29 Ιανουαρίου 2007

9

Το πρόβλημα είναι όταν δεν έχεις να κάνεις με Πονοκέφαλους. Αυτό είναι το πρόβλημα. Για αυτό δεν έβαλα τις φωνές και όχι επειδή δεν ήθελα να τις βάλω.
Ήθελα ... και μάλιστα ΠΟΛΥ. Το είχα προγραμματίσει (εμ, αυτά δεν τ'αφήνουνε) ... Πέρασα ώρες χτες και σήμερα να κάνω την δουλειά του και κράτησα επίτηδες το @#$@-poster στην οθόνη μου όλη μέρα, για να φορτώνω. Ωραίαίαία ... και μετά; Μετά τον ρώτησα αυστηρά που αν ετοίμασε το poster και μου απάντησε ευθέως και ειλικρινά ότι δεν το έφτιαξε γιατί δεν ήξερε να το φτιάξει ... ταπ ;;; Τααααπ, γιατί ξέρω ότι δεν έλεγε ψέμματα και ότι παρόλο που έκανε δύο βασικά λάθη (ένα που δεν ήξερε στο επίπεδο που είναι να φτιάξει ένα βρωμοposterάκι και δύο που δεν μου το είπε ελπίζοντας σε Θεία επιφοίτηση), δεν το απέφυγε από πρόθεση ...
Να΄μαι λοιπόν, με τον καφέ νούμερο 6, αυστηρό βλέμμα και δυο μάτια ειλικρινέστατα απέναντί μου, να απαντάνε ευθέως ... ΠΩΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ;;; Μέχρι που αισθάνθηκα τύψεις... :(((((( Μέχρι που ... ΚΑΙ δεν φώναξα ΚΑΙ έκανα το poster ΚΑΙ πέρασα το απόγευμα διδάσκοντας ppt for dummies.
... χμμμφτ.
Καφές νούμερο 9, κοπάνα από την πρόβα (άλλη μια χαμένη ευκαιρία για καυγά) και ... γύρος νούμερο 2: Οι αυριανές διαλέξεις. Είναι τρίτη φορά που διδάσκω το ίδιο μάθημα... Piece of cake??? ΧΑ! Οι διαλέξεις είναι μεν έτοιμες αλλά με την γνωστή KV-πρακτική του δεν-διδάσκουμε-τα-ίδια-δύο-συνεχόμενες-χρονιές, οι σημειώσεις που είναι μπροστά μου, ήδη με αγριοκοιτάνε ... Τώρα ξέρω τις ελλείψεις τους, τίς ελλείψεις του κοινού μου, ξέρω τι θα ήθελα να αλλάξω και έχω (;) και τον χρόνο (night is young) ... How exciting ... Και να προσπαθούσα, δεν θα μπορούσα να σκεφτώ πιο αυτοκαταστροφικό τρόπο να περάσω το βράδυ μου, εκτός ίσως από το να διαβάσω τον τηλεφωνικό κατάλογο (βλ. FP7).
night night
[άρχισα να βαριέμαι
και το Χριστουγεννιατικο δέντρο...]

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Φωνές με πρόγραμμα δεν γίννται καλ΄ημου (αμάν πιά η ατζέντα). Οι φωνές θέλουν πάθος :)

Α και έπρεπε να του φωνάξεις που δεν σου είπε ότι δεν ήξερε να τον βοηθήσεις :)

Και πολύ μάλιστα ;)

KV είπε...

βρε εξυπνάκια δεν ήταν θέμα ατζέντα, ήταν θέμα ευκαιριών... Να δεις τι πάθος είχα αναπτύξει μέχρι την Δευτέρα που παιδευόμουν μισό ΣΚ....
Στο δεύτερο έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ... χμμμφφτ