24 Φεβρουαρίου 2007

Αν & Θα

Για να δούμε: Ο Νούμερο 1 ήταν λίγο θολός ... αυτούς που φτιάχνεις κοιμισμένος και επιστρέφεις στο πάπλωμα για να τους χαρείς. Ο Νούμερο 2 ήταν ίσα για να με στηρίξει να κατέβω να φροντίσω την παρκόκαρτα του Twingo (γιατί τα φορητά μας παρκόμετρα με τις καινούριες μπλε fluo στολές υποτροπιάζουν τα Σάββατα επειδή δεν μπορούν να μας γράψουν ΚΑΙ την Κυριακή!). Καφές νούμερο 3, ο καφές των ΑΝ και των ΘΑ (ΑΝ καταφέρω να κάνω αυτό και αυτό στο σπίτι και ΑΝ δεν πάω σήμερα στην δουλειά ΘΑ καταρρεύσει η έρευνα όπως την ξέρουμε;;; ΑΝ δεν στείλω σήμερα αυτό που έπρεπε να είχα στείλει χτες, ΘΑ τους πειράξει πολύ ;;;)
Καφές Νούμερο 4: ΟΚ, ΟΚ, ΟΚ, πάω στη δουλειά (έστω μέχρι τον 6) ... ουφ.
Καλημέρες!
[ομπρελλίτσα να μην βρέξουμε την στολή!]

Το ποτάμι:
1. Που μου στέλνει mail το καναρίνι ;;;

Στην ποδηλατοχώρα. Στον λογαριασμό που είχα στο προηγούμενο Ίδρυμα 3 (τρία) χρόνια πρίν (και που δεν έχω πλέον). Όταν το έκανε πρώτη φορά μερικούς μήνες αφού έφτασα στην pretend της είπα ευγενικά να το σβήσειγια να μην μπερδεύεται ... Το ίδιο και μερικούς ακόμα μήνες πιο μετά ... και πιο μετά ... και τώρα, χτες ΚΑΙ προχτές ΚΑΙ την προηγούμενη ... λέω ότι δεν έχει πια νοήμα, θα πάρω τηλέφωνο στην ποδηλατοχώρα μπας και μου δώσουν ξανά τον λογαριασμό μου πίσω...
2. Ποιος καθυστερεί ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ την τελευταία υπογραφή που περιμένω μετά από εβδομάδες σκληρής δουλειάς;;;
Είπαμε, το καναρίνι... ταπ ... Νικήσαμε το σύστημα και κολλάμε στο καναρίνι :((((
3. Ποιον θα δώσω φαγητό στον Tweety του εργαστηρίου ΑΦΟΥ τον αφήσω καμμιά δεκαριά μέρες ατάϊστο.
Μπορούσα να το γράψω πιο φανερά;;; Το καναρίνι. Περιμένω την υπογραφή και έχω αφήσει τον Tweety ατάϊστο...

13 σχόλια:

Unknown είπε...

Αμαν με το καναρίνι...
Ψύχωση έχεις....

Κάτσε πιές τον καφέ σου και κάνε βόλτες..
Η έρευνα δεν κινδυνεύει από εσένα... {έχει άλλους, μεγαλύτερους εχθρούς :p}

KV είπε...

Ε καλά τώρα ... σιγά μην δεν ήσουν με το καναρίνι!!!!

Έρευνα safe!
μάκια

Unknown είπε...

Αφού ξέρεις ΤΙ παλιοχαρακτήρας που είμαι :)))

Кроткая είπε...

αχ, τίποτα δεν εχω καταλάβει τελικά...

αυτη τη φορά δεν είμαι με τον Καμηλιέρη. ουστ στο καναρινι!

παιδί μου, μην΄πας για δουλεια σαββατιάτικα!!! μα τι κακό είναι αυτό!

(κι εδώ ομπρελίτσα!)

KV είπε...

Τώώώώώρα; πήγα, είδα, δούλεψα, έφυγα με ελαφρότατα πηδηματάκια. Με τόση σκοτεινιά δεν ήταν για τίποτα άλλο σήμερα!
Καναρίνι=γραμματέας ... γραμματέας με άποψη ... την ίδια που έχει και με τα ρούχα: μονοχρωματική (εξού και το καναρίνι από το κίτρινο συνολάκι μπάρμπι που φοράει το καλοκαίρι!)

Μάκια

Unknown είπε...

Βρε κροτ μου τελικά, ακόμα και που δεν θες να είσαι μαζί μου πάλι συμφωνείς μαζί μου και την προτρέπεις να μην πάει για δουλειά Σαββατιάτικα...

Έυγε...
Αυτό είναι διαφωνία :)))))

KV είπε...

χιχιχιχι

Markos είπε...

Πάντως στα δικά μου τα χρόνια, το καναρίνι το λέγανε tweety:)
Την καλησπέρα μου
Φιλιά

KV είπε...

:) και στην δική μου, για αυτό έβγαλα το ψάρι Tweety ... :))) φιλιά -Καλησπέρα!

Unknown είπε...

Δηλαδή ήταν κλού για κανίβαλους εεε;

KV είπε...

Daaa????? Μπερδεύτηκες!!!!

Unknown είπε...

Ε μα... tweety τρώει tweety...

Ε μα...

(διεστραμένο μυαλό λέμε...)

Кроткая είπε...

είδες βρε Καμηλιέρη; Τελικά είσαι το alter ego μου!!!


φοράει καναρινί το Καναρίνι;;;; Μπλιααααχχχχ!!!!

(να μη δουλεύεις τα π-σ-κ. χαλάει το φένγκ σούι!)

μάντεψε πού ήμουν σήμερα;