25 Μαΐου 2008

fresh

11:30 και οι περισσότεροι τώρα ξυπνάτε, huh? ΧΑ! Εγώ μόλις επέστρεψα από ένα σύντομο -αλλά αναζωογονητικό- πρωινό κολύμπι και ετοιμάζομαι -καφές Νο 4- να ξεκοκαλίσω τις Κυριακάτικες εφημερίδες. Τρόπος επιλογής: το ένθετο ... Βαριέμαι αφόρητα τα "δώρα" του τύπου (μπλιαχ, ακόμα και σαν λογική με ξενίζει αυτό το παζάρι) ΑΛΛΆ μερικά από τα Κυριακάτικα ένθετα αξίζουν το κουβάλημα (έχετε ζυγίσει Κυριακάτικη εφημερίδα πρόσφατα?) ...
Καφές, μπαλκονάδα και ένθετο ... μέχρι να γυρίσει ο ήλιος και να μεταφερθώ στο ... άλλο μπαλκόνι!!! Ο Θανάσης ετοιμοπόλεμος (ακόμα μη αυτόνομος ... το μαύρο καλώδιο διασχίζει το σπίτι :) ) ... στην απρόσιτη άκρη του σκαλπ, κάτω-κάτω στην ατελείωτη λίστα απ'όσα πρέπει να γίνουν και το proposal που θα έπρεπε να γράφω ...

Ξέφυγα, το πρωινό κολύμπι φαίνεται να είναι μια λύση σε αυτή εδώ την -ήσυχη για εμένα- μεριά του πλανήτη. Πείθεις τον εαυτό σου να βγει από το σπίτι (δεν βλέπω και πολλούς άλλους λόγους ακόμα), δεν ψήνεσαι από τον ήλιο (αυτό το στατικό σιγοgrilling δεν το κατάλαβα ποτέ), αποφεύγεις την "μυρωδιά" του νησιού (coconut oil από Απρίλη μέχρι και λίγο πριν τα Χριστούγεννα), δεν πλατσουρίζεις σε χλιαρό τσάι (αν και είναι ακόμα fresh τα νερά) και γεμίζεις ενέργεια. Not bad. Λέω μάλιστα από την επόμενη εβδομάδα να το εφαρμόσω και ΠΡΙΝ από την δουλειά ... για να δούμε ...
Καλημερούδια
[δυνατή ησυχία ...
Είχα αφήσει τα βατραχοπέδιλα κάπου
... ΠΟΥ?]

8 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

WoW!!! κολύμπι?? Αυτό που κάνει πλατς-πλατς στο μεγάλο μπλε????? Ζηηηηηηηηλεια!!! Γρουμφ!
Καλημέρες!! (εφημερίδες κι εδώ,μου βάλατε ιδέες θα πάω να τις ζυγίσω!!)

KV είπε...

Κολύμπι, κολύμπι Μπούρδου μου, η φτώχια θέλει καλοπέραση :)!
Μόλις βρω και τα βατραχοπέδιλα θα χρειαστούμε υποβρύχιο Θανάση! Όσο για τις εφημερίδες, σε λίγο θα λένε "3.200 να το αφήσω ή να βγάλω 3 DVDιά????"
Σμααααααααακ

Unknown είπε...

Ποιός ξύπνησε τώρα μπαρμπουνάκι μου;
Απλά μόλις ξεμπέρδεψα από τη στίβα της βδομάδας....

νατασσΆκι είπε...

Γκρρρρ!!!!
Εγώ τώρα το είδα αυτό -γιατί....;
Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
Θέλω κι εγώ πρωινές βουτιές στο μπλέέέέέέέέέ!!!!
:):):):):):)

(τις εφημερίδες βάζω τον Κυριάκο, ή το σύντεκνο που έρχεται τις Κυριακές για φαγητό, να τις κουβαλάνε... ε-μα!)

Σμααααααακ φιλενάδα!

KV είπε...

@ Multi μου, ΕΣΥ στίβες ???? Νόμιζα ότι τελειώνεις πάντα νωρίς και όχι τα ΣΚ... μμμμμ ... μήπως χαλάς ??? Σμακ

@ Φιλενάδα μου, βγήκαν μαζί με το άλλο... Καλή η βουτίτσα αλλά μετά... δεν θέλεις να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ άλλο, μη-σχετικό :)))) Σμααααααααακ

Unknown είπε...

Ε όχι.. τη στοίβα των φυντανιών την διεκπεραιώνω το ΣΚ συνήθως...
(Να μη βαριέμαι όοοολη μέρα…)

Εκτός και αν τύχει και μου ξεμείνει για Δ :p

KV είπε...

... εμένα πάντα ... τυχαίνει κάτι! Καλημέρα

Unknown είπε...

Και εμένα μου έτυχε χτες μεσημεριανό clubing μέχρι το βράδυ αλλά η στοίβα στοίβα...
Ε να μη τρέχουμε πάντα στο deadline σαν κάτι γνωστά μας μπαρμπούνια...