30 Σεπτεμβρίου 2007

day off

Home για λίγες μέρες (πολύ λίγες -η απόσταση από τον παγωμένο Βορρά στον Λεβεντογέννικο Νότο σε 4 μέρες).
Το χτεσινό sightseeing ήταν σίγουρα ένα ευχάριστο διάλειμμα (Γαλλώδι made sure of it). Είδαμε λίγο από την πόλη με το αμαξάκι το ξεσκέπαστο μέσα στην βροχή :), περπατήσαμε, χαζέψαμε λίγο από Warhol, Hockney και Polke και λίγο από gothic meets art (...), είδαμε πλοία, κανάλια και λιμάνια, ακούσαμε μουσικές, κουτσομπολέψαμε looks (!), χαζέψαμε kitchen gadgets, μας ταΐσαμε βασιλικά (time to feed you, είπε το Γαλλώδι...), ήπιαμε λευκό κρασί με σήκωμα Γαλλοφρυδιού. Ήταν "ήρεμα" και ευχάριστα ... Δεν ξέρω αν καταφέραμε να ρίξουμε τους ρυθμούς πολύ όμως. Το ταξίδι φάνηκε ατελείωτο, η συζήτηση γύρισε στις μετρήσεις, ο Θανάσης ταλαιπωρήθηκε στα τόσες χιλιάδες πόδια. Και η EasyJet δεν έχασε σύννεφο για σύννεφο (έχω την εντύπωση ότι ξαναανέβαινε για να περάσει απ'όσα σύννεφα δεν κατάφερε την πρώτη φορά). Στο Ίδρυμα όλα όπως τα άφησα, στο πιο ταλαιπωρημένο τους όμως. Στο σπίτι με το μενίρ, ο βασιλικός κλασσικά μετακόμισε στην μπανιέρα για μία ακόμα αναγέννηση.


Κυριακή :) ... home, συννεφιά, άρνηση για τα πάντα μέχρι τώρα, καφές νούμερο 2 (!) και ... μάλλον θα μου δώσω the day off!

Καλημέρες
[day off ακόμα και από το πλυντήριο
πάτημα του κουμπιού αγχωτικό!]

10 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Я верю в Сталина είπε...

Τελικά το έχει η ιδιότητα, μου φαίνεται...
Σαν τα κτήματα του Τατοϊου το κατάντησες το βασιλικό

KV είπε...

Τι έχει, ποια ιδιότητα (νευρόνιο off).
:))))) Αναγέννηση και του Τατοϊου;;; ή απλά ρίμα με τον βασιλικό ;;; ;)

o είπε...

kitchen gadgets χαζέψατε;
και το αναφέρεις έτσι ανάμεσα σε όλα τα άλλα τόσο απλά και φυσικά;;;

αυτό θέλει το δικό του ποστ αγαπητή!!!
:)))

είδες ε;
προσπερνώ τέχνη και επιστήμη μαζί με τεράστια ευκολία!!!

δουλεύω πολύ αυτές τις μέρες και αποζητώ αγχόλυση...

σου έδωσες day off;

Кроткая είπε...

"ήπιαμε λευκό κρασί με σήκωμα Γαλλοφρυδιού"

χαχαχαχα!!! Γαλλώδι was right! Bosch ήταν το κρασί?!

zou deserve day off. laundry can wait! αλλά να μου προσέχεις τον βασιλικό!!!
και να σε προσέχεις, ε!!

KV είπε...

@ Ελένη μου ... και εσύ;;; Χα! (έπρεπε να το περιμένω!) :) Όταν μπήκαμε μέσα στο πρώτο μαγαζί, κοίταξα το Γαλλώδι και του είπα ευχαριστώ! Νόμιζα ότι έμπαινε για χάρη μου (είχα εμφανώς μουλαρώσει στη βιτρίνα). Αμέσως μετά ανακάλυψα ότι δεν μου έκανε και καμμία χάρη τελικά!!!! Χαζέψαμε kitchen gadgets περισσότερη ώρα απ'ότι το δημαρχείο ή τον γοτθικό τάδε. Σαν τα 4χρονα. Μας έβγαλα από εκεί με το ζόρι και με ελάχιστα λάφυρα ...
Και ναι, μου έδωσα την μέρα off. Το βράδυ ξανά δουλειά ίσως (μετράω πάλι ανάποδα). Εσύ να σε προσέχεις και να μην το παρακάνεις, ε;;; :)

@ Κροτένια άλλο να στο λέω και άλλο να το βλέπεις. Σήκωσε φρύδι, πήγε και κοίταξε την κάβα (ω ναι!) και έκανε παραχώρηση μετά ΓαλλοΓρούμφ. Μια ακόμα σκηνή που θα ήθελα σε video. Έχω να τραβήξω όταν θα είναι στην Λεβεντογέέέέννα, ουκ ολίγα!
Ο βασιλικός σήκωσε ξανά φυλλαράκια, το αφεντικό του σε υποτονική κατάσταση χαζεύει εναλλάξ ταβάνι και χαζοκούτι!

βασίλης είπε...

Kitchen gadgets τι είναι; Δεν καταλαβαίνω... Ταϊσαμε βασιλικά σημαίνει "φάγαμε τον άπατο;". Χαχα καλά και ο άλλος ο βασιλικός στη μπανιέρα τι σου λέει. Μάλλον πρέπει να κάτσω να σε διαβάζω περισσότερο. Να είσαι καλά. Καλή εβδομάδα

KV είπε...

:)Βασίλη Καλησπέρα!
Kitchen gadgets είναι όλα αυτά τα λαμπερά που "χρειαζόμαστε" για την κουζίνα μας. Ή την έχει κάποιος την μανία ή του φαίνεται εντελώς ακατανόητη!
Ταϊσαμε βασιλικά στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει εκλεκτά, όχι απαραίτητα πολύ.
Και βασιλικός στη μπανιέρα το χρειαζότανε το spa του. Κάνει μεγάλη υπομονή με τα ταξίδια μου!
Καλή εβδομάδα και σε σένα!

νατασσΆκι είπε...

ααχ!

(τώρα τα διάβασα, μαζεμένα)

Καλά την έκανες την day-off !

και το Γαλλώδι kitchen gadgets???

ααα, τον έχω συμπαθήσει ΗΔΗ! :)))

Καλό μήνα! :)

KV είπε...

To Γαλλώδι εγγύηση Νατασσάκι μου! Καλημέρα, Καλό μήνα, καλή εβδομάδα!
σμακ