14 Ιανουαρίου 2007

back to work ...

... σήμερα ; ; ; Σήμερα! Αρκετά γιόρτασα, κάθησα, τριγύρισα, βγήκα, κλείστηκα, παραπονέθηκα, χάζεψα το δέντρο ... Αρκετά αγνόησα τσάντα και agenda, αρκετά στρουθοκαμήλησα (σιγά μην εξαφανιζόταν οι δουλειές επειδή εγώ αποφάσισα να απέχω... ταπ) ... Plus η μέρα είναι χειμωνιάτικα μουντή (επιτέλους), η pretend Κυριακάτικα ήσυχη, έχω ανάγκη το distraction και ξεκινάω διαλέξεις την Τρίτη και η Τρίτη είναι κοντά ! Δουλειά - τ ώ ρ α.

Καφές νούμερο 3 (σιγά μην ξεκινήσω χωρίς εφόδια) και ... γμτ, είναι ζεστά εδώ :(((((

Καλημέρες!
[σνιφ;]

12 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλά... εσύ τράβα σήμερα για δουλειά. Εδώ εμείς με τον ανοιξιάτικο ήλιο πάμε για παϊδάκια...

>:)

Кроткая είπε...

μα κυριακάτικα??? τσκ τσκ!

καλή τύχη πάντως!!

(κι εμείς ολόλαμπρο ήλιο έχουμε!)

globetrotter είπε...

Καλό είναι να ξεκινάει κανείς την δουλειά του μετά από διακοπές με...καλή διάθεση. Δεν συμβαίνει σε πολλούς :-).

Καλησπέρα :-).

KV είπε...

@ Darth, έτσι που σε ξέρω ότι είσαι λίγο άγριος τύπος και που είναι και τα μάτια μου κουρασμένα από τη δουλειά ... νόμιζα ότι θα πας στον ήλιο να φας παιδάκια ...
Λάθος νόμισα, έτσι Καμηλιέρη μου;;;;

@ Krotένια μου, έπρεπε, έπρεπε, ΕΠΡΕΠΕ να ξαναρχίσω κάπως !!! Και εμείς ολόλαμπρο ήλιο είχαμε, με τύφλωνε στο γραφείο ... ταπ! (πάω να δω πόσο έκλεψες!)

@ globetrotter Καλησπέρα σου (ωραίο nick), αν με έβλεπες το πρωΐ δεν θα το έλεγες (μα καθόλου) αυτό με την καλή διάθεση. Όταν ξεκίνησα όμως ήταν μια χαρά! :)


Καλησπέρες!

Unknown είπε...

Έτσι είναι άμα κάνουν πουλάκια τα μάτια σου :p

KV είπε...

Ναι αλλά για την Κροτ πχ δεν θα φανταζόταν τα μάτια μου ότι θα έτρωγε παιδάκια και στρουθοκάμηλος να είχε προσγειωθεί στην οθόνη !!! :PPPP

Кроткая είπε...

μηδένα προ του τέλους μακάριζε, LOLLLL!!!!

Кроткая είπε...

Α, πώς πάει η δουλειά;;;

Alepouditsa είπε...

άγριος τύπος!! μου άρεσε αυτό...

που είσαι να φάμε μαζί παιδάκια;; ε;;; γιατί είσαι μακριά;;

ελπίζω τα κεφια για δουλειά να συνεχίζουν ακάθεκτα σήμερα.

εγώ νοιώθω λίγο κουρασμένη..και..με διάθεση ηρεμίας... μη με τρέχετε, δεν μπορώ! (ευτυχώς μέχρι τώρα πάει μια χαρά...)

Φιλάκια :-)

KV είπε...

Krot μου, μηδένα προ του τέλους μακάριζε;;; παιδάκια στα κάρβουνα και εσύ;;;; καλά πάει η δουλειά !!! :)

Αλεπουδίτσα, αδυσώπητα σκληρός ! Τουλάχιστον!
Καλημέρες, ελπίζω η ηρεμία (και η διάθεση) να παραμείνουν!

Unknown είπε...

Μ'αρέσωωωωω....

:)=

KV είπε...

Δεν είχα αμφιβολία :)))))))))