20 Ιανουαρίου 2007

Vasένια,

... ο φωτογράφος ανέβασε δεξί φρύδι ψηλά όταν του εξήγησα ότι πρόκειται για φωτό για το νέο "δικό" μας διαβατήριο ... Μου εξήγησε ότι οι συγκεκριμένες φωτό στοιχίζουν το διπλάσιο απ'όσο οι φωτό για διαβατήριο της χώρας της pretend, του νησιού ή της χώρας με τα ποδήλατα, ή αυτής με τα κρασία, τις μακαρονάδες, τα mohito's ή τις καλύβες κάτω από τον ήλιο. Σήκωσα και εγώ φρύδι ψηλά και του εξήγησα ότι το έψαξα, καμμία από τις παραπάνω χώρες δεν μου δίνει άμεσα διαβατήριο.
Μας πήρε 3-4 λεπτά μόνο είναι αλήθεια να "στήσουμε" την φωτογραφία. Τότε ήμουν ακόμα ήρεμη και με αρκετή καφεΐνη στο σύστημα. Και η πρώτη ήταν μια χαρά, ακόμα και εγώ που σιχαίνομαι τις φωτό τύπου passport ήμουν απόλυτα ευχαριστημένη... Ο φωτογράφος όμως ψιλοάσπρισε (deja vu) και έβγαλε το χαρακάκι ! ε, ναι. Οι αναλογίες δεν ήταν σωστές οπότε και την ξαναβγάλαμε. Μετά ΔΕΝ φαινόταν καλά το δεξί αυτί (μα έχει καταλάβει κανείς ΓΙΑΤΙ πρέπει να δείχνουμε αυτί;;;;), πετούσε μία τρίχα άτσαλα, είχα ελαφρότατη κλίση προς τα δεξιά, δεν ήταν ξανά σωστές οι αναλογίες κλπ κλπ κλπ Μέχρι να πάρω ΤΗΝ φωτό στα χέρια είχα καταλάβει γιατί στοιχίζει περισσότερο. Είχα επίσης αποκτήσει ταλαιπωρημένο look, μαύρους κύκλους και ένα ελαφρύ τρέμουλο. Ο φωτογράφος μου απαγόρευσε να την ακουμπησω, να την τσαλακώσω, να την κοιτάξω καν για να μην ρισκάρουμε να του την ξαναστείλουν πίσω (ποιος ξέρει πόσες φορές το είχε περάσει) και εγώ ένοιωσα απόλυτη ευτυχία με την χειροτερότερη φωτό της ζωής μου.
... Λέω lοιπόν η φωτό να είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν βρεθείς πίσω :)))
σμακ

5 σχόλια:

globetrotter είπε...

Όταν είχα πάει να βγάλω φωτογραφίες για το καινούριο διαβατήριο η φωτογράφος, αν και ήταν από τις πρώτες μέρες που βγήκαν οι κανονισμοί για τα καινούρια, κατάλαβε αμέσως τι φωτογραφίες ήθελα :-). Και "μην τις ακουμπάς με τα δάχτυλα" και "μην τις τσαλακώσεις(!)" κλπ. Ευτυχώς ήταν ΟΚ με την πρώτη φορά. Πολλοί γνωστοί μουυ, έχαναν μέρες περιμένοντας να δεχτούν τις φωτογραφίες που έστειλαν. :-/.

Кроткая είπε...

Λοιπόμ εγώ πρέπει να ήμουν πολύ κωλόφαρδη, γιατί έβγαλα τη φωτο εδώ, στη χώρα της Σοκολάτας (όχι της δικής, της δικής μας), με τη μία και... μου τη δέχτηκαν χωρίς πολλά πολλά! Την πρώτη φορά βέβαια, δεν είχα μαζί μου ταυτότητα κι έτσι έπρεπε να ξαναπάω. Βέβαια, εγώ έβγαλα διαβατήριο στην Αθήνα.
Αλλά ΕΧΩ διαβατήριο.

Η αλήθεια ειναι πως ένα διαβατήριο με φωτογραφία που δείχνει μπούτι δεν θα ήταν πολύ λειτουργικό. Τώρα γιατί όταν δείχνει αυτί, είναι λειτουργικό, δεν το γνωρίζω!

KV είπε...

@Globetrotter και εμένα τις δέχτηκαν τελικά (προς το παρόν) αλλά .... ήταν σαν "πριν και μετά" shots {πριν και μετά τον νευρικό κλονισμό!}

@Κροτένια σιγά μην είναι η χώρα σας η χώρα της κοκολάτας! Η χώρα της τηγανιτής πατάτας είναι!!! Αυτή η κακία γιατί ΕΧΕΙΣ διαβατήριο! Πάντως αυτό με το αυτί μου έχει κάνει τεράστια εντύπωση. Περιμένουν να πιάσουν τον επόμενο τρομοκράτη από την ελιά στον αριστερό λοβό ήήήήήή φωτογραφίζουν μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων να φαίνονται σαν ηλίθιοι για να μπορούν μετά να λένε ότι βοήθησαν την επόμενη ;;;;

Καλησπέρες;;;;

vasvoe είπε...

δλδ δεν είναι από αυτές που βγαίνουν (εκτυπώνονται) αμέσως;;;

KV είπε...

Αμέσως εκτυπώνονται. Και αν δεν είναι καλές, αμέσως ξαναεκτυπώνονται!!! Να έχεις πιει καφεδάκι, να έχεις γυαλίσει τα αυτιά και να είσαι κεφάτη !