22 Ιανουαρίου 2007

dissolvable value

Ξεχάστε την παλιοΚυριακή.
Δευτέρα πρωΐ. Αλλαγή διάθεσης. Καφές νούμερο 3 στο Ίδρυμα και ... ξεκινάμε. (Δεν μοιάζει και τόόόόόόσο απίθανο σήμερα το πρωΐ το να προλάβω!)

Μου λείπει πολύ να ακούω τον "σταθμό μου" τα πρωϊνά. Παλιά, το ταξίδι για το Ίδρυμα με "ανάγκαζε" να τον ακούω κάθε πρωΐ. Τώρα, στα 3 λεπτά που με χωρίζουν από το γραφείο, ίσα που προλαβαίνω να ακούσω ένα τραγούδι. Μου λείπουν τα ... "άάάάάλλα" νέα όπως τα ψαρεύουν οι BBCένιοι από διάφορες πηγές και φυσικά :) ο gadget guru. Μου έφτιαχναν το κέφι, με ξύπναγαν ευχάριστα...
Σήμερα φτάνοντας νωρίς στο Ίδρυμα είχα την πολυτέλεια επιλογής σταθμού! (η δημοκρατία το έχουμε πει, είναι υπερτιμημένη). Και ανάμεσα στα νέα και ένας γνωστός :) με την χημεία του. Λατρεύω τους ανθρώπους που έχουν την δημιουργικότητα να δείξουν και την άλλη πλευρά. Με
humor και κυνισμό και κέφι! Να λοιπόν ΤΙ μπορεί να κάνει κανείς με τα μοριάκια που μας παιδεύουν καθημερινά: Μόδα! :))) Και μάλιστα πολύ creative και επικίνδυνη μόδα. Μόδα που διαλύεται μετά το τέλος της γιορτής! :) So much about the "added value to the community" part, που τόσο μας παιδεύει στα proposal. Δεν έχει αυτή η ανακάλυψη value to the community;;;; Χα... Σβήνω αμέσως ότι χαζομάρες έγραφα όλη μέρα χτες και αρχίζω με νέα προοπτική!
Καλημέρες
[ομπρελλίτσα :(
και να μην διαλύεται]

@ Μμμμμ ... Αν κάποιος ξέρει που μπορώ να παραγγείλω μια δωδεκάδα pulloverάκια φτιαγμένα από το νέο υλικό, να μου στείλει αμέσως την διεύθυνση!

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Αρκεί να μην "διαλυθεί" την ώρα που το φοράς....:)))

(Όχι ότι έτσι δεν θα κάνεις κόσμο ευτυχισμένο, αλλά δεν λέει)

KV είπε...

@ Σιγά τώρα Καμηλιέρη μου μην το αγόραζα για εμένα! :)
σμακ!

Unknown είπε...

Να το φτιάξεις νόμιζα ότι ήθελες :ppp

Кроткая είπε...

lollll!!! κεφάκια βλέπω δευτεριάτικα, σε αντίθεση με χτες!! :)