12 Ιανουαρίου 2007

grumpy still

Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα (τριγύρω), post-Xmas blues (μέσα), η τσάντα γεμάτη στη γωνία της (απέκτησε γωνία), η agenda (για να μην μπερδευόμαστε πάλι) ενημερωμένη και γεμάτη γεμάτη στα τραπέζι, background μουσική αγαπημένη, στο ποτήρι bubblie (λίγο έμεινε...). Ο me-me μακρινός και το Ίδρυμα και όλα ...
Καμμιά φορά αναρωτιέμαι ΤΙ είναι πιο κοντινό τις στιγμές της καλά προσχεδιασμένης ησυχίας. Αυτής που έχεις επιδιώξει, που σου'χει λείψει ... Γιατί είναι τόσο σημαντική αφού συχνά, είναι κενή ...
Μη δίνετε σημασία, μιλάει το bubblie, τελειώνει όμως ...
Καληνύχτες
[εκπτώσεις,
φταίω εγώ μετά για τα κόκκινα γράμματα;;;]

4 σχόλια:

Кроткая είπε...

καλά τα λέει πάντως.

γιατί καλέ να χάσω το κοννέ μου?

Unknown είπε...

Αααα τώρα κατάλαβα..

Αν την αντζέντα την έχεις μόνο για να την ενημερώνεις και όχι να την ακολουθείς ΟΚ... αλλά να που βρίσκω εγώ τον εξτρά χρόνο... δεν τον χάνω για να ενημερώνω την ατζέντα :pppp

Markos είπε...

Τι κάνει την προσχεδιασμένη ησυχία σημαντική;
Μα το σχέδιο !!!!!
Καλό μεσημέρι
Φιλιά

KV είπε...

@ Krot μου, είναι δυνατόν να ΜΗΝ τα λέει καλά το bubbie???
Όσο για το κονέ σου ... τους έκανα λίίίίγη φασαρία :))))))) τόση δα!

@ Καμηλιέρη η διαδικασία της agenda είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη. Δεν είναι ακριβώς όπως τα λες. Την έχεις για να αποφεύγεις τα double bookings και να θυμάσαι τα μη σημαντικά ΑΛΛΑ σιγά μην προχωράς με την agenda στο χέρι!

@ Μάρκο μου, μπορεί το σχέδιο να είναι το μισό ... μετά είναι το πρόβλημα καμμιά φορά. Περισσότερο στο να δικαιολογήσεις το σχέδιο στον εαυτό σου! Φιλί Καλό απόγευμα!