11 Ιανουαρίου 2007

(bubblie)

Γέμισα την τσάντα χαρτιά και φακέλλους, την έφερα μέχρι το σπίτι, απέδρασα για δυο ωρίτσες, ελευθέρωσα λίγη ενέργεια, επιστρέφοντας φωταγώγησα το δωμάτιο (ρομαντικά όμως :)), έβαλα ένα ποτηράκι κρασί (bubblie) και νάτη ξανά μπροστά μου : η τσάντα ... που είναι γεμάτη χαρτιά και φακέλλους. Μερικούς με κόκκινα γράμματα: "επείγον"... Μερικούς που δεν έχω καν ανοίξει εδώ και εβδομάδες. Ξέρω καλά ότι δεν μπορώ να την αγνοήσω για πολύ ακόμα την τσάντα γιατί είναι εκδικητική (ξέρω μάλλον ότι το παράκανα ήδη αλλά σιγά μην το παραδεχτώ, προλαβαίνω!). Δεν την πλησιάζω καν όμως σήμερα.

Όπως δεν πλησιάζω και το τηλέφωνο που χτυπάει ξανά και ξανά. Χαζός αριθμός ... το κάνω καμμιά φορά αυτό τελευταία. Επιλεκτική επικοινωνία. Καμμιά φορά απλά θέλω ησυχία. Ειδικά όταν την σιχαίνομαι. Ξέρω, οι δύο τελευταίες προτάσεις ακούγονται παράξενες μαζί :) αλλά ... έτσι είναι! Νοιώθω ότι θέλω να ακούσω και να κάνω συγκεκριμένα πράγματα, για αυτά έχω απεριόριστη διάθεση, τα υπόλοιπα με κουράζουν γρήγορα.

Θα την κοιτάξω λίγο ακόμα (την τσάντα, για να ξέρει ότι δεν αδιαφόρησα εντελώς) και θα την αφήσω παραπονεμένη για αύριο ... "Αύριο είναι μια άλλη μέρα", δεν έλεγα Σκαρλετένια όταν ξεκίνησα αυτό το blog;;; ΟΚ, αύριο είναι μια άλλη μέρα, το σήμερα όμως που το ελέγχω ακόμα το επιλέγω ήσυχο, χωρίς deadlines και λογαριασμούς και ακόμα Χριστουγεννιάτικο ...
Καληνύχτες
[τέλεια bubblie night :)
χιόνι όμως;;; ]

10 σχόλια:

Alepouditsa είπε...

μμμ... ησυχία... την χρειάζομαι σε σταθερή ποσότητα ίσως και κάθε ημέρα... με βοηθάει να χαλαρώνω, να αισθάνομαι τα γεγονότα που έχουν γίνει, να βάζω σε τάξη τις σκέψεις μου, να παίρνω ενέργεια!

Πολλά Μάκια :-)
Καλημερούδια :-D

Unknown είπε...

So much for the agenda thing...
Το deadline είπαμε για σήμερα είναι; >:)

Μην σηκώνεις αυτό το τηλέφωνο, πάρε αυτούς που θες εσύ ;)

Xνούδι είπε...

αχαχαχα. Ειλικρινά είναι το 11 λινκ που πρέπει να αλλάξω. Τι πάθατε?
Ησυχες μέρες και νύχτες στην Ελβετούπολη εύχομαι.
Πήρα καινούργιο "συνολάκι". Περιγραφή θες τώρα? Ασε καλύτερα...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και μου αρέσει γιατί είναι λιτό.

Καλημέρα!!!!!

Xνούδι είπε...

A!!!!
Δωράκι για το νέο σας σπίτι. Να το βάλετε το ΣΚ να χαιδεύει τα αυτάκια σας

http://download.yousendit.com/05C233B5703EC39D

υγ. Το ρολόι λέμε θέλει φτιάξιμο. Οσο και να βολεύει, 24 ώρες έχει η μέρα και όχι 88 :ΡΡΡ

Кроткая είπε...

αντιπάθησες την ατζέντα; γιατί; η τσαντούλα είναι μέρος της ατζέντας!

καλάμ πάρε λίγο off (ΑΚΟΜΑ) και από βδομάδα τα ξαναλέτε!

KV είπε...

@ Καλημερούδια!!!

@ Aλεπουδίτσα, ησυχία για μένα μάλλον σημαίνει περισσότερο ποιότητα και ποιότητα, χαλάρωση. Μπορεί να θεωρήσω ησυχία μια συγκέντρωση με 15 άτομα και απίστευτη φασαρία ένα τηλέφωνο.Σμάκ!

@ Νοthing stated about the agenda issue Καμηλιέρη μου! Deadline soon but not TOO soon! Ταξιδάκι πριν, και teaching. Το τηλέφωνο βρε παιδί μου να μην μπορώ να το σηκώσω; μα με τίποτα;;;; UHU :)

@ Χνουδένια μου, δεν ξέρω τι πάθαμε όλοι, betaΐαση!!! Ευχαριστώ πάντως (προσπαθώ να το κραήσω λιτό παρά την χρόνια gadgetίασή μου και ελαφρύ) και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και για το super-τραγουδάκι-δωράκι :))))))))))
Το ρολόϊ δουλεύει, αλλά αυτό με τις 88 ώρες δεν θα ήταν άσχημο να το σκεφτούμε πάντως :)))))
Ησυχία στην pretend, ανησυχητικά so....

@ Krotένια μου αυτές τις φοβερές κακίες για την agenda δεν τις άκουσες από μένα! Τα περιεχόμενα της τσαντούλας πάντως δεν τα θεωρώ μέρος της, είναι χαζή γραφειοκρατική σπατάλη χρόνου!
Ε, ναι... χαλαρή για ... λίίίίίγο ΑΚΟΜΑ !!!!! :)))))))))


@ σ-μάκια

vasvoe είπε...

να σε ρωτήσω. εσύ έχεις μιλήσει ποτέ με κάποιον άνθρωπο στην πρεσβεία;; τοσα χρόνια μόνο τηλεφωνητές έχω πετύχει.

KV είπε...

:) Define term "άνθρωπο", απλά να αναπνέει και να μοιάζει με τους υπόλοιπους ή και να σκέφτεται;

Кроткая είπε...

Vas, πληροφορίες για την Πρεσβεία, εδώ! εχω τα κοννέ! :)

KV είπε...

Κrot ΕΓΩ γιατί δεν έχω διαβατήριο τότε αφού έχεις το κονέ;;;; :((((