25 Μαΐου 2008

ΙδιογράφΩς !!!

Natassaki & AFM, super αποδείχτηκε η μπιρίμπα σας -δεν χορταίνω να βλέπω τις αναρτήσεις! Φιλενάδα, ευχαριστώ για την πρόσκληση :)))))!!! Την είδα τις μέρες που ήμουν στην pretend, η καρτούλα αγοράστηκε εκεί, γράφτηκε στο αεροπλάνο της Εθνικής μας (ο δρόμος της επιστροφής γεμάτος λακούβες) και ... χάθηκε για μερικές μέρες (μαζί με το διαβατήριό μου)! Χτές οι δύο δραπέτες βρέθηκαν μέσα σε ένα από τα βιβλία που κουβάλησα πίσω και ... κάλλιο αργά παρά ποτέ, έτσι ???
Σμαααααααααααααααακ!

ΠιΕς. Lw, Mπούρδου, Jojo (και κουκλομωρό), Νικόλα στείλατε τις συμμετοχές σας? Και να ξαναγράψει και ο Multi pleeease!!! :))))

15 σχόλια:

Unknown είπε...

ΟΥΣΤ
Παλιοκοκκινομπάρμπουνο...

νατασσΆκι είπε...

Φιλενάδα Σμαααααααααααααααακ!!!!!
:):):):):)):)

Τι όμορφη!
Ευχαριστούμε!
(θα την κρατήσω για το 550 ;)

Μα...περιμένεις να ξαναγράψει ο multi??????

Εγώ τον πιλάτευα ΜΕΡΕΣ για να μου κάνει το χατήρι!!!!
:)))))))))))))))))))))

νατασσΆκι είπε...

αααα, η LW έχει παίξει ήδη :)

KV είπε...

@ Μα ... γιατί Multi μου?

@ Κάλλιο αργά ... :))) Με είχε πιάσει φόβος ότι τα έχασα τόσες μέρες αλλά δεν είχα ψάξει καλά το χαρτομάνι. Περίεργο, γιατί το διαβατήριο έμαθα να μην το αφήνω ποτέ από τα μάτια μου!!!
Όσο για τον multi, τι να πω ... κακιασμένος... όταν του ζητάω εγώ να γράψει μπιρίμπα κάνει το multiπαπί!!! :))))))

νατασσΆκι είπε...

μα... σου λέω, ΜΕΡΕΣ!!!!
(άσε που τον απείλησα, ότι θα πάω σπίτι του και θα πάρω εγώ Ο,ΤΙ χειρόγραφο θέλω -αυτό πρέπει να έπιασε :ppp)

(είμαι πιο κοντά εγώ, βλέπεις ;) )

νο 8 μόλις, και Σμαααααααααακ!!!
:)

Unknown είπε...

Γιατί έχει το μπαρμπούνι μιά ουρά...

KV είπε...

multiπάπια?

snikolas είπε...

Πω… και εσύ θέλεις να με χώσεις;

Unknown είπε...

Παρακαλώ;

A.F.Marx είπε...

Συν-κόκκινη KV... μόνο ένας άλλος κόκκινος μπορεί να αντιληφθεί το κρυφό μήνυμα της καρτ ποστάλ που μας έστειλες. Οι 3 κατακόκκινες γλάστρες συμβολίζουν τις τρεις κατακόκκινες κούπες που πήρε φέτος ο θρύλος στο ποδόσφαιρο: σούπερ καπ, πρωτάθλημα και κύπελλο.
Δεν χρειάζεται να εξηγήσω τι συμβολίζουν τα κομμένα πράσινα μήλα και τα κίτρινα σαλιγκαράκια που έρποντας προσπαθούν να ανεβούν στην κορυφή.
:)

νατασσΆκι είπε...

Καλημέρα φιλενάδα!!!!
Σμαααααααααακ

(έχασες χθες)
:)))

νο3 -που είσαι;

Ανώνυμος είπε...

τι ωραία γραμματάκια!
πότε έγινε Μούλτι ο Κάμελμαν?
και γιατί;

έχω χάσει επεισόδια, καταρραμένη δουλειά!

KV είπε...

@ Έλα βρε Νικόλα, αυτή είναι από τις καλές μπιρίμπες, που να δεις την επόμενη!!! :)

@ Multi δεν σου αρέσει?

@ :)))) χαχαχαχαααααα Ομόχρωμε AFΜ κρέμασα την κάρτα στην κουζίνα (πρώτο τραπέζι πίστα)! Απέκτησε μια εντελώς καινούρια διάσταση!!!! :))) Άντε και του χρόνου μας!!!!

@ Καλημέρα φιλενάδα!!!!
(είδα, είδα :)) ) Νο 3 και εδώ, γράφω και είμαι ήσυχη ... πολύ!!! Σμααααααααααααακ

@ Λωράκι το Multi είναι μάλλον πρόθεμα, work in progress. Όσο για την ετοιμολογία ... ΠΟΙΑ ικανότητα έχουν όόόόόλοι οι άντρες και ιδιαίτερα ο Καμηλιέρης????
(και εγώ, έχασα πολλά επεισόδια, ακόμα και αυτά που έγιναν εδώ! Μην μασάς, είπαμε ξέχνα τα "πρέπει" για λίγο και πιες βρε παιδί μου και καμμιά Βελγομπύρα!!!!)

Καλημέρες

Unknown είπε...

Ψάχνω συνοχή... αλλά πουθενά φως στο τούνελ....

KV είπε...

εγώ πάλι μια χαρά το βρήκα!