12 Φεβρουαρίου 2007

nice

Δευτέρα πρωΐ. Πράσινο-μπλε. Με τα βουνά απέναντι. Η θάλασσα είναι ήρεμη και δροσερή. Τέλειο ξεκίνημα για την μέρα η πρωϊνή βουτιά. Κάνει ήδη ζέστη :), ο ήλιος είναι παράξενος σε αυτή την πλευρά του πλανήτη ... και ο καιρός και η θάλασσα ...

γρουμφ, ξαναξεκινάω : Δευτέρα πρωΐ, ξεκούραστη από το ΣΚ (χαχαχαχα), καφές νούμερο 3, μουσικούλα (thanks Krot :)), καμμία σημασία στο σκοτάδι και τη βροχή (που θα πάει;;; -15οC λένε οι προβλέψεις για το τέλος της εβδομάδας και 50% να κάνουν λάθος πάλι καλά ΘΑ είναι ... κάποια στιγμή), ούτε μια ματιά στην κόκκινη μουλωχτή agenda (I f@#t on your general direction little red book. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries).
Σιγά!!! Fresh start (έτσι δεν κάνουμε τις Δευτέρες;;;): ξεχνάω που ΘΑ έπρεπε να είμαι και να κάνω μακροβούτια και επικεντρώνομαι στα καλά που έχω προγραμματίσει για αυτή την εβδομάδα ... εμ ... ναι ... το βράδυ πχ πρέπει να είμαι online για να δώσω την ομιλία μου, σε αυτούς που θα έχουν κάνει ήδη την βουτιά τους στο πράσινο-μπλέ, isn't THAT nice ??? τουλάχιστον η δουλειά δεν χάθηκε ... γρουμφ, Ι hate κοκκινα βιβλιαράκια...
Καλημέρες
[on the bright site,
σύνεργα για σκι θα πάρω εγώ
χιόνι ;;;]

10 σχόλια:

Кроткая είπε...

ΠΟΥ είναι αυτό το πράσινο/μπλε, όπου θα ήσουν κι ε΄συ αν είχες κόκκινο βιβλιαράκι;

Α, για να πας στην ποδηλατοχώρα ΔΕΝ χρειάζεσαι κόκκινο βιβλιαράκι, μόνο μπλε καρτούλα!!

να σκεφτόμαστε θετικά, μναι;;;

Alepouditsa είπε...

Θέλεις να πεις ότι ΑΚΟΜΗ δεν σου έβγαλαν κόκκινο βιβλιαράκι;;;

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Και ύστερα σου λένε οργάνωση....

ΚΟΥΡΑΓΙΟ! δεν θα έρθεις στο νησί; εκεί να δεις μακροβούτια!

Μάκια :-)

Unknown είπε...

....

(Ταλαιπωρία από τους στενοκέφαλους, ταλαιπωρία από τους ανοργάνωτους, άσε που δεν έχουν αποφασίσει ακόμα και τί θέλουν... μου θες και ταξίδια...)

(Βρε αλεπουδίτσα.. πάλι άλλη διάσταση έδωσες στα σχόλια;)

Xνούδι είπε...

Συνεχίζω στο πνεύμα της Αλεπουδίτσας. Θα έρθεις για μακροβούτια??????? (ωραία σκέψη για Δευτέρα πάντως).
Καφές Νο 2 εδώ (το παλεύουμε) ήλιος και καλή διάθεση.
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα Κειβούλα.

KV είπε...

@Krotένια με περίμενε ο Ταζ για διακοπες και τον εστησα!!!!
Ποδηλατοχώρα ... σιγά σιγά ! Όσο για το θετικά, πάντα!!!! Αυτό ήταν το θετικό μου που είδες!!!!
σμάάάάκ

@Αλεπουδίτσα μου ούτε βιβλιαράκι ούτε ακρόαση. Είμαι ένας πολιτικός κρατούμενος!
Μπέρδεψες τα νησια. Στην Λεβεντογέννα (καλως εχόντων των πραγμάτων) θα έρθω κάποια στιγμή (αγόρασε και εσύ στολή). Στον Ταζ δεν καταφερα να πάω!

@Καμηλιερούκο μπαρδόν ;;;

@Χνουδένια ευτυχώς κάποιος με λέει κΕΪβούλα ... άκου κουβούλα!
Στο νησί, του'χρόνου (και εσύ στολή και αντιηλιακό με τους κουβάδες να αγοράζεις!), Καλησπέρα σου !!!! :)

Кроткая είπε...

Παρηγορήσου με pretend μακροβούτια προς το παρόν, και ας είναι!

Πολιτικός κρατούμενος λουξ είσαι όμως εκεί στην pretend! Φχαριστήσου την γιατί θα σου λείψει, θα δεις!! (είμαι κασσάνδρα, το ξέρω, αλλά ο καθείς εφ'ω ετάχθη, σωστά;).

Unknown είπε...

Θέμε και επεξηγήσεις τώρα;;;

KV είπε...

@ Κασσάνδρα μου παρηγορούμαι με προετοιμασία εναλλακτικής απόδρασης ΚΑΙ pretend βουτιές :)
Θα μου λείψει σίγουρα. Εδώ μου έλειψε η ποδηλατοχώρα! σμακ!

@ Καμηλιέρη κάπου θα με μπέρδεψες! Θυμήσου ένα (01) νευρόνιο!

Alepouditsa είπε...

εμ, εννοούσα το "άλλο" νησί, το καινούριο...

πώς θα τα ξεχωρίζουμε αλήθεια;

Καλημέρεςςςςς!!! :-))

KV είπε...

Το άάάλλο δεν είναι νησί. Είναι ήπειρος ολάκερη και την λένε Λεβεντογέννα!
μάκια