7 Φεβρουαρίου 2007

Over :

Over 35 and overqualified ... Sounds scary, huh??? Well ... It is!!!
Προσπαθώ μέρες τώρα να προσλάβω κάποιον σαν συνεργάτη και πέφτω συνέχεια πάνω στην φοβισμένη αντίδραση: "BUT he is over 35 and overqualified". Αυτή η φράση φαίνεται να σκιάζει τα οποιαδήποτε άλλα προσόντα του (1.90, μελαχρινός. με γκρι κροτάφους κλπ κλπ κλπ ... αστειεύομαι ... φυσικά). Μέχρι τώρα φαίνεται να μην έχει σημασία αν είναι ο καλυτερος υποψήφιος για την δουλειά, το σύστημα απλά μου απαγορεύει να τον προσλάβω. Το σύστημα απλά μου απαγορεύει να τον πληρώσω από τα λεφτά μου... (ταπ;;) Αδύνατο να το ξεγελάσεις;;; Θα δούμε, αλλά σίγουρα το να είσαι πάνω από 35 & overqualified αποτελεί πλέον σφραγίδα που φτάνει στα όρια του ρατσισμού.

Η συναρπαστική συνέχεια προσεχώς (μετά τον καφέ νούμερο 6)

Καλημέρες
[χιόνι ;;;;
:(((( ]

6 σχόλια:

Unknown είπε...

...που όμως το βιώνουν καθημερινά χιλιάδες ταλαίπωροι που την πάτησαν από την "προσφορά επιλογών" του συστήματος...

Και επειδή αν πω ο,τιδήποτε άλλο θα βρίσω, σιωπώ...

Alepouditsa είπε...

ααα...δηλαδή αυτά τα ρατσιστικά ατοπήματα γίνονται και σε άλλες χώρες εκτός ελλάδος...

"εξαιρετικά!"

"υπέροχα!"

(γκρρρρρρ***)

KV είπε...

Darth μου, έχω την εντύπωση ότι έχει πλέον ξεφύγει η κατάσταση... πανευρωπαϊκά ... Μην βρίσεις!

Αλεπουδίτσα, παντού. Είναι εντυπωσιακό :((((

Кроткая είπε...

ξανασυμφωνώ απολύτως με τον Καμηλιέρη.
Καταντάει ανησυχητικό!!!

KV είπε...

Κροτένια και εγώ ανησυχώ ... :)

Unknown είπε...

Βρε "γύρω - γύρω - όλοι" στα λόγια μου θα έρθετε :ppp