15 Φεβρουαρίου 2007

; ; ;

Καφές νούμερο 5 και ασπιρίνη νούμερο 3. Αν μπορούσα θα έκλεινα ΤΩΡΑ την εβδομάδα με συνοπτικότατες διαδικασίες. Με κούρασε. Γρουμφ.

Λοιπόν 3 πράγματα για τα οποία χρειάζομαι ιδέες:

#1. Αμάξι (και ας κλαίει το Twingo slash Christine). Εγώ έχω παραισθήσεις ή το Clio Storia είναι μια γλύκα;;; (Περίπου όσο και το Mazda 3 και φυσικά το RAV petite. Nαι ξέρω καμμία σχέση μεταξύ τους αλλά ... ποιος είπε ότι πρέπει να μοιάζουν;;;). Τι μου αρέσει ;;;

#2. Desktop. Μια και ο καινούριος Θανάσης αργεί (Sony) ... έχει σημασία τι desktop θα αγοράσω;;; Όλα τα ίδια δεν είναι;;;

#3. Χρειάζομαι ένα καλό/ευέλικτο/creative πρόγραμμα γραφικών. Επειγόντως. Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι αποφάσισα να αλλάξω όλες τις διαλέξεις μου και χρειάζομαι να φτιάξω καινούρια cartoon (ε, ναι ... αν δείτε μόριο σε ερευνητική διάλεξή μου, τρώω το πτυχίο μου. Το σημαντικό είναι η ιδέα. Τα υπόλοιπα, :) τα ζωγραφίζουμε και στον πίνακα!). Η ανεπίσημη είναι ... ότι πάντα ήθελα να αγοράσω ένα και τώρα φαίνεται να μπορώ ... και θέλω να τα κάνει όλα! (ειδικά 3D ελεύθερες φόρμες) ... Προτάσεις ;;;

Αυτά ...
Κουράγιο...
[Πέμπτη απόγευμα]

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Χμμ...
1. Άμα το αμάξι δεν έχει κώλο :ppp
2. Έχει.. Γιατί θες μεγάααλη οθόνη, καλή κάρτα γραφικών (ειδικά για να μπορεί να αντέξει το 3) και μεγάααααλους δίσκους :)
3. Δεν παίρνεις ένα quantel λέω 'γω κατευθείαν αντί για PC και πρόγραμμα γραφικών;;; :)
{Πριν αγοράσεις ρώτα....}

KV είπε...

Όπως καταλαβαίνεις αρνούμαι κατηγορηματικά να σχολιάσω το 1! 2, δίκιο μάλλον έχεις, δεν το έγραψα καλά ... σκεφτόμουν να ξαναγυρίσω στην πρώτη μου αγάπη. Mac ... αλλά το φοβάμαι! 3. Ααααα όχι ο Θανάσης πρέπει να μπορεί να κάνει ΚΑΙ δουλειά. Αν θα κάνει είναι άλλο θέμα, πρέπει όμως να έχει την δυναμική! σμάκια

Unknown είπε...

Μα τί κόλλημα έχετε οι του κλάδου σου με τον Mac;;;;

Unknown είπε...

{ΞΕΡΩ ότι ήταν το πρώτο που σχεδίασε μοριάκια και γι' αυτό έγινε καθεστώς πριν καιρό, αλλά ακόμα;;;}

KV είπε...

Δεν έχει σχέση με τον κλάδο μου! Έχει σχέση με την προσωπική μου design - o -gadget mania!
Άντε να βρω τώρα 5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα :)

An-Lu είπε...

Για το #1 σου συνιστώ θερμώς το Citroen C3 αν ψάχνεις για κάτι μικρό και πρακτικό ή την 147 για κάτι μεγαλύτερο.

Кроткая είπε...

1- TWINGO rulez και ειναι ανατικατάστατο. Μετά τπ twingo το χάος.

2- + 3- Ψηφίζω Mac. Κι εγώ mac θέλω να πάρω,αλλά δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να βγουν τα leopard κι ετσι θα αρκεστω στα vista. Αλλα τα Mac ειναι καρα-ντηαζϊνάτα! πανέμορφα, γρήγορα και ευέλικτα!

KV είπε...

@ An-Lu, Καλώς ήρθες στο φτωχικό μου (κερνάω καφεδάκια) και ευχαριστώ για την συμβουλή. Δεν έφτασα ακόμα στο site της Citroen αλλά άκουσα και απο άλλους ότι είναι καλά! Θα τα κοιτάξω σίγουρα!

@Κροτένια sure Twingo rulez (φαντάζεσαι να σου τύχει άλλο και να είναι παλιοχαρακτήρας). Αλλά αν το αντικαταστήσω με νεώτερο ... φοβάμαι μην το πάρει στραβά ! :))))
Και εγώ Mac ψηφίζω για τους ίδιους λόγους ΑΛΛΑ φοβάμαι την συμβατότητα με τα προγράμματα της δουλειάς. Ίσως βέβαια με την επόμενη μετακόμισή μου, αυτό απλά να μου είναι παγερά αδιάφορο!!!

μάκια

Кроткая είπε...

υπάρχουν πολύ σοβαρές πιθανότητες!! ω, ναι!

Unknown είπε...

Μπααα.. .μην το παίρνεις τόσο βαριά, δεν θα σου είναι...

Ξέρω συναδέλφους μας (του κλάδου σου) που παρότι ήταν χρόνια ταγμένοι στον Mac παραδέχθηκαν ότι με τα PC βγάζουν καλύτερα άκρη....

Unknown είπε...

(kort μου την χαλάς, το ξες;;;)

Xνούδι είπε...

Άκουσα 147 και ήρθα να σε σώσω (sorry γοργονάκι).

ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!!!

Επειδή έχω την ατυχία να έχω ένα τέτοιο γι'αυτό...
Δυστυχώς είναι μόνο πανέμορφο. Κατά τα άλλα, εμένα τουλάχιστον μου βγήκε τόσο απίστευτα προβληματικό, χάλασα τόσα πολλά χρήματα σε service (απρογραμμάτιστα) και πάνω από όλα κάποιες φορές κινδύνεψα αρκετά να βρεθώ αγκαλιά με τον γνωστό άγιο.Τώρα βρίσκεται παροπλισμένο στο πάρκινγκ μετά από μια βραδιά που ξαφνικά (ξαναλέω ξαφνικά) δεν λειτουργούσαν καλά τα φρένα.
Ελπίζω να σε έπησα :-))))

χρρρρρ φρρρρρρ (καφετιέρα με ελαφρύ μαυριδερό παρασκεύασμα προς πόσην είναι αυτό).

Μάκια

υγ. Για τα άλλα δεν ξέρω, δεν απαντώ :-)

Τα είπα και ξεθύμανα.

KV είπε...

@ Krot μου σοβαρότατες!!! Εσύ όμως γιατί δεν έχεις ακόμα Mac;;;

@ Καμηλιέρη
1. Μην τρομάζεις τους επισκέπτες μου, το έχουμε ξαναπεί. Ξέρω ότι η Κροτ δεν μασάει αλλά έχουμε και μικρά παιδιά εδώ!
2. Το θέμα μεταξύ PC και Mac είναι Ολυμπιακός /Παναθηναϊκός / περάστικός(ΑΕΚ). Μην μου δίνεις στατιστικά!!!


@ :)))) Χνουδένια μου ευχαριστώ. Με έπεισες! Δεν υπάρχει χειρότερο από τα αμάξια-παλιπχαρακτήρες... Γιατί το κρατάς ακόμα ;;;;
Φιλί!

david santos είπε...

Helo!
Very good
Tank you

S`agapo greek