11 Ιανουαρίου 2007

φασαρία

Τα παιδιά έφυγαν :(, επισκέψεις και εορτασμοί έλαβαν τέλος (for the time being), η παραγκωνισμένη λίστα μου έχει ξαναφτάσει σε εκείνο το σημείο, κρεββάτι και πάπλωμα δικά μου για πρώτη φορά μετά από 3 εβδομάδες και ... ... αδύνατο να ξαναδώ το σπίτι όπως πριν προσπαθήσω να το κάνω ζεστό και επισκέπτες-friendly... Τώρα μοιάζει άδειο. {μάλλον δεν το έκανα εγώ τελικά ζεστό :((((}

Αρνήθηκα μέχρι πριν από λίγο να ανάψω τα φωτάκια του δέντρου (φυσικά αρνήθηκα και να το αποκαθηλώσω!), τα φωτάκια στην κουζίνα (το δεύτερο σετ, το πονηρό), τα δεκάδες κεριά ... και τώρα που είναι όλα sparklingly on, το νευρόνιο αρνείται πεισματικά να δει το σπίτι όπως ήταν μέχρι πριν από μερικές ώρες ... Κακό, πεισματάρικο μουλαρο-νευρόνιο.

1:51... ταπ... και κακό, ενοχλητικό σπίτι-με-το-μενίρ -Κάνει περισσότερη φασαρία όταν είναι άδειο.

Καληνύχτες
[αν χιόνιζε λίίίγο;]

8 σχόλια:

vasvoe είπε...

καλημέρα...

Unknown είπε...

A καλάααα...

Εγώ το δέντρο το έχω ήδη μαζέψει και το έχω πάει στο υπόγειο :)

Βρε πουλάκι μου μην μπερδεύεσαι, εσύ το έκανες ζεστό για τους άλλους και οι άλλοι για εσένα. Δεν μπορείς να το κάνεις εσύ για εσένα...

Είναι σαν να παραβιάζεις τους νόμους της θερμοδυναμικής :)))

KV είπε...

Καλημέρα γειτόνισσα!!! Ξενύχτησες και εσύ :)

Καμηλιερούκο, από τώώώώώρα μάζεψες το δέντρο;;; χα!
Αυτό με την θερμοδυναμική πολύ μου άρεσε ... πάντα είχα επίσης (άσχετο) την αίσθηση ότι ΘΑ μου άρεσε ΠΟΛΥ ΊΣΩΣ και η ίδια η θερμοδυναμική ΑΝ ... (αν της είχα δώσει την απαραίτητη προσοχή και δεν την είχα ξεπετάξει με συνοπτικότατες διασικασίες πχ, ΑΝ ο καθηγητής που μου την πρωτοδίδαξε ήταν αλλιώς, ΑΝ όταν δίδαξα εγώ τις πρώτες αρχές της ήμουν αλλιώς ... πονεμένη σχέση!). Καλημέρες! :))))))

Кроткая είπε...

Kvούλα, κι εμείς δεν μαζέψαμε το δέντροα ακόμα, επίτηδες! Για να παρατείνουμε την διακοπο-ατμόσφαιρα! Αλλά μάλλον θα το μαζέψουμε το πσκ.

Αχ, αυτά τα σπίτια που άδεια κάνουν περισσότερη φασαρία. Σνιφ. Έτσι θα είναι και το σπίτι της μαμάς μου τώρα. Σνουφ.

(έκλεψες ε? Να κλέψω κι εγώ? Χμ, το σκέφτομαι! Βρε ,λες? Και πώς μετέφερες το παλιό στο καινούριο? εεε?
κι εμένα μου βγάζει αυτό με τα secure και non secure items που λέει ο καμηλιέρης, αλλά μόνο στον υπολογιστή του γραφείου που είναι υπερ-super-protected). Του σπιτιού που είναι φτωχός πλην τίμιος και απροστάτευτος δεν το βγάζει!).

ΘΑ ΚΛΕΨΩ ΛΟΙΠΟΝ!

Orelia είπε...

εγω παντως σαν killer νοικοκυρα το δεντρο και τα συναφη τα εχω ακομη στολισμενα
κι επισης.. κι αν εχει ηλιο -υπερβολικο- και σχεδον 20 βαθμους εδω, αγορασα μποτες.. ε! ναι! θα χιονισει, λιιιγοοο, ελπιζω..!

καλημερα!

KV είπε...

@ Krotένια μου, ΑΥΤΟ το πσκ ;;;; Κρίμα, δεν τα λυπάσαι τα στολιδάκια να μένουν τόσο λίγο;;; Εσείς ούτε που τα είδατε καν!!!!!! :)

Να κλέψεις. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά ... πόρτα;;;; ο blooglης;;; σε εμάς που είμαστε πιστοί μετά από τόσα που μας έχει κάνει;;; ήμαρτον! Για αυτό έκλεψα και εγώ! Μόνο που για να κλέψεις αλλάζεις διεύθυνση (στο παλιό ή το καινούριο) και βάζεις το παλιό blog σαν link :(
{τίμιος Θανάσης = Θανάσης που δεν κλέβει;;;}

@ χαχαχα killer νοικοκυρούλα μου, αγόρασες μπότες με την δικαιολογία ότι θα χιονίσει;;; χιχιχιχιχι
Στολιδάκια απαραίτητα μέχρι να μας περάσουν τα postXmas blues!

σμάάάκ

Кроткая είπε...

Δε με βλέπω να ξεστολίζω αυτό το πσκ! Θα το περάσω κλένοντας τον Blooglη!!!

KV είπε...

χαχαχα!!!! Άσε τα στολιδάκια στη θέση τους να τα χαρείτε και λίγο και όρμα στον blooglη και εγώ μαζί σου :)))))
σμάκ