5 Μαρτίου 2007

Ωδή :)

Τις τελευταίες μέρες είχα πολύ χρόνο στην διάθεσή μου. Λευκό ΣΚ. Σχέδια που ακυρώθηκαν, αναβλήθηκαν, επαναπρογραμματίστηκαν (για πιο λευκές μέρες) και χρόνος. Χρόνο δεν θέλουμε όλοι;;; Χμμμμ ... on second thought : ΝΟΤ! Παρόλο που χρησιμοποίησα όλες τις τεχνικές στρουθοκαμηλισμού, και ροκανίσματος του χρόνου (στις οποίες εκπαιδεύομαι χρόόόνια τώρα με μεγάλη επιτυχία), κάποια στιγμή η δικαιολογία "μπίζι -μπίζι -I -cannot -deal -with -you- now -ξαναπέρνα -όταν -θα -έχω -χρόνο" δεν δούλεψε ούτε καν σε εμένα την ίδια (!). Κάτι τέτοιες στιγμές που ο κακός σου εαυτός σε αναγκάζει να ασχοληθείς και με όσα έντεχνα αποφεύγεις και να δώσεις απαντήσεις (που δεν έχεις καμμία διάθεση να δώσεις), είναι που μου λείπει η agenda-δικαιολογία!

Δευτέρα, βρέχει στην pretend, στο γραφείο, καφές νούμερο 3 και η αγαπημένη, χιλιολατρεμένη και χιλιοτραγουδισμένη κατακόκκινη agenda μπροστά μου -γεμάτη!!! :) Μπίζι-μπίζι :)
Καλημέρες!
Καλή Εβδομάδα
[ομπρελλίτσα]

4 σχόλια:

Alepouditsa είπε...

δουλεύουμε για να μην προβληματιζόμαστε με τα δικά μας και τελικά γκρινιάζουμε για την πολλή δουλειά ένα πράγμα...ενώ όταν μας αφήνει μόνους και έρημους (κλαπς) προβληματιζόμαστε γιατί μας λείπει...

ΟΥΑΟΥ τί έγραψα η γυναίκα :-pp

καλά μην το ψάξεις και πολύ,
μια καλημέρα πέρασα να πω και μάκιαααα!!

Unknown είπε...

Λευκό;
Μα καλά κοιμόσουν όλο το ΣΚ; Γιατί αλλιώς δεν σε βλέπω να έβλεπες χιόνι >:)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
KV είπε...

Αλεπουδίτσα μου, δουλεύουμε για το τσεκ στο τέλος του μήνα. Το άλλο είναι μπόνους πόϊντς
μάάάάκια :)

Καμηλιέρη λευκό σημαίνει ελεύθερο εδώ!