13 Φεβρουαρίου 2007

λογική

Παρασκευή-feeling ... Ίσως επειδή η Δευτέρα τελείωσε πολύ αργά (αλλά χαμογελαστά) και η Τρίτη ξεκίνησε πολύ νωρίς ... χαζά νωρίς.

Oh well ... δεν θα παραπονεθώ, δεν θα παραπονεθώ, δεν θα παραπονεθώ ... καθόλου. Θα κάτσω ήσυχα στο γραφείο μου, θα φτιάξω και άλλους καφέδες (Νο 6 τώρα), θα τελειώσω τα ψευτοεπείγοντα, θα παλέψω με τους νόμους της εντροπίας, θα πάω στο σκοτεινό δωμάτιο να χαζέψω με καλά προετοιμασμένο ενδιαφέρον φωτεινά δείγματα, θα ροκανίσω λίγο χρόνο ...
Χρειάζομαι ένα διάλειμμα. Αύριο half day off. Έτσι, γιατί πότε πότε χρειάζεται να κάνεις κοπάνες από τον κακό σου εαυτό...
Καλησπέρες
[mood fits the weather...
ομπρελλίτσες!]

# Στα νέα ένα σχολικό θεατρικό (την χώρα να την μαντέψετε μόνοι σας!). Το "To kill a mocking bird" είναι αναμφισβήτητα ένα από τα classics. Το μοναδικό έργο της Harper Lee (γιατί να γράψει και άλλο;;;) που έχει τιμηθεί με το βραβείο Pulitzer for fiction, έχει συνοδέψει γενιές και γενιές αναγνωστών, έχει χιλιοεκδοθεί, έχει γίνει θεατρικό, ταινία, classic σχολικό ανάγνωσμα. Σύμβολο κατά του ρατσισμού και του τρόπου επιβολής "τυφλής" ανθρώπινη δικαιοσύνης, σκληρό και τρυφερό.

Λοιοιπόν ... γίνονται οι πρόβες. Παιδάκια επαναλαμβάνουν τις ατάκες της Harper και ... να΄τη η αντίδραση: Το έργο
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ανέβει ΓΙΑΤΙ (χα μου αρέσει πολύ το ΓΙΑΤΙ):

ΑΝ κάποιος απομονώσει επιλεκτικά μερικές από τις φράσεις του έργου
(πχ ένας περαστικός ή κάποιος με ακουστικά που τελειώνουν οι μπαταρίες;;;)
τότε υπάρχει ο φόβος να βγάλει το συμπέρασμα
ότι το σχολείο επικροτεί τον ρατσισμό.

ταπ ...
καμμιά φορά την φοβάμαι πολύ την λογική ...

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Γι' αυτό σου λέω.. έλα να κάνουμε βουτίτσες στη λιακάδα...

KV είπε...

όλα στην ώρα τους!

vasvoe είπε...

καλησπέρα γειτόνισσα..... κρίμα για το έργο... εχω ακο΄θυσει πολλά τέτοια κουφά στη γελαδοχώρα ώρες ώρες πραγματικά η νοημοσύνη τους παραείναι politivcqally correct, they lose the forest for the tree ....

πολλά μάκια μου έλειψες

Кроткая είπε...

cool down, take your day off και μη μου συγχίζεσαι!

Markos είπε...

Συνυπογράφω κι εγώ την προτροπή της Κροτ...
Χαλαρά...
Όλα θα γίνουν :)
Καλησπέρα
Φιλιά

KV είπε...

Vas μου, welcome back ! Όχι δεν έγινε κάτι τέτοιο φυσικά εδώ!!!! :)

Κροτένια, Μαρκο, everything is calm and peaceful and under control! Μόνο που ενοχλούμαι όταν ακούω βλακείες!

σμάκια

vasvoe είπε...

Μπορεί να μην έγινε το συγκεκριμένο έχουν γίνει άλλα. Ευτυχώς υπάρχουν και φωνές πιο τσούτσικες (δικής μου εφευρέσεως λέξη) κι ακούγονται κι αυτές...

(πού έγινε;;)

KV είπε...

Τσούτσικες ;;; :)
ΓιουΕς βέβαια!