2 Μαρτίου 2007

τι όμως;

Χαρτοκιβώτια Νουνού
Και πράγματα συσκευασμένα
Γιατί ποτέ δεν είχα νου
Και όλο σκεφτόμουνα εσένα

Ήσυχη Παρασκευή ... Λιακάδα (σχετικός όρος), agenda ψιλοάδεια, πειράματα αυτοσυντηρούμενα (εγώ έβαλα όλα τα συστατικά μέσα, φαντασία και αγάπη ... ας κάνουν και αυτά κάτι), η γραφειοκρατεία της αρχής του μήνα (και του τέλους του προηγούμενου) αλλά τίποτα ιδιαίτερο ...
Για να σε εκδικηθώ
πετάω ενθύμια και δώρα
κι εσύ όπως και εγώ
θρύψαλα και
σκουπίδια τώρα
τις ζωγραφιές σου σκίζω
τα πόστερ που αγαπούσες
και βάφω τις κουρτίνες
στο χρώμα που μισούσες
Ησυχία ... Γμτ, αφύσικη πια η ησυχία ... Όχι από εμένα βέβαια, εγώ είμαι στην συνηθισμένη "πείτε μου τι ξέχασα και θα το διορθώσω αμέσως" διάθεση. Οι γύρω είναι ήσυχοι ...και όσο πιο ήσυχοι είναι αυτοί, τόσο πιο πολύ ανησυχώ εγώ ... (αχ βρε μάδερ μας έμαθες το παιχνίδι των τύψεων καλά)
Τα λόγια τα μεγάλα που 'χω πει
που σα βατράχια από το στόμα μου πηδούσαν
λόγω τιμής, δεν το 'χα φανταστεί
πως κάποια μέρα θα με τιμωρούσαν

Επιλογή: Θα τους αφήσω να είναι ήσυχοι!!! Σκασίλα μου, έτσι;;; Μπορεί απλά να σκέφτονται το ΣΚ ... ή τα πειράματά τους (ΧΑ)... ή ... ένα σωρό "ή" που δεν θέλω να με αφορούν αυτή τη στιγμή ... Αν χρειάζονται κάτι να έρθουν αυτοί (έχω κουραστεί να προβλέπω τι μπορεί να χρειάζονται).
Και τότε ένα παράπονο σε παίρνει
και στα καντούνια μέσα σε γυρνά
η Πόλη μια παλιά αγαπημένη
που συναντάς σε ξένη αγκαλιά

Η εβδομάδα μου ήταν απίστευτα μεγάλη για να προσέξω τώρα την φωνούλα που λέει "κάτι δεν πάει καλά, βρες το γρήγορα" (πιο συχνά λέει "... κάτι έκανες", αλλά μην το κάνουμε θέμα). Σιγά, μπορώ να την αγνοήσω (επιδεικτικά μάλιστα) ...
Αδιόρθωτα τα μάτια κι οι καρδιές
με κουμπιά και φερμουάρ κατεστραμμένα
δυο κουβέντες μου σου πέσανε βαριές
κι αποφάσισες να ζεις χωρίς εμένα.

και να συνεχίσω να απολαμβάνω την απομόνωση στο γραφείο μου. Χαρτομάνι, καφές νούμερο 6 και μουσικούλα, Ελληνική μουσικούλα -ραδιόφωνο ... Τώρα τι σκέφτόταν ο παραγωγός της συγκεκριμένης εκπομπής και έβαλε αυτά τα τραγούδια μαζί ... θα σας γελάσω !!!!
Καλησπέρες
[σιγά μην μάθουμε σκι εφέτος
...
σίγουρα κάτι έχω κάνει ,
τι όμως ;;;]

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Χαμογέλα, θα τους κάνει να ανησυχούν

>:)

KV είπε...

Λες για αυτό να ανησυχούν 2,5 χρόνια τώρα;;;;
χμ

Orelia είπε...

6 και τερτατο εκει
7 και πετα το εδω
χαμογελα! μα... μη με κανεις να ανησυχω
εχω άλλα.., πολλα για να σκεφτω..! :))
χαμογελα κι ισως με κολησεις
διχως να ανησυχησεις
που χαμογελο θα μοιραστουμε
και στα γελια θε να κυληστουμε...! :))

ομορφα τα τραγουδια βρε!
αυτο του Ιωαννιδη... μελι..!

φιλιά νο1 για σημερα και για τον μηνα
ταπ.. ομως..! :))

Кроткая είπε...

"αχ βρε μάδερ μας έμαθες το παιχνίδι των τύψεων καλά".

μα όλες οι μαμάδες όμως να τα καταφέρνουν εξ ίσου καλά σε αυτό; το ίδιο καλούπι τις βγάζει όλες;;;;

ουφ!!!

KV είπε...

Μικρή killer τσιγγάνα φιλιά και χαμόγελα. Ελπίζω όλα να είναι καλά!

Κροτένια πρέπει να υπάρχει σχολή, ή manual!!! Q)

Καλημέρες

Xνούδι είπε...

Καλημέρα Κειβούλα. Καλό Μήνα και επίσης καλό ΣΚ.
Και...check your mail plz :)))

KV είπε...

:))))) ΦΙΛΙ -Ευχαριστώ!