25 Ιανουαρίου 2007

Πως ...

-3 με -5οC εδώ και δύο μέρες, επίσης ισχυρότατοι άνεμοι και χιόνι : :))) χιονάτο, χνουδάτο, μαλακό, κατάλευκο χιόνι. Fresh, είναι η μόνη λέξη που ταιριάζει στην ατμόσφαιρα. Επιτέλους!
ΟΚ, Καφές νούμερο 4 και ξεκινάω από το ηθικό δίδαγμα:

ΠΟΤΕ μην κάνεις οτιδήποτε δραστικό ΠΡΙΝ τον καφέ νούμερο 4.

Ξεκινάω από το ηθικό δίδαγμα γιατί πειράματα και επισκέπτες σήμερα δεν επιτρέπουν να γράψω ολόκληρο post χωρίς διακοπές. Live blogging λοιπόν στα διαλείμματα. Είμαι περίεργη να δω αν τελικά καταλήξω εκεί που ήθελα :) (δεν θα του έδινα και μεγάλες πιθανότητες)...
Διάλειμμα 1 τέλος, back to πειράματα και, αφήνω φωτό από χτες: Α. έξω από το Ίδρυμα, Β. Έξω από το σπίτι -με -το -μενίρ. (Τεχνική 2 σε 1: διαλέγουμε να πάρουμε φωτόγραφίες όχι από το παράθυρο με την καλύτερη θέα αλλά το παράθυρο που έχει καλοριφέρ. Και μας δροσίζει ο αέρας και είμαστε ασφαλείς!) ...
14:23 (sh@t, I work too hard, first break since 11)
Λοιοιοιπόν, κατεβαίνω από το σπίτι στις 8 παρά, καφές νούμερο 1&μισό. Κουκουλωμένη μέχρι την μύτη, τσάντα γεμάτη χαρτιά στον ώμο, giga size panettone στο ένα χέρι (για να μην πείτε ότι δεν τους προσέχω), γάντια και κλειδιά στο άλλο. Βρίσκω ακριβώς μπροστά από την είσοδο το Twingo θαμμένο κάτω από μισό μέτρο χιόνι ... ταπ;... δεν πρόσεξα αν χιόνισε τόσο χτες το βράδυ αλλά ... το ξέθαψα και χτες, should be piece of cake (panettone in this case). Aφήνω το
panettone στην οροφή (κάνει λακάκι και κρύβεται από το χιόνι) και ξεθάβω την περιοχή της κλειδαριάς. Προσπαθώ να βάλω το κλειδί και να ξεκλειδώσω, τίποτα. Παγωμένη... Τα σύνεργα ξεπαγώματος Twingo είναι ΜΕΣΑ στο αμάξι (smart huh?)... Βάζω τα γάντια και προσπαθώ, ξανά και ξανά και ξανά. Από την θέση του οδηγού, την θέση του συνοδηγού, τίποτα ... H πρόσβαση από το port-baggage αδύνατη. Το άμοιρο το Twingo είναι θαμμένο κάτω από μισό μέτρο χιόνι, και ένα τεράστιο φορτηγό έχει παρκάρει σε απόσταση χιλιοστών από αυτό :( γουμφΗ Hανάγκη για καφέ νούμερο 3 (;) τεράστια ...
8 και κάτι. Παγωμένη, βιαστική, ΧΩΡΙΣ αρκετή καφεΐνη να συντηρεί το σύστημα και η κλειδαριά αρνείται να ξεπαγώσει ;;; Think again, θα ξεπαγώσει, θέλει δεν θέλει, χρειάζομαι καφέ. Βάζουμε το κλειδί μέσα και προσπαθούμε περισσότερο ... ταπ!

Επειδή δε προβλέπεται άλλο διάλειμμα μέχρι τις 6, να γράψω τώρα και το τέλος χωρίς τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.
20 λεπτά μετά η μουλαρίασια υπομονή μου (ή η ανάγκη για καφέ) άνοιξαν την πόρτα για να αποκαλύψουν ένα ... πεντακάθαρο εσωτερικό ... sparkling...χμμμφτ!
O τίτλος του post ήταν:
Πως έκανα την πρώτη μου διάρρηξη.
Το τεράάάάστιο φορτηγό έκρυβε το δικό μου Twingo και εγώ απλά, διέρρηξα πρωΐ πρωΐ του γείτονα ... Ποτέ δραστικές ενέργειες πριν τον καφέ νούμερο 4, δεν πιστεύω να έχω άδικο;;;

Καλη(μ)σπέρες!
[fresh επιτέλους
γάντια το απόλυτο must]

13 σχόλια:

Unknown είπε...

Ακόμα το διάλειμμα β';

KV είπε...

δουλειά Καμηλιέρη μου, πολλή πολλή πολλή δουλειά!
σμακ!

Unknown είπε...

rol

:ppp

Και πάνω που θα σου έλεγα πως το οινόπνευμα είναι απαραίτητο στο χιόνι..

Αλλά πριν το οινόπνευμα απαραίτητη είναι η προσοχή και η μνήμη :)))

ViSta είπε...

εις ανώτερα λοιπόν... για την διάρηξη το λέω ;-)

...Τα σύνεργα ξεπαγώματος Twingo είναι ΜΕΣΑ στο αμάξι (smart huh?)...
καλόοοοο, αλήθεια εγώ που να έχω;

Καλό διάλειμμα :-)

ViSta είπε...

που να ΤΑ έχω... ήθελα να γράψω...

Alepouditsa είπε...

εγώ η κατάξανθη (λέμε τώρα) να ρωτήσω ξανά...τί διέρρηξες τελικά;; (οι βαφές μαλλιών κάνουν κακό στον εγκέφαλο...)

snikolas είπε...

Χαρά που θα έκανε ο γείτονας…
Άντε και χρηματοκιβώτια τώρα!

Кроткая είπε...

είσαι σίγουρη ότι δεν είχες πιει καφέ ή απλώς είχες πιει πολλά οινοπνευματώση???

ΛΟΛΛΛΛΛ!!

KV είπε...

@Darth, σιγά μην δεν ψάχνεις και εσύ το αμάξι σου μερικές φορές!
Σαν δίδυμα ήταν κάτω από το χιόνι...

#Vistάκι, μα δεν ήταν κουτό. Τα σύνεργα μέσα στο αμάξι;;;; Ακόμα εκεί είναι :(

*Αλεπουδίτσα :) τό Twingo του γείτονα. Και όπως καταλαβαίνεις έφταιγε αυτός. Μα να παρκάρει δίπλα ΜΟΥ ;;; τουλάχιστον αγενές.

^Νικόλα, καθόλου δεν χάρηκε :((((( Και εγώ που το βρήκα ευγενικό που του άφησα σημειωματάκι.... πλήξη. Τα πραγματικά χρηματοκιβώτια δεν ανοίγουν με το κλειδί του Τwingo, γιατί νομίζεις έτρεχα όλη μέρα. Από τράπεζα σε τράπεζα και ξέρεις ότι δεν είναι λίγες :p

&Κροτένια :) ποτέ οινοπνευματώδη μαζί με καφέ, χαλάνε την λεπτή του γεύση.

Orelia είπε...

χαχαχαχαααααααααααααααα

απιστευτη εισαι βρε!!!
απιστευτη!!!

μου εφιαξες τα κεφια και τη μερα
να εισαι καλα, να κανεις λαθη..
να ειμαι καλα, να κανω χιονανθρωπο μια μερα, ελπιζω.. :ΡΡ :)))

* βρε! μην ηταν υποσυνειδητη κινηση προσεγγισης του γειτονα;
εεε...;;;

φιλιά

Alepouditsa είπε...

:-D εκπληκτικό!!!!

...πολύ μου άρεσε!...
είδες κρυφά ταλέντα που έχεις;;

[ αγενής! πολύ αγενής αυτός ο γείτονας...να μην τον κάνουμε παρέα ;-) ]

Markos είπε...

Παρασκεύη.
Λίγη συννεφιά, μπορεί και να χιονίσει αύριο μεθαύριο.
Σκέψη πρωτη διαβάζοντας το κείμενο σου... χαχαχαχαχα πλάκα έχει.

Σκέψη δεύτερη... Ευτυχώς δεν έχω... twingo, οπότε και να χιονίσει, δεν κινδυνεύω ..

Σκέψη τρίτη .. ακόμα εν έγραψε τη συνέχεια..
Να την ... κυνηγάει ο γείτονας; :)))
Καλό μεσημέρι
φιλιά

KV είπε...

@ Orelia μου, γελάς;;; ξέρεις τι σοκ έπαθα μπαίνοντας στο καθαρό Twingo;;;; Όσο για τον γείτονα :) δεν ήξερα καν πως είναι τότε, αλλά έστω και στα τυφλά, έχω την ματαιοδοξία μου:
* θα διάλεγα αυτόν με το 4x4 και τα σύνεργα του σκι τον χειμώνα, της ιστιοπλοϊας το καλοκαίρι
* σίγουρα όχι κάποιον που διάλεξε ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ λιλά Twingo (εγώ το πήρα μεταχειρισμένο)
* και σίγουρα ... δεν θα τον προσέγγιζα έτσι :))))
φιλιά, ελπίζω να φτάνει το χιόνι και σε σας σιγά σιγά!

@ Αλεπουδίτσα, συμφωνούμε ένας άντρας χωρίς ΧΟΥΜΟΡ δεν είναι για παρέα.

@ Μάρκο μου, ελπίζω να έρθει και σε σας λίγος χειμώνας. Όχι από κακία, είναι πραγματικά γεμάτος φρεσκάδα αυτός ο καιρός!
"Σκέψη δεύτερη... Ευτυχώς δεν έχω... twingo, οπότε και να χιονίσει, δεν κινδυνεύω .." Εξαρτάται πόσο θα χιονίσει πάντα και πόσο καφέ θα έχω πιεί. Αν στερέωνες μία σημαιούλα στην κεραία;;;; Αυτό πρότεινα και στον γείτονα που δεν χάρηκε παρόλο που η κλειδαριά του δουλεύει μια χαρά :(
Δεν με κυνηγάει αυτός όμως, δουλειά :(((( Φιλιά, καλό σου απόγευμα !

@ Astarte καλώς ήρθες από το "σπίτι" μου ... Ξινό τον βρήκα και εγώ, κατάξινο. Το σημείωμα ήταν το καλυτερότερο κομμάτι της γκάφας. :) Αν είχε λίίίίγο ΧΟΥΜΟΡ, ακόμα θα γέλαγε!