές γιατί, γιατί, ΓΙΑΤΙ όχι;;;]

# Cartoon από το PhD Comics.

8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Πάνω που πήγαινα για ύπνο (κακός ύπνος με βήχα...)

120 διαφάνειες,με γυρινάκια;;
(το PhD Comics πολύ καλό! )
Το Λεβεντογέννικο τσιμπούσι...!
(άνευ σχολίου! :))) )

Καφές (νο 6, τελευταίος, πολύ-και ζεστό-γάλα, φιλιά )

KV είπε...

Καλημέρα Νατασσάκι,
διαφάνειες και με γυρινάκια, ναι :)
Το PhD comics καμμιά φορά έχει πλάκα, όσο για το Λεβεντογέννικο τσιμπούσι, δεν έπρεπε;;;;
Καφές Νο 2 και ξύπνια από ώρες :((((

Σμακ -Καλημέρα!

νατασσΆκι είπε...

νο 3 εγώ(δεν είχα καλό ύπνο..γκουχ)
:((
Ετοιμάζομαι να φύγω σε λίγο - και βέβαια έπρεπε!
:)))

Καλό κουράγιο - Παρασκευή σήμερα, έχεις καιρό ώς τη Δευτέρα - κι αυτοί που πρέπει, θα καταλάβουν, είμαι σίγουρη.

Φιλί - Καλημέρα μεγάλη!

KV είπε...

χαχαχα έχουμε αρχίσει να συντονιζόμαστε, δεν κοιμήθηκα πάνω από 2 ώρες!
Ναι, έχω μέχρι την Δευτέρα και όσοι θα έπρεπε να καταλάβουν μάλλον θα καταλάβουν ό,τι και αν πω τελικά!

Σμακ -Καλή δουλειά!

o είπε...

αυθορμήτως γράφω το μελό και κλισέ

"όλα θα πάνε καλά"

το εννοώ όμως!
(δεν κατέκτησα εις ματην τον τιτλο της διαισθητικής..)
:)))

και είδες που είναι καμιά φορά δύσκολο το ευχαριστώ;
(που μοιάζει λίγο ενώ δεν είναι κλπ,κλπ...)

σταματάω - πρωινή πολυλογία με ίωση επίσης :)))

α, όχι - δεν σταματάω
απαντώ:
Μπιλλ, γιατί η κυρία που τον βρήκε τον φώναζε .......................
μπιμπι.......................
σςςςςςςςςςςςς
μεγάλη ντροπή για τον ρωμαλέο κουταβοπαππού μου
:)))

και ναι ναι ναι καφές
αφού πίνεις γάλα
:))))

Σμουτς!

Unknown είπε...

Πιο όμορφο θα έλεγα να καταλαβαίνουν όλοι τα ευχαριστώ. Δίνουν άλλη διάσταση. Εγώ τουλάχιστον το προσπαθώ...

Кроткая είπε...

ε, καλά βιβλιο με ίωση δεν το φχαριστιέσαι!

νομίζω πως και το καρτουνίστικο μέρος,κάι το ευχαριστήριο μέρος, θα είναι όπως πρέπει να είναι.

Καμηλιέρη -ε φόβο και τρόμο σου απευθύνω το λόγο-, μου αρέσει αυτό που είπες.

KV είπε...

@ Eλένη, ναι, "όλα θα πάνε καλά", σε αυτά δεν έχω εκτός από το απαραίτητο άγχος. Ξέρεις αυτό που σε κάνει να ακούγεσαι ζωντανός ! Όταν έχεις όμως διαίσθηση για κάτι να μου το λες, ε;;; βοηθάει :)))
Το ευχαριστώ δεν είναι δύσκολο. Εγώ και το λέω συχνά ΚΑΙ το εννοώ όταν το λέω. Σαν τα goody's είμαστε εδώ μέσα! "Δώσε μου την φιάλη παρακαλώ" "Ευχαριστώ" "παρακαλώ" κλπ κλπ κλπ. Απλά όταν νοιώθεις πως πρέπει να είναι ιδιαίτερα, τότε ... ψάχνεις καινούριους τρόπους.
:( Νόμιζα ότι το όνομα του Μπίλλ θα ήταν ιστορία (προκαλώ την πολυλογία σου με κόλπα :))) ) Μα ... Μπι ... σσσσ ;;; ναι ... ντροπή για τον τρυφερό ρωμαλέο παππού!
Περαστικούλια, ζεστά ΠΟΛΛΑ!!! Να σε προσέξεις! Σμακ!

@ Sunshine ναι ίσως έτσι να είναι αλλά δεν μιλάω για τα απαραίτητα ευχαριστώ της επιστημονικής συνεργασίας τώρα (εκεί και εγώ περνάω αρκετή ώρα και πλέον και αρκετές φωτό :) ) μιλάω για τα "ευχαριστώ για ΌΛΑ" που νοιώθω ότι είναι ευκαιρία να πω. Και ο προβληματισμός είναι γιατί αν το αφήσω αυθόρμητο, τα γυρινάκια θα παρουσιαστούν σε κλίμα Βούρτση, Μάρθας Βούρτση.
Καλημέρα ή μάλλον καλησπέρα πλέον !

@ Кроткаяοπροβατάκι, γιατί;;; γιατί να μην το ευχαριστηθώ το βιβλίο;;; Καναπές, κουβέρτα, ζεστή κοκολάτα και απουσία τύψεων που δεν δουλεύω. Ένα ψιλοδάκρυσμα και ένα "αχ αχ αχ τα πλευράκια μου" θα με πειράξει;;; Πότε θα ξαναβρώ άλλη ευκαιρία;;; :)
Ναι, καλά θα είναι με την ομιλία ΑΝ καταφέρω να διατηρήσω λίγο άγχος! Και μετά έχει ντρινγκς και μαμ! Σπέσιαλ μαμ!
Σμακ !