18 Ιανουαρίου 2007

Μικροί καθημερινοί διάλογοι...

... με εμένα :

Πότε είναι η προθεσμία κατάθεσης του super-προγράμματος;

-Στις 24 (24/01/07 that is)
Πότε το θυμήθηκα;
- Τώρα.
ταπ ταπ ταπ
Θέλω να καταθέσω πρόγραμμα;;;;
-Θα βρέξει σήμερα στο νησί ;;; Τι ερώτηση είναι αυτή;;; Πρέπει!
Που θα είμαι στις 24 ;;;
-Σε μια άλλη pretend και θα δίνω 2 ομιλίες;;;;
bingo!
Προλαβαίνω;;;;
-Πρώτη φορά θα είναι;;; Sh@t Sh#t Sh%t Sh&t Sh*t Sh!t Sh!t Sh@t Sh#t Sh%t Sh&t Sh*t Sh!t Sh!t
Πιπέρι;;;;
-Μπα, άσε να το κάνεις στο τέλος τις μέρας γιατί θα κουραστείς ...
Καλημέρες !!!
[Ανοίγουμε την agenda προσεκτικά...
όταν δεν ξέρουμε να την χρησιμοποιούμε σωστά
και δεν μπορούμε να προβλέψουμε ΤΙ κρύβει
Sh@t ]

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Υποννοείς ότι δεν προφταίνεις μέσα σε 7 μέρες;;;

Ε όχι ;)

KV είπε...

Δεν υπονοώ, είμαι σίγουρη! Μήπως θες να βοηθήσεις;;;;

Ανώνυμος είπε...

τσουπ! να 'μαι κι εγω!!!!!
τι εχουμε να κανουμε και δεν προλαβαινουμε;;;;;
να βοηθησω;;;;
;pppp

Marina είπε...

Αν μπορώ να βοηθήσω πές.
Για τα κακά λόγια, ειδικά για σένα όχι πιπέρι. ΚΥΜΙΝΟ (που είναι στη λίστα του μπλιάχ) για να πιάσει τόπο!

Кроткая είπε...

LOLLLL!

KVούλα, ΠΡΕΠΕΙ να σου μάθω πώς χρησιμοποιείται μια ατζέντα!!!!

KV είπε...

Βασιλική, Μαρινάκι, ξεκινάτε τώρα να γράφετε πως θα σώσουμε τον κόσμο με την χημεία μου (πάντα) και καμμιά 300χιλιάρικα!
Μετά την ολοκλήρωση του εργου, υπόσχομαι ισόβιους καφέδες.
Κύμινο θα χρειαστεί πολύ.

Κροτένια, ξέρω ... έπρεπε να είχα βάλει pre-warnings παντού ... το ήξερα και τότε αλλά ... έλα που δεν μου έκοψε να το κάνω αμέσως ... ΜΕΤΑ όπως ξέρεις είναι αργά!

Ανώνυμος είπε...

με την χημεια σου;;;;
μπαρδον;;;;
εεεε, γινεται να κανω εγω τους καφεδες;;;;
;ppp

KV είπε...

Να βοηθήσεις δεν ήθελες;;;;;