2 Μαΐου 2008

counting

Οι ώρες περνάνε γρήγορα σήμερα, υπερβολικά γρήγορα. Δεν έχω σταματήσει λεπτό και νοιώθω σαν να μην τελειώνει τίποτα ακόμα. Οι μετρήσεις μου θέλουν τον χρόνο τους και η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει να κουράζομαι ... Η "agenda" γεμάτη: Άλλες 2-3 ώρες μετρήσεων, μετά "σπίτι", το πρώτο dinner στο ολοκαίνουριο τραπέζι μου κανονίστηκε έκτακτα με φίλο από πολύύύύύ πολύύύύ παλιά, μετά πακετάρισμα (αν βρω τίποτα καθαρό και σιδερωμένο that is) και αύριο ταξίδι και pretend.
Παράξενο μου φαίνεται, πολύ ... Δεν έχω την αίσθηση ότι πάω "σπίτι" γιατί δεν είναι -πια- αλλά ξέρω ότι θα δω φίλους. Φίλους προσωπικούς και από τον επαγγελματικό χώρο (μεγάλη διαφορά). Και οικείους χώρους. Και τα παλιά μου λιμέρια. Και Γαλλο- κρασιά και νοστιμιές. Και την pretend άνοιξη (best of). Και φυσικά το Γαλλώδι (ααααχ ένα-ένα τα νυχάκια νομίζω). Χμμμ ... Προς το παρόν, υπομονή ... 2-3 ώρες και μερικοί καφέδες ακόμα :( Διψήφιο νούμερο and counting.

Καλησπέρες
[μα ... εντελώς surreal
οι τελευταίες μέρες]

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Μισό μισό...
Να κρατήσει πιό πολύ ;)

KV είπε...

??? Μισό μισό τι??????

Unknown είπε...

Το νυχάκι...

KV είπε...

ASE! miso miso, ena ena pantws meta to soutenance tha psaxnei gia nyxaki transplant +