1 Σεπτεμβρίου 2007

# Πρόταση

Μέρες τώρα περιμένω να δω αν οι εκπρόσωποί "μας" εδώ, εκτός από τα menu του εστιατορίου-με-τα-αγάλματα ή τα e-warning/hoaxes θα κινητοποιηθούν να μας στείλουν και πληροφορίες για τους τρόπους βοήθειας ... Μάταια περιμένω μου φαίνεται ... ζητάω πολλά ... :( και δεν το σχολιάζω άλλο, δεν έχει νόημα. Ελπίζω απλά εμείς εδώ να είμαστε η εξαίρεση ...

Είμαστε όμως πολλοί εκτός Ελλάδας, πρόταση λοιπόν :
Αν δεν λάβατε ήδη πληροφορίες από τις πρεσβείες ή τις προξενικές μας αρχές
σχετικά με τους τρόπους βοήθειας, κάντε τον κόπο να τους τις στείλετε εσείς.

(μπορεί και να μην πληροφορήθηκαν ότι η Ελλάδα χρειάζεται βοήθεια βρε παιδί μου... ταπ).
Ένα απλό forward θα πρέπει να μπορούν/έχουν την διάθεση να το κάνουν...


4 σχόλια:

vasvoe είπε...

συγνώμη για την αφέλεια... είσαι γραμένη σε καμιά λίστα ως ελληνίς ζούσα εν γενεύη....; γιατί εγώ, τσου....

KV είπε...

Καλημέρα γειτόνισσα. Ναι, μετά το φιάσκο του διαβατηρίου με έβαλαν στη λίστα και έτσι βλέπω τι σερβίρει το γκρικ εστιατόριο της γειτονιάς μου. Πάντως υπάρχουν και άλλες λίστες εκτός αυτής των πρεσβειών.

vasvoe είπε...

ναι, ε; μας έχουνε γραμμένους δλδ. (στις λίστες)

KV είπε...

Εσένα δεν ξέρω, εμένα ναι ... και γενικότερα ίσως ... λίγο!