29 Μαΐου 2008

eppjes & pots

To make a long story short, την θέση που έχουν τα γυρινάκια στη δουλειά, απέκτησε το τελευταίο διάστημα στο σπίτι, η ... κηπουρική -του -μπαλκονιού. Πριν 10 μέρες φύτεψα τους πρώτους σπόρους έξω, χτες χάζεψα τα πρώτα βλαστάρια. Fresh. Φυσικά τα πρώτα φυτά είναι αρωματικά, ήλιοι κακτοειδή και εποχιακά. Το τελικό όμως "σχέδιο" του νευρονίου είναι νομίζω μεγαλόπνοο και πολύ zen. Άδικα προσπαθώ να το πείσω ότι δεν έχω άνεση χώρου, πετάει το χαρτί της εναλλακτικής του roof garden όταν θα ξεφύγει από τον έλεγχο η κατάσταση (ναι, θα ξεφύγει :) ). Έρχονται σπόροι από μακρυνά μέρη, ψάχνω και βάφω γλάστρες, λογικά θα πρέπει να έχω φυτώρια για περίπου κανένα χρόνο ... keeping busy ... για να δούμε. Ανασυγκρότηση και ησυχία
[και νοτιάς]
Καλημέρες

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Ακόμα εκείνη η "πέργκολα";

νατασσΆκι είπε...

Φιλενάδα, μπράβο!!!
(κι εδώ απ' τα ίδια, ότι έκαψε το χιόνι το αντικαθιστούμε σιγά σιγά..)

Πες διαστάσεις, λέμε!
Σμααααααααααααααααααααακ
(7, πήζω άσχημα σήμαρα)

@ Καμηλιέρη μου, χμμμ..... :p

Ανώνυμος είπε...

δλδ you went there to stay?
you got settled for good!

mal sehen....

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Απαπαπαπα,φυτά τζιζ κακό! Με κυνηγάνε!
Παντως ειναι ωραία τ ατιμα! :)

KV είπε...

@ Καμηλιέρη, ένα, ένα ... να βρω αγκαθωτό συρματόπλεγμα πρώτα!

@ Φιλενάδα, έλεγα μήπως την φτιάξω μόνη μου τελικά ... ξέρεις, να γεμίζει ο χρόνος!!! :) Θα δούμε!

@ Βελγοratatouille mal sehen λέω και εγώ αλλά ... η φτώχια θέλει καλοπέραση, ε?

@ Βρε συ Μπούρδου, μήπως παραδιαβάζεις???? Σε κυνηγάνε τα φυτά ??? Πως καλή μου???


Σμααακ

White Filly είπε...

ψηφίζω roof garden και άσε το νεωρώνιο να λέει!! :-)

White Filly είπε...

φτου!!! πάλι την διέλυσα την ορθογραφία!
"νευρόνιο" ήθελα να πω...
σολυ!

KV είπε...

... Περισσέψουν, δεν περισσέψουν? αποκλείεται το νευρόνιο να πειστεί !
Καλησπέρα!