19 Ιανουαρίου 2007

ΠΟΥ ...

... αιθάνεσαι για πρώτη φορά μετανάστης και όχι πολίτης μιας άλλης χώρας ;;;
Ε, ναι ... Κατέθεσα τα χαρτιά μου για διαβατήριο. Ελπίζω μόνο να βγει ΠΡΙΝ αποφασίσουνε να μας ξαναφορολογήσουν το ξαναλλάξουν! [ταπ]

Καφές νούμερο 6, ισχυρότατοι άνεμοι έξω, καιρός βροχερός,
σκοτεινιά, slaving away στο Ίδρυμα (for no apparent to me reason) ...
Μερικές ώρες ακόμα ... μπορεί το ΣΚ μου να λέει "δουλειά, δουλειά, δουλειά" αλλά η Παρασκευή δεν υπάγεται ποτέ στα σχέδια του ΣΚ !!! :) Τελευταία ευκαιρία να απολαύσουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο για εφέτος (εμ... δεν υπόσχομαι να το κατεβάσω και αμέσως μετά βέβαια): Το σχέδιο λέει Thai (μου έχει κολλήσει και μου αρέσει ΠΟΛΥ), bubblie (επίσης), coffee pie dessert (συνοδευόμενο από ιδιαίτερα καλό espressάκο), καλοί φίλοι και μία κούτα Charlie Chaplin Classics, δώρο και αυτό του Άγιου Βασίλη (Άγιέ μου μας κακομάθατε εφέτος) ...
Καλησπέρες!
[Twingo afraid of hurricane Cyril
Twingo stays here tonight!]

5 σχόλια:

Кроткая είπε...

Α, μπα, τα καταφερες με την πρεσβεία?
Να σου πω, άμα ξαναπας, αν μιλησεις με την Σοφία και τη Βιργινία, με ξέρουν και είναι από κέινες που με συμπαθούσαν (γιατι οι άλλοι, ασε!). Πες χαιρετισμούς από μένα -και μπορεί και να ξεμπερδεψεις κι ευκολουτσικα!

Να μου φιλήσεις το Twingo!σμακ και να μην το κουράζεις!! :)

vasvoe είπε...

thai? μμμ ζηλεύω!!

Orelia είπε...

ολα καλα;
η τηλεοραση εδω, δειχνει κατι φοβερες εικονες!!!
παρα το οτι ξερω πως υπερβαλουν σε οτικη γωνια και λογια, παντα μου προκαλουν δεος τετοια φαινομενα..

καλο βραδυ βρε!

KV είπε...

@Κροτένια, τα κατάφερα;;; Με δεχτήκανε at last :))))) Την επόμενη φορά θα δώσω τα χαιρετίσματα! Ας ελπίζουμε sooner than later!
Twingo καλά (αν και λίγο φοβισμένο), σε φιλά επίσης σταυρωτά !!

@Γειτόνισσα ωραιότατο ήταν. Είσαι σίγουρη ότι θέλεις τυρόπιττα;;;

@Orelia μου, :))) όλα καλά. Αέρηδες μόνο και μια άρρωστη ατμόσφαιρα. Εμείς όμως δεν τον νοιώσαμε πολύ, θα τον σταμάτησαν στα σύνορα! Φιλιά - Καλό σου βράδυ!

vasvoe είπε...

κάτσε να έρθω και μην ανησυχείς, απόλα θα δοκιμάσω :Ρ