20 Ιανουαρίου 2007

To Twingo ...

... το απέκτησα μια μέρα πανικού. Ήμουν ήδη δύο χρόνια στην ποδηλατοχώρα και σαν ισότιμος κάτοικος πήγαινα παντού με το ποδήλατο (one of very many ποδήλατα). Φυσικά και δεν καταλάβαινα το concept : Αγοράζω το χειροτερότερο ποδήλατο όόόόλων των εποχών (γιατί πόσο θα το έχω πριν το κλεψουν;), του βάζω και extra kitsch-ie διακοσμητικά, το φορτώνω σαν μουλάρι, το χρησιμοποιώ σαν all weather 4x4, ταλαιπωρούμαι ΚΑΙ χαμογελάω χαρούμενα ... [και φροντίζω να μην ξεχνάω ΠΟΤΕ την σακούλα για την σέλα] Καθόλου δεν το καταλάβαινα το concept, το έκανα όμως -κάθε μέρα, καμμία εξαίρεση και μάλιστα ευχάριστα. Ήταν οι εποχές που προσπαθούσα να ταιριάξω με το περιβάλλον μου και όχι να φτιάξω το περιβάλλον μου να ταιριάζει σε εμένα ... Και δεν τα κατάφερα άσχημα, σαν 10χρονο, το ποδήλατο ήταν φυσική προέκταση του εαυτού μου.
Το Twingo αγοράστηκε την μέρα που ένοιωσα ότι έχανα τον έλεγχο. Σε ένα πρωΐ. Διάβασα την αγγελία, πήρα τηλέφωνο, τους είπα να μου το τυλίξουν και σε 2 ώρες είχα αμάξι. Δεν χρησιμποιήθηκε τελικά ποτέ για τον λόγο που αγοράστηκε ... άλλαξε όμως την καθημερινότητά μου. Και άλλαξε και τις επιλογές. Για τις καθημερινές δεν το συζητάω, να το σκεφτείτε μόνοι σας: γίνεται τσάντα, και χίλια πράγματα και ομπρέλλα ΚΑΙ καφές πάνω στο ποδήλατο;;; Δεν γίνεται !!! :) Όσο για τα ΣΚ , ήταν κάπως έτσι:
Επιλογή νούμερο 1: παίρνουμε το ποδήλατο και παμε στο "δάσος" (βουνά δεν ορίζονται στην ποδηλατοχώρα, ούτε και δάση -δάση) να ευχαριστηθούμε την βροχούλα μέσα στη λάσπη.
Επιλογή νούμερο 2: Λέμε στο Twingo να μας πάει στην πόλη που είναι γεμάτη Γάλλους να .... αγοράσουμε κρασί.
Δύσκολο huh ;;; Κάπως έτσι ήταν όμως και κάπως έτσι έφτασα ένα μικρό, άμαθο αμάξι (30000km) δύο βήματα πριν την εξάντληση. 200000 km αλλά ... πολίτης του old world το Twingo και ας μην του φαίνεται καθόλου. Με πήγε παντού και με πήγε ευχάριστα, κεφάτα, γρήγορα, απροβλημάτιστα (μόνο στο Λουξεμβούργο μούτρωσε μία φορά αλλά μάλλον το έκανε επίτηδες γιατί δεν ήθελε να μετακομίσουμε) ... Με μετακόμησε σε 2 διαφορετικές χώρες, πολλάάάά σπίτια, με έσωσε από πολλές διαδρομές με ΜΜΣ.
Γιατί τα λέω όλα αυτά;;; (χαχαχα ρητορική ερώτηση, σιγά μην χρειάζομαι και λόγο)... Καταρχήν γιατί μόλις κατέβηκα να αλλάξω την παρκοκάρτα του Twingo για να μην του βάλουν ένα ακόμα πρόστιμο και στεναχωρηθεί και ... δεύτερο, επειδή σύντομα (χτες) πρέπει να αγοράσω καινούριο αμάξι [ :( ; ] και προσπαθώ να σκεφτώ (για πρώτη φορά λογικά) τι θα ήθελα να πάρω ΠΡΙΝ το αγοράσω (!) ... Δύσκολο (αυτή η συγκεκριμένη σειρά με μπερδεύει σταθερά, πρώτα να σκεφτόμαστε μετά να αποφασίζουμε :(((( )... Με το Twingo, δεν ήξερα που θα βρεθούμε, με το καινούριο ξέρω (;ξέρω;) και αυτό το extra δεδομένο, αντί να με βοηθάει φαίνεται να με μπερδεύει περισσότερο :((( ...
Χχχχχμμφτ ή μάλλον γουμφ (Κρότ μου αρέσει περισσότερο, το κλέβω) ... δύσκολο ... πολύ πολύ ΠΟΛΥ δύσκολο να διαλέξεις ...

Καφές νούμερο 3, ο Cyril φαίνεται εγκατέλειψε την προσπάθεια εδώ, η πόλη κοιμάται και ... σχεδόν έτοιμη για δουλειά :(
Καλημέρες
[όχι, δεν με νοιάζει που έχει ακόμα εκπτώσεις,
σιγά!]


11 σχόλια:

globetrotter είπε...

Τι αυτοκίνητο σκέφτεσαι να πάρεις?
Γαλλικό? :-P

Καλημέρα :-)

Кроткая είπε...

ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ!!!

Και το Twingάκι ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ??? Θα το δώσεις στα παλιοσίδερα? Το TWINGAKI??? Μηηηηηη!!!!

όπως και να 'χει, ΜΗΝ πάρεις μακαρονο-αυτοκίνητο. Και κυρίως όχι από κάποια εταιρία του κ. Ανιέλλι. Μιλάω εκ πείρας!

Έχεις σκεφτεί το Yaris? ή το Ka?είναι κι αυτά γλυκούλικα, σαν μπαλίτσες, και ανθεκτικά.

Μου αρέσει ο τρόπος που αποφασίζεις. Κι εγώ έτσι κάνω!

Кроткая είπε...

α, και κλέψε όσα γκρουμφ, θέλεις. Κι εγω από κλοπή το απέκτησα, χεχε!!

snikolas είπε...

Είχα κάποτε ένα yaris, φανταστικό αυτοκινητάκι!

KV είπε...

@ Globetrotter, αυτό είναι το πρόβλημα, δεν έχω ιδέα τι θα πάρω :(((( {πάντως το Twingo έχω αρνηθεί να το δω σαν Γαλλάκι! :) } Καλησπέρα σου!

@ Κροτένια ... :( Δεν ξέρω :( Το Twingo θα πρέπει να βρω μια καλή οικογένεια με κήπο να το προσέχει. Θα μου κρατήσει μούτρα σίγουρα αλλά για διάφορους λόγους, δεν μπορώ να το πάρω πίσω μαζί μου :(((((( Όσο για τα άλλα που είπες, όλα γλυκούλια ακούγονται αλλά όσο δεν ξέρω ακόμα τις τιμές, σκέφτομαι να αλλάξω κατηγορία. Στην Λεβεντογέννα χρειάζομαι κάτι πιο επιθετικό και βαρύ!

@Νικόλα don't think pretend, σκέψου Λεβεντογέννικα!

Περιμένω ιδέες, χάθηκα ήδη! μάκια

Marina είπε...

Διάβασα το πόστ σου πολύ προσεκτικά. Η αγορά νέου του του θέλει τεράστια σκέψη γιατί είναι ψυχοφθόρος η απόφαση, + το ξεκόλλημα απο το παλιό σου αυτοκίνητο.
Ανοιξα μία μπουκάλα κρασί. Ηπιαμε με τον Κ το κρασί και τελικά έχουμε μία λύση.
Ενα ΝΕΟ ΤWINGO!!!!!!!!!

Marina είπε...

Βέβαια για να πώ και μιά αλήθεια έχω κολλήσει στην ΤΟΥΟΤΑ σαν να είναι πέτσα. Εδώ και 20 χρόνια μόνο εκεί. Αν αποφασίσεις για το νέο σειριακό Yaris είναι μεν γρήγορο αλλά το σασμάν σε πουλάει στις ανηφόρες.

Markos είπε...

Χμμ Μια και δεν ξέρεις που θα είσαι (ξέρεις; εμ ξέρεις...) πάρε ένα 4Χ4, όλοι τέτοιο έχουν... Τι εσύ θα διαφέρεις ; :))))
Καλό σου βράδυ φιλιά

Кроткая είπε...

χάθηκε το προηγούμενο σχόλιο μου! όχι, μην ακούς τον Αυτοκράτορα και μην πάρεις από κείνα τα απαίσια τζιπ που είναι σαν το θωρηκτό Ποτέμκιν, πιάνουν 4 θέσεις στάθμευσης και δεν καταφέρνουν να στρίψουν στα στενά!

KV είπε...

@ Μαρινάκι, :) χαίρομαι που σας έδωσα την ευκαιρία για καλό κρασάκι. Νομίζω ότι καταλήξατε εκεί που θα κατέληγα και εγώ ... αν δεν ήθελα μια αλλαγή : το καινούριο Twingo ! (που by the way δεν με έχει απογοητεύσει ούτε καν στις ανηφόρες)!

@ Καίσαρα, ξέρω έγραψα ... (στο ερωτηματικό φθίνει το μέγεθος και είναι περισσότερο παραπονιάρικο...) 4x4, ε;;;; μμμμ ... και αυτό παίζει ΑΛΛΑ πρέπει να βρω ένα που να ταιριάζει σε εμένα και όχι απλά στο περιβάλλον μου!

@ Κροτένια κακός blooglης αν έσβησε σχόλιο δικό σου! Όταν λέμε για τζιπάκι δεν εννοούμε αυτά τα τετράγωνα τα Αμερικάνικα (αν και θα γινόταν αμέσως ένα με το περιβάλλον μου). Σκέψου τα καινούρια με power stirring και συμπαθητικό μέγεθος...
Άλλωστε στην λεβεντογέννα Twingo και 4x4 ακολουθούν τους ίδιους κανόνες στο παρκάρισμα: Σπρώχνουν λίίίίγο τον σύντεκνο μπροστά και λίίίίγο τον σύντεκνο πίσω !

Καλημέρες!

Кроткая είπε...

μναι βρε πουλάκι μου, συμφωνούμε, αλλά σε βλέπεις εσένα μέσα σε τέτοιο? ξέρω κι εγώ? καμιά φώτο να δούμε περί τίνος πρόκειται?

(εδώ που τα λέμε, σε τέτοιο παρκάρισμα, βλέπω το τζιπάκι να τα καταφέρνει πιο καλά από το δόλιο twingάτσι)