17 Ιουνίου 2007

σνιφ

Χειμωνιάτικη διάθεση ;;; Όόόόόχι. Ο χειμώνας μου αρέσει. Τον απολαμβάνω. Και τη βροχή, τις καταιγίδες ... Και το καλοκαίρι και ... όλους τους καιρούς εκτός τον σημερινό: Κουφόβραση που ακόμα να δώσει δυνατή βροχή. Αυτός ο χαζοκαιρός και το συνεχές ψιλόβροχο που ξεκινάει Μάϊο και τελειώνει κατά τον Σεπτέμβρη (βλ. ποδηλατοχώρα) με καταπιέζουν αφόρητα ... Μου χαλάνε την διάθεση. Μάλλον επειδή είμαι ανυπόμονη. Και επειδή τους θεωρώ χαζούς, κουτούς καιρούς ...
Ουφ ... Αυτομαστίγωμα για να ξεχάσω την διάθεση : καθάρισμα του Fenxs (εξονυχιστικό) και αλλαγή διακόσμησης. Κάθε φορά που είμαι κάπως, την πληρώνουν τα έπιπλα, Δεν νομίζω ότι έχω πολλές επιλογές στα περιορισμένα τετραγωνικά μου πλέον, εκτός και αν αρχίσω να διακοσμώ τον διάδρομο!! μμμμμ ... ;;;;
Καλησπέρα
[γρουμφ]

Δεν υπάρχουν σχόλια: