12 Φεβρουαρίου 2007

Μία ώρα και κάτι

ακόμα ... Έτοιμη, προετοιμασμένη (ΧΑ), ο Θανάσης συνδεδεμένος και ... νυστάζω ! Συνήθως με πιάνει όταν πρέπει να κάνω μια δουλειά που βαριέμαι πολύ ή όταν έχω αγχος. Τώρα δεν έχω μάλλον κανένα από τα δύο. Αντίδραση (σώπα βρε; πως και έτσι;;;) ...
Η αλήθεια είναι ότι δεν με πείραξε τόόόόσο που έχασα το συγκεκριμένο ταξίδι
(το νοιώθω περισσότερο σαν αναβολή... ήδη προσπαθώ να σκαρώσω μια εναλλακτική για την χώρα-ανάποδα μέσω της ανάποδης-χώρας :) ), με πειράζει η αίσθηση του ότι είμαι ψιλοπαγιδευμένη (το άγχος που έχει να κάνει με το αν χρειαστεί να ταξιδέψω για οικογενειακούς και όχι επαγγελματικάούς λόγους ... for once θέλω πολύ να μην χρειαστεί να ταξιδέψω, καθόλου ...) με ενοχλεί ... Είναι μια αίσθηση που μάλλον έχουμε όλοι όσοι είμαστε "μακρυά". Θέλουμε την άμεση επιλογή να γυρίσουμε ξαφνικά, ακόμα και αν δεν έχουμε κανένα (μα κανένα) σκοπό να το κάνουμε.

Αλλαγή θέματος (ήήή όχι;;;) ... Το Γαλλώδι έχει πανικοβληθεί στην σκέψη τον επικείμενων εκλογών. Είναι σίγουρος ότι στο τέλος θα κληθεί να διαλέξει μεταξύ Sarkozy kai Lepine. (ούτε ψύλλος στον κόρφο του ή κάτι άκουσα για εκλογές;;;) Είναι η κύρια συζήτηση αυτό το διάστημα. Αυτό και πόσα εκατοστά χιόνι ΧΑΣΑΜΕ και σήμερα ... ταπ. Είπαμε δεν με πειράζει που χάνω την βουτιά στο πράσινο-μπλε, αλλά ... τσάμπα νοίκιασα εξοπλισμό για το άσπρο;;; Γρουμφ...
Καληνύχτες
[συνήθως ποτάκι πριν ή μετά την "δουλειά"
nice to enjoy one during! :)]

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Σε βλέπω να ουτάς στο λιωμένο χιόνι στο τέλος, με βατραχοπέδιλο στο ένα και πέδιλο του σκι στο άλλο.

Βρε τράβα κοιμήσου που μου θες να βάλεις τον θανάση να σκέφτεται τέτοια ώρα....

KV είπε...

χαχαχα αυτό το πιστεύω και εγώ: βατραχοπέδιλα θα χρειαστούμε στο τέλος!
Καλημέρα

Кроткая είπε...

poor γαλλώδι. πες του ότι συμπάσχω. Κι ο καλός μου το ίδιο πρόβλημα έχει...

KV είπε...

Εμ ... διαβατήριο Ισραήλ, σε λίγο θα μα σώσει όλους!