10 Ιανουαρίου 2007

Kαινούρια "ρούχα" ...

... καινούριο blog ??? Θα δείξει! Μάλλον όχι ... όπως είναι θα μείνει! Το όνομα είναι το ίδιο και εγώ επίσης [περίπου :) ], μόνο που έγινα beta! Και για να γίνω beta "πέταξα" το παλιό Al Dente (με την παλιά, δανεική διεύθυνση) σε ένα φάκελλο εκεί πάνω! (και άλλαξα profile και mail κλπ κλπ κλπ για να δουλέψω τον blooggle, χα!)

Κατά βάθος απλά ήθελα να γίνω beta, (για λόγους αρχής, δεν μπορείτε όόόόλοι να γίνεστε beta εκτός από μένα! Kαι βέβαια δεν μπορεί και ο κύριος blooggle να μου βάζει πόρτα τόσο καιρό...) ΑΛΛΑ αν τα καταφέρω να κάνω το καινούριο μου "σπίτι" και λίίίίίγο πιο ελαφρύ στην πορεία, αυτό θα είναι bonus! Για να δούμε ... (ταπ)...

Μετακομίζω λοιπόν και ας είμαι ακόμα στην διαδικασία της ανακατασκευής ... Ένα σωρό να φτιάξω! Βλέπετε πουθενά τραγουδάκι;;; Όχι! Δούλεψαν ακόμα τα καινούρια μου fonts;;; εμ δεν δούλεψαν! ταπ... Τα χρώματα, τα μεγέθη, το κουτί, όλα άνω-κάτω (σαν το κανονικό μου σπίτι σήμερα ένα πράγμα!) ... Δεν πιστεύω να σκεφτείτε καν ότι έμειναν έτσι επειδή δεν τα καταφέρνω! ΟΧΙ, τα άφησα έτσι επίτηδες! Για να μπορείτε να κάνετε προτάσεις ΜΕΧΡΙ να ολοκληρωθεί το νέο template (Μετά, η διεύθυνση του καταστήματος δεν θα φέρει καμμία, μα καμμία ευθύνη για τυχόν παράπονα !) ... όσοι πιστοί προλάβετε!!!

Καλημέρες
[υπέροχη λιακάδα στην pretend,
υπέροχα τα βουνά απέναντι,
γάντια μαζί για λόγους αρχής!]

16 σχόλια:

jojo είπε...

εγώ πάλι παραμένω πιστή στα παλιά...
(βαριέμαι να αλλάζω, πνίγομαι τελευταία... πνίγομαι, καίγομαι... πήρε φωτιά ο...τελος πάντων)

μεγειά το καινούριο σου σπίτι!!!
άντε με το δεξί να σχολιάσω! ;)

Unknown είπε...

Μου εξηγείς το γιατί;;;

Και επίσης μου εξηγείς γιατί πρέπει να μου πετάει security warning κάθε φορά στα comments επειδή εσείς παίζετε ασύστολα;;;;

KV είπε...

@ και εγώ jojo μου αλλά πνίγομαι ΚΑΙ βαριέμαι!!! :))))
Ευχαριστώ! και ευχαριστώ και για το ποδαρικό :)))))))))))))

@ Τι γιατί κακέ Καμηλιέρη;;; Επίσης ... δεν κατάλαβα το security warning, εμένα δεν μου βγάζει τίποτα και η jojo δεν παραπονέθηκε. Λες ο bloogle να αναγνωρίζει μόνο εσένα;;;

σμακ

Markos είπε...

Καλορίζικο
Καλορίζικο..
(Μπήκα με το δεξί.. :) )
Με γειά...
Φιλιά

KV είπε...

:))))) Eυχαριστώ Καίσαρα!!!!
Πολλά φιλιά!

Кроткая είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΟ ΣΠΙΙΙΙΤΙΙΙ!!!

Με γεια!

(μόνο εμένα δεν με παίζει ο μπετα! σνιφφ!)

Unknown είπε...

Εμένα σε όλα τα μηχανήματά μου ο googleβ
ου λέει ότι η σελίδα περιέχει secure και non secure items και αν θέλω να δείξει τα δεύτερα...
Και είναι σπαστικό το ΟΚ κάθε φορά που ξαναφορτώνει τα σχόλια... :(

KV είπε...

@ χα! Krotένια μου και εμένα δεν με έπαιξε ο beta, έκλεψα! Το παλιό Al Dente το κρατάμε μέχρι να μάθω να κλέβω και σωστά!!! :) σμακ

@ Καμηλιέρη ειλικρινά κάτι πρέπει να έχεις κάνει στον Θανάση σου γιατί εγώ δεν είχα πρόβλημα με κανένα beta! Άλλο ;;; ;)))

σμάκια

Unknown είπε...

Και στον θανάση μου; Και στον μήτσο μου; Και στον Κώστα των ΤΕΙ; Μα κάτι πάει στραβά τελικά....

KV είπε...

Γιατί τα ΤΕΙ τον ονόμασαν Κώστα;;;;
Καμηλιέρη, δεν είναι ότι δεν σε πιστεύω απλά δεν έχω/είχα το ίδιο πρόβλημα με κανέναν από τους beta ... Ακόμα σου βγάζει alarm ???

Orelia είπε...

απαπαπα!
τι ομορφο και καθαρο σπιτι!!!!!!!!!

καλοριζικο και πολυγραφοτατο βρε!!!

εγω θα μεινω στο παλιο και θαρχομαι απο κει! ναι; :)))
μεχρι να συγυρισεις τα εδω να βρω να καθισω κι εγω... :)))

πολλα πολλα φιλια

Unknown είπε...

Yeap...

Άλλωστε όλα όσα πέρασαν σε beta μου έβγαζαν από την πρώτη μέρα..

Κάποιο item δεν έχει γίνει certified κάτι τέτοιο υποθέτω ότι είνια.. ξέρω 'γω;;;

Unknown είπε...

Ουφ...

Με έβαλες να ενεργοποιήσω το display both secure and not secure items by default για να σταματήσει να ρωτάει...

Φυσικά αντιλαμβάνεσαι ότι τώρα είσαι υπεύθυνη αν συμβεί κάτι στο μηχάνημά μου έτσι;;;

>:)

KV είπε...

@ Ευχαριστώ Orelia μου :))) Κράτα ΚΑΙ την παλιά διεύθυνση γιατί έχω την αίσθηση ότι ... όλο και κάτι θα έχει και εκεί :)

@ Γκρινιάρη Καμηλιέρη, αν πάθει κάτι ο Κωστής δηλαδή θα φταίω ΕΓΩ και όχι ο μπλούγκλης;;; ΧΑ !
Αν δεν με διαβεβαιώσεις ότι δεν τον ακουμπά ο Αστροπελέκης σου, εγώ δεν αναλαμβάνω καμμία ευθύνη!!!!

Orelia είπε...

αν παθει κατι ο Κωστης θα εχετε να κανετε μαζι μου!!!
τι τα βαλατε με το γιο μου πριν ακομη γινει μαθητης(;) του Darthiir??????
εεεεεεεεεεεεεε;;;;;;;;;;;
τσ τσ τσ!


*
κραταω τα παλια μεχρι να παλιωσουν αρκετα και στη συνειδηση μου βρε... :))

**
κι εμενα παντως μου βγαζει αυτο το πως το λετε οταν μπαινω σε βετα μπλογς, εκτος του Μαρκου
λες να μην εγινε ο Μαρκος, ...Βετα;;

χοχοχο!

KV είπε...

@ Killer ποιήτρια, ο άάάάάλλος Κωστής, τον δικό σου είπαμε θα τον αναλάβω εγώ όταν έρθει η ώρα !!!
**
... και εγώ!
***
Λες να μην είναι όντως beta ο Μάρκος και να ζηλεύουμε άδικα τόσο καιρό;;; ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!

σμάκ