6 Μαρτίου 2007

ΟΚ ...

... να το κάνω εύκολο.
Το κόκκινο βιβλιαράκι ΔΕΝ μου το δώσανε (
Κροτένια ποτέ μην πεις ότι με ξέρεις εκεί μέσα ... ταπ! :) ) γιατί:
  • A. Δεν τους άρεσε η φωτογραφία (παρόλο που ... ταπ ταπ ταπ ... άλλαξα μπλουζάκι, έβγαλα και τα δύο αυτάκια στην φόρα, άφησα τον φωτογράφο να καταναλώσει όση ενέργεια χρειάζεται ένα μικρό κράτος για τους βρωμοπροβολείς του ΚΑΙ προσπάθησα να δείχνω ταυτόχρονα ήρεμη),
  • Β. Έγραψα λάθος στην αίτηση το όνομά μου (ταπ;),
  • Γ. Θεωρήθηκα ύποπτη (ακόμα και πριν την σημερινή μου επίσκεψη στα κεντρικά... ταπ ...),
  • Δ. Έλειπε κάποιο έγγραφο (ταπ ταπ ταπ),
  • Ε. Ποιο κόκκινο βιβλιαράκι ;;;
  • Στην πρώτη μου επίσκεψη στα κεντρικά, έγραψα ότι δεν υπάρχει μέρος που να αισθάνεται κανείς περισσότερο ξένος. Να προσθέσω και περισσότερο παγιδευμένος. Ένοιωσα να πνίγομαι από ένα σύστημα που ... δεν έχω καταλάβει ... ποιον από εμάς ακριβώς εκφράζει ή βολεύει;;; Και πως είναι δυνατόν να το αφήνουμε με την ανοχή μας να επιβιώνει ;;; Γρούμφ ... σταματάω ... είπα πολλά σήμερα. Δεν αισθάνομαι και πολύ περήφανη για τον τρόπο που τα είπα ... αλλά θα τα ξαναέλεγα ευχαρίστως... ίσως και πιο δυνατά ...

    Ξανά από την αρχή. Τα σχέδια για Πασχαλιάτικο μπλε μάλλον ακυρώνονται ...
    Καληνύχτες
    [άνοιξη ;;; σώπα καλέ,
    ομπρελλίτσες!]

    4 σχόλια:

    Unknown είπε...

    τικ τακ τικ τακ...

    Alepouditsa είπε...

    θεωρήθηκες υποπτη;;;;;

    ώστε το κατάλαβαν ε;;; :-ppppppp

    ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΡΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

    Кроткая είπε...

    δεν το πιστεύω. απλά δεν το πιστεύω.

    KV είπε...

    Darth, ναι;;;

    Αλεπουδίτσα μου όχι, δεν κατάλαβαν!

    Krot ... ούτε και εγώ το πίστεψα αρχικά για αυτό στόλισα την γνωστή σου!

    σμάκια