14 Φεβρουαρίου 2007

Christine

Πήγα το Twingo στο συνεργείο (aka το δεύτερο σπίτι του nowadays) ... Μετά τα "βρε, βρε, βρε, καλώς την δεν πιστεύω να ήρθες για το service στην ώρα σου;;;) ο μάστορας κοίταξε την τσαλακωμένη πόρτα, σήκωσε φρύδι ... (δεν μου αρέσει όταν οι άλλοι σηκώνουν φρύδι) και δήλωσε : "Δεν νομίζω ότι πρόκειται για τρακάρισμα" ... Το συζητήσαμε λίγο στα Γαλλικά και επειδή δεν κατάλαβα λέξη από τα Vaudoise του (γιατί όπως όλοι ξέρουμε τα δικά μου Γαλλικά είναι άπταιστα!), βρίσκω ότι υπάρχουν 2 πιθανότητες:

Πιθανότητα 1. 2 χτυπήματα σε ένα μήνα ;;; Κάποιος έχει βάλει στόχο το Twingo. Γιατί;;; Θα σας γελάσω γιατί όταν το παρκάρω δίπλα στα φτωχικά οχήματα των pretendιανών γειτόνων μου, ψιλοντρέπομαι.
Άρα ... μάλλον δεν είναι αυτό ...

Πιθανότητα 2. Το Twingo αντιδρά. Άκουσε ότι θέλω να το αλλάξω και ... αυτοτραυματίζεται ... Christine ένα πράγμα αλλά όχι τόσο παλιοχαρακτήρας! Γρουμφ.

Όπως και να έχει ΑΝ δεν είναι hit & run με καλύπτει η ασφάλεια, επομένως I am sticking to πιθανότητα Νο 2!
Καληνύχτες
[ακόμα μπορώ και στέκομαι στα πατίνια :)
στέκομαι είπα - όχι τόλουπ]

{Σιγά μην ξαναέβαζα κρυμμένο μύνημα,
να προσέχεις συνέχεια !}

6 σχόλια:

Кроткая είπε...

εμένα το Christine μου θυμίζει αγαπημένο τραγούδι των Siouxie and the Banshees... Εκείνο που λέει Christine, the strawberry giiiiirl...

άρα, Twingo, the strawberry caaaaaar?

αν κάνει τέτοια το twingo, μπράβο του! για να μάθεις που θες να το κάνεις παλιοσίδερα!

Markos είπε...

Ο αυτοτραυματισμός, μου μοιάζει πιο λογικός.
Αυτοτραυματισμός από .. έρωτα μέρα που είναι σήμερα.
:)))

Καλησπέρα
Φιλιλα

snikolas είπε...

Οικονομικά δεν σε συμφέρει αλλά εγώ ψηφίζω το σενάριο Christine! Δοκίμασες να βάλεις κάποιον άλλον μέσα; ;)

KV είπε...

@Krotένια ωραιότατο το τραγουδάκι αλλά το Christine classic. Nα το δεις τώρα που έχεις χαζοκούτι!
Το Twingo παλιοσίδερα βρε;;; Ντροπή! Θα το πάω να μιλήσει σε κάποιον!
Σμακ

@Μάρκο αυτό θα υποστηρίξω με πάθος στην ασφαλιστική. Ξέρεις τι σημαίνει ΕΔΩ να μην σε καλύπτει η ασφάλεια;;;;; Φιλί!

@Νικόλα Christine, Christine !!!! Θες να κάνεις βόλτα με το Twingo ;;;; :p

Unknown είπε...

Μπορεί πάλι να είναι το παιδί του συνεργείου....

:)

KV είπε...

Πολύ πιθανό ... γρουμφ