17 Ιανουαρίου 2007

never ending λίστες :)

Κοίταζα το προηγούμενο post και βρήκα την λίστα μου για σήμερα :
Τι δεν μου άρεσε στην αρχή
πριν καν δοκιμάσω (ταπ)
[και τι έγινε μετά]
Το "πριν καν δοκιμάσω", είναι σημαντικό. Τα περισσότερα λάθη μου, τα έχω κάνει γιατί απέρριψα κάτι πριν το δοκιμάσω ή του δώσω έστω μια ευκαιρία.
Όπως καταλαβαίνουμε όλοι, δεν έχω τον πλήρη κατάλογο στην μικρή μνήμη του (ενός) νευρονίου, άρα το post θα συμπληρώνεται σιγά σιγά (κάτι μου λέει ότι θα το αγαπήσω αυτό το post!). Any help is of course, welcome :)
  • Τα μαγειρεμένα σαλιγκάρια [μπλιαχ]
  • Οι αγγινάρες [μετά, έμαθα να πίνω ρακί :) ]
  • Τα ψάρια [παιδικό σύνδρομο, probably due to φάδερ. Μου πέρασε γρήγορα!]
  • Οι μαγειρεμένες γλώσσες ζώων [μπλιαχ]
  • Το κοκκινιστό κοτόπουλο [και το βάζω συνειδητά μετά τις γλώσσες!]
  • Οι κατσαρίδες [μπρρρρ ...]
  • Οι σμέρνες [μπρρρ]
  • Οι "κλειστές" παραλίες στη θάλασσα [Μετά συνέβη η Ζάκυνθος]
  • Οι κόλλες χαρτιού που δεν είναι λείες [Μετά το σύνδρομο επεκτάθηκε και στις γραμμές. Δεν μου αρέσουν οι γραμμές. Γράφω ευχάριστα σε λευκές -λείες να μην ξεχνιόμαστε- κόλλες χαρτιού, σε -λείες- κόλλες με τετραγωνάκια, ρόμβους, καρδούλες, ακόμα και σε χαρτι millimetre (με τόνο) αλλά δεν γράφω ΠΟΤΕ πάνω στις γραμμές... Άβυσσος]
  • Τα στυλό με χοντρή μύτη (βλ. παλια bic) [μπλιαχ, αδύνατο να τα χρησιμοποιήσω]
  • Το πράσινο [ξέρω, ταπ ... Τώρα το αγαπάω πολύ]
  • Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια [χαχαχα μεγαλύτερο λάθος εκτίμησης δεν έχω κάνει, ευτυχώς μετά μπήκε ύπουλα στη ζωή μου το Doom (ο κουμπάρος, μεγάλη ιστορία) και όταν βαρέθηκα να σκοτώνω γουρουνειδή, ήρθε ο "Sherlock" και τα "Monkey Island" (όλα!)... έχω πάνω από 5 χρόνια να παίξω όμως :( ]
  • Οι κακές εκδόσεις -καταστρέφουν το βιβλίο [και οι κακές μεταφράσεις, καταστρέφουν το περιεχόμενο.]
  • Τα λερωμένα/σημειωμένα βιβλία [Δεν άλλαξα γνώμη, το θεωρώ ιεροσυλία, εκτός αν το κάνεις με αγάπη. Αυτό το τελευταίο το εκτίμησα ιδιαίτερα όταν μου χάρισαν ένα αγαπημένο βιβλίο με σκέψεις στα περιθώρια]
  • Τα γενέθλια [από παιδί, μετά ... τους έδωσα αρκετές ευκαιρίες]
  • Η φυσική [Νομίζω ότι είναι απελπιστικά ενδιαφέρουσα επιστήμη. Απλά δεν φτάνει ένα νευρόνιο]
  • Οι γιατροί [:) όχι σαν άνθρωποι]
  • Το κουτί του MSN, του yahoo και του Skype [... :) ...]
  • Η Celine Dion [μπλιαχ]
  • Το σκοτάδι το πρωΐ. Δεν μου αρέσει να κοιμάμαι με κλειστά παραθυρόφυλλα, θέλω να βλέπω το πρώτο φως, σιχαίνομαι να ανάβω φώτα το πρωΐ [μετακόμισα!!! Και εξακολουθώ να κινούμαι προς τη σωστή κατεύθυνση]
  • Η συνεχής μικρή βροχή (drizzle) [το νησί, μετά συνέβει το νησί και μου αρέσει μόνο στο νησί... τιμητικά!]
  • Οι πολυλογάδες. Από παιδί με μπέρδευε όποιος μιλούσε ακατάπαυστα [τώρα πια έχω μάθει να μην ακούω]
  • Το κρύο [τώρα το λατρεύω, έχεις την αίσθηση ότι είσαι ζωντανός!]
  • H ιστορία, με μπέρδευε. Προτιμούσα την μυθολογία, ήταν πιο συνεπής [μετά προσπάθησα ... ακόμα προσπαθώ]
  • Τα λεπτά φλυτζάνια για τον καφέ [... μπλιαχ]
  • Το κΎμινο
  • Το κλαρίνο [μετά όπως και ο Μάρκος, το άκουσα "να γλυστράει στις πιο απίθανες διαδρομές των ηχητικών συχνοτήτων"]
  • Η φασολάδα [μπλιαχ]
  • Ο Πονοκέφαλος [δίκιο είχα!]
  • ...
  • to be continued

Καλησπέρες!
[έχω την εντύπωση ότι θα είναι ατελείωτη
ας φτιάξω καλύτερα την λίστα μου για αύριο]

10 σχόλια:

Markos είπε...

Πειράζει να σημειώσω στο και τι έγινε μετά, "και πού είσαι ακόμα";
:)))
Μικρό προσωπικό παράδειγμα.
Αποστρεφόμουν τα κλαρίνα.
Δεν ξέρω από πότε, αλλά εκστασιάζομαι όταν ακούω κλαρίνο να γλυστράει στις πιο απίθανες διαδρομές των ηχητικών συχνοτήτων....

Καλησπέρα σας
Φιλιά

KV είπε...

:) Στο μυαλό μου ήσουν, "και που είσαι ακόμα !!!"
Και εμένα με εντυοωσίασε ο ήχος του κλαρίνου σε όμορφες διαδρομές μετά από χρόνια αποστροφής. Στη λίστα και αυτό!
Φιλιά -Καλό σου βράδυ

globetrotter είπε...

"τα περισσότερα λάθη μου, τα έχω κάνει γιατί απέρριψα κάτι πριν το δοκιμάσω ή του δώσω έστω μια ευκαιρία."

Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες δεν λένε? :-).

Καλημέρα :-).

KV είπε...

Όλα είναι σχετικά Globetrotter, πάντα ήθελα να δω πως νοιώθεις όταν ... πετάς πχ (όχι με αεροπλάνο :) ) :))))
Καλημέρα Καλημέρα!

Unknown είπε...

Επίσης καλό θα ήταν να μην δοκιμάσεις να δεις αν σου αρέσουν τα 380V :ppp

Ωρέ; Έπαιζες και monkey island;Μου θυμίζει ότι ξέχασα να σου αντιγράψω τα CDιά για να σε κάνω να βάλεις την ατζέντα στα αζήτητα :)))

KV είπε...

Το ήξερα ότι έπρεπε να περιμένω για να απαντήσω ! :)))

Φυσικά έχω παίξει τα Monkey Islands. Όλα, μετά μανίας! Όσο για την agenda, μήπως αν εσύ έγραφες στην δική σου για τα CDάκια, κατάφερνα εγώ να πετάξω την δική μου;;;; (αν και δεν είμαι τόσο σίγουρη ότι φτάνει ένα παιχνιδάκι πια!)

Кроткая είπε...

μα μόνο στη ατζέντα και στα ψάρια ταιριάζουμε? όλα τα άλλα ανάποδα! εντελώς ανάποδα όμως!!

το κοκκινιστό κοτόπουλο μου αρέσει.
μισώ τα λεία χαρτιά.
λατρεύω τα χαρτιά με γραμμές.
μισώ το μιλιμετρέ!
μισώ τα κλαρίνα!
μου αρέσουν τα σαλιγγάρια
με τις αγκινάρες δεν έχω πρόβλημα
μισώ την ψιλή βροχή παντού, αλλά ακόμα χειρότερη είναι η κανονική βροχή!

KV είπε...

μπρρρρ Krotένια, γράφεις πάνω στις γραμμές, τρώς σαλιγκάρια και σου αρέσουν οι κατσαρίδες;;;; :))))

Unknown είπε...

Μωρέ το πρόβλημα δεν είναι η ατζέντα μου, το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να είμαι σπίτι και να μην παίζω για να μπορέσω να σου γράψω τα CD ;)

KV είπε...

τσ τσ τσ δικαιολογίες! :)))