17 Φεβρουαρίου 2007

TGIF ??

Ηθικό Δίδαγμα:
Όταν το σύστημα ΔΕΝ θέλει να βοηθήσει,
(γιατί είναι κακομαθημένο και κακοσχεδιασμένο)
πρέπει να το βοηθάμε εμείς. :)

35 πόντοι στο εργαστήριο και ο καινούριος μου συνεργάτης σχεδόν πραγματικότητα! Σχεδόν, I don't want to jinx it, μία υπογραφή ακόμα που νομίζω ότι έχω στο τσεπάκι μου ... έχω την τηλεφωνική επιβεβαίωση δατ ιζ... ΟΥΦ! Ναι, αγωνία στο τελευταίο στάδιο ... Χρειάστηκε αρκετή (πολύ) δουλειά που -όσο και αν το αξίζει- δεν ξέρω αν έχω το κουράγιο να επαναλλάβω. Ατελείωτα γράμματα και mail και τηλέφωνα και ψάξιμο και διάβασμα, πολύ διάβασμα. Και ατελείωτο κοίταγμα μίας πρότασης για να λέει την αλήθεια με τον politically & administratively correct τρόπο που δεν επιδέχεται κριτική (εεε σχεδόν όλη την αλήθεια) Αλλά οι κανόνες σπάνε. Ακόμα και αν είναι pretendιανά άκαμπτοι. Μόνο που για αυτό, καμμιά φορά δεν αρκεί να τους ξέρεις. Τις περισσότερες φορές την λύση στη δίνουν οι ελλείψεις τους!
Κανόνες και οι ελλείψεις τους ... μεγάλο θέμα :(
night - night
[night night??
χμμφτ...γκρίνια, θα δείξει ... ταπ]

@ Αλεπουδίτσα, χτύπα το tab του καιρού :)

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Έεετσι...
Άκου να κερδίσει το παλιοσύστημα :)

Κάμπτονται πουλί μου :)
Πάντα κάμπτονται :)

Αυτός είναι ο ρόλος τους :)))

KV είπε...

Ο ρόλος τους είναι να μας παιδεύουν, ο τρόπος μας είναι που τα κάμπτει... Αυτός δεν ξέρω όμως τι ρόλο έχει ! :)))
Αν τώρα έβρισκα πως να κάμψω και τον blooglη που μουλάρωσε ... γρούμφ, έχεις ακόμα τις κεραίες ;;;

Unknown είπε...

Χαλαρά.. τις αγοράζω χονδρικής τώρα τελευταία γιατί μου "ζητάτε" πολλοί :)

KV είπε...

Στείλε μια δωδεκάδα τότε στα κεντρικά του blooglη, compliments of KV!

Кроткая είπε...

Συγχαρητήρια!
Και θα ματαξανασυμφωνήσω με τον Καμηλιεράκο... γρουμφ!

Markos είπε...

Μα καλή μου έτσι δεν είναι το σύστημα; Κανόνες για να κάνουμε την υπέρβασή τους και τρύπες, αν δεν είμαστε αρκετά τολμηροί...
Καλημερα
Φιλιά

KV είπε...

:) Tελικά ναι, απλά διάθεση και πείσμα χρειάζεται!
Καλημέρα σου!