15 Ιανουαρίου 2008

focus

Η ωραιότερη ώρα να χαζέψει κανείς την θάλασσα εδώ στους Τροπικούς, είναι την ώρα που χαράζει. Απόλυτη ηρεμία. Soothingly γνώριμη ψύχρα (fresh δεν λέγαμε στα κεντρικά;;;). Απόλυτη ησυχία ... (oι ιθαγενείς ξυπνάνε αργά γενικά). Ειδικά κάποιες μέρες σαν την σημερινή (ΧΑ, στην pretend δίναμε το 0o level, εδώ αλλάζουμε στα μποφώρ: 4 σήμερα, μπονάτσα!) το μπλε είναι κρυστάλλινο.
Ναι, focus on the (few?) positive.

Τώρα ... μμμμ ... τι ήθελα εγώ, ξύπνια πριν το χάραμα, πάνω στο super λοφάκι του νηπιαγωγείου να χαζεύω την θάλασσα;;; Μάλλον θα είχα (πάλι) λερωμένη την φωλιά μου και προσπαθούσα (προσπαθώ) να το σώσω! Can't teach an old dog new tricks
:) Focus, focus, focus ! {γρουμφ;}
Καλημέρες
[γκριζομπλέ,
γυαλιά ηλίου μετά αδιάβροχου
για όσους δεν έχουν ζήσει στην
ποδηλατοχώρα!
]

4 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Καλημέρες
(γκριζομπλέ - ωραία, μπήκε λίγο χρώμα στο γκρι!)
(πες μου ότι το σουπερ λοφάκι είναι αυτό που κατάλαβα..! Θα άλλαζα πολλά γι' αυτή τη θέα τώρα!)

Εδώ - έξω λιακάδα, μέσα χμμμ... περίπου (αλλά δεν αφήνουμε το γκρι, όόόόόχι, δεν το αφήνουμε να μπει!)
νο 5 ήδη (αϋπνίες) και καλό κουράγιο...

Φιλάκι και focus!
σμακ!

KV είπε...

Καλημέρα, καλημέρα! Λίγο μπλε ανακλάται πότε πότε! Όχι δεν είμαι στο δικό σου λοφάτσι (προσοχή στο τσι!), ξέρω ποιο εννοείς! είμαι στο λοφάτσι του νηπιαγωγείου. Αν μη τι άλλο, έχει καλή θέα από εδώ!
Καφές ... 5 ή 6 ενέργεια ... down to zero again! Σμακ

Ανώνυμος είπε...

ειχα μέρες να διαβάσω κάτι όμορφο.
μου έχει χαλάσει η διάθεση με όλα αυτά.

και δνε θέλω πια να δουλεύω.

:(

KV είπε...

Κουράγιο μικρή Κροτένια, θέλω να ελπίζω ότι έχουμε postXmas depression ... όλοι μας...

Σμακ σμακ σμακ