28 Ιανουαρίου 2007

άσπρο

Έκανα κοπάνα (πάλι ... ταπ ... το πρωΐ μόνο όμως -πλήρωσα το χρέος μου στην επιστήμη όόόόλο το απόγευμα). Καφές (Νο3) σε ένα κομμάτι της pretend που το χιόνι δεν έχει ξεπαγώσει ακόμα. Η ιδέα να καθήσουμε έξω (μείον αρκετά) μου φάνηκε εντελώς τρελλή στην αρχή :) , οι ντόπιοι όμως είναι καλά οργανωμένοι : Τραπεζάκια έξω ΑΛΛΑ οι καρέκλες από μέσα, ζεστές-ζεστές και συνοδευόμενες από μία ατομική κουβερτούλα για κάθε θαρραλέο. Τρέλλα θα ήταν να μείνουμε μέσα σήμερα! Ο ανοικτός ουρανός, ο παγωμένος, φρέσκος αέρας, το άσπρο, το γριζομπλέ της pretend [:)] και ο ήλιος, ό,τι καλύτερο για μια μικρή Σαββατιάτικη απόδραση. Fresh. Είναι φοβερό πόσο πολύ αλλάζει την διάθεσή σου αυτός ο καιρός. Σε ζωντανεύει.
Δεν θα έλεγα το ίδιο και για την επίσκεψη που ακολούθησε σε ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία της πόλης-με-τις-ανηφόρες. ΔΕΝ είναι (for once) υπερβολή αυτό που θα πω : Δεν μπορούσες να σταθείς μέσα από το ροζ και το glitter. Jeeeez... Η ματιά μας δεν πρόλαβε ακόμα να ξεσυνηθίσει το kitsch των Χριστουγέννων...Δύσκολο να καταλάβεις γιατί ποτέ κανείς θα έθαβε την απίστευτη ατμόσφαιρα ενός τεράστιου βιβλιοπωλείου (με το προσωπικό του cafe να προσθέσω) κάτω από πούλιες και φτερά... Γρουμφ -φοβερή ανορθογραφία στην ηρεμία του άσπρου.
1:10, τελευταία δόση καφέ ... το fondue φάνηκε καλή λύση για να καταπολεμίσουμε το κρύο της μέρας και ο καφές τώρα, η μοναδική μου ελπίδα να κοιμηθώ! (Είναι τρελλοί αυτοί οι pretendιανοί, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν μέρη του πλανήτη που ο συνδυασμός τόσο μεγάλων ποσοτήτων συμπυκνωμένης χοληστερόλης και καλοβρασμένου αlcohol, είναι παράνομος)
night night
[η πρόγνωση για την pretend καλή,
νέο άσπρο οn the way και
ταξιδεύει και προς τα κάτω!]

5 σχόλια:

Alepouditsa είπε...

κέφια βλέπω και μου αρέσει!!
και εμείς περάσαμε καλά... πιο ηλιόλουστα, σαφώς πιο ζεστά και με περπάτημα δίπλα στη θάλασσα.

(ολα αυτά δε, ΜΕ το βαφτιστήρι... θα στα πει ο Darth)

Φιλάκια! :-)

Alepouditsa είπε...

by the way... η κουβερτούλα ΠΟΛΥ μου άρεσε ;-)

Unknown είπε...

Μπύρας ή κρασιού;

(Θα πω; τι θα πω; γιατί δεν λες εσύ μια φορά για αλλαγή;)

Alepouditsa είπε...

(τα είπα!!! άντε...μπες στο blog και διάβασέ τα ... :-)))

KV είπε...

Αλεπουδίτσα μου, η κουβερτούλα είναι μεγάλη ανακάλυψη! :) Καλησπέρα!

Καμηλιέρη κρασί. Πολύ και βαρύ!

σμαααακ