20 Αυγούστου 2007

blue with a shade of grey

Καφές νούμερο 5 ... Να τονίσω ότι έπρεπε να είμαι τουλάχιστον στον 8 ;;; Ας το αφήσω. Ταπ.
Ιστορία: Στο πρώτο μου (καθοριστικό) δημοτικό σχολείο το σύστημα ήταν λίίίίγο παράξενο(και έτσι εξηγούνται και πολλά!). Τα μαθήματα γίνονταν σε μια τεράάάάάστια αίθουσα/βιβλιοθήκη με όλες τις τάξεις σε διαφορετικές "γωνίες". Σαν μαθητής, εκτός από το ότι έπρεπε να περάσεις τις τελικές εξετάσεις και να παραμένεις απασχολημένος κατά την διάρκεια της μέρας, δεν είχες την υποχρέωση να είσαι κάπου συγκεκριμένα ... Μπορούσες να πας με το group που έκανε μαθηματικά, ή με αυτούς που έκαναν ιστορία ή όπου τελικά ήθελες. Μπορούσες να ρυθμίσεις το πρόγραμμά σου όπως σου ταίριαζε. Το αποτέλεσμα ήταν ότι εγώ έμαθα να ζωγραφίζω!!! <--- Άσχετο. Το θέμα μας είναι αυτή η ελευθερία της επιλογής. Το ότι είσαι κάπου επειδή θέλεις να είσαι και όχι επειδή το πρόγραμμα, κάποιος ανώτερος ή η μοίρα λέει να είσαι. Ιδανικό σύστημα;;; Ναι, αλλά στο επίπεδο που εφαρμοζόταν (μικρό σχολείο) δούλεψε καλά. Τέλος ιστορίας.
Μικρό σχολείο / μικρό εργαστήριο, αυτό το σύστημα προσπαθώ να έχω και εγώ γενικότερα. Κανένας κανόνας (όπως σε όλα τα άλλα εργαστήρια) αρκεί να προχωράει η δουλειά και να είναι ομαλές οι συνεργασίες. Έτσι τουλάχιστον ξέρω/μπορώ να λειτουργώ εγώ ... Δεν θέλω να έρχομαι στις 8 επειδή πρέπει (η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω καν να έρχομαι επειδή πρέπει), ούτε να παραμένω κάπου μόνο γιατί έχω ωράριο, ούτε να κάνω πράγματα με την αναμενόμενη συχνότητα ή σειρά. {Τα κάνω αλλά με τους δικούς μου ρυθμούς. Όλα μαζί και μετά για πολύ καιρό τίποτα ... ! Ξέφυγα...}
Μερικοί συνεργάτες μου (βλ. Γαλλώδι και ο Τεχνικός), χειρίζονται το σύστημα άψογα. Άλλοι, μπερδεύονται τρελλά. Μπορεί επειδή έχουν συνηθίσει αλλιώς, μπορεί το σύστημα να είναι εντελώς λάθος ... δεν ξέρω. Το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή (όταν τα πράγματα ζορίζουν και η δουλειά μένει πίσω) ανακαλύπτεις ότι πρέπει να κάνεις αυτό που σιχαίνεσαι περισσότερο στην δουλειά: Να βάλεις κανόνες :( (μπλιαχ)
Και το ερώτημα είναι : Πως βάζεις κανόνες; Δεν είναι υποκρισία να επιβάλεις ένα ωράριο όταν ο ίδιος δεν το τηρείς; ή να πεις στον άλλο πόση ώρα έχει για coffee break και πότε θα το κάνει, όταν ο ίδιος δεν μπήκες ποτέ σε τέτοια διαδικασία;;; ή να βγάλεις τα chat και τα παιχνιδάκια από τους Θανάσηδες του εργαστηρίου; (και εσύ πως θα κάνεις chat;;;) ή να βάλεις κάποιον σε πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθεί θρησκευτικά (μπρρρρ) ... ή ... ή ;;;; Εγώ το βρίσκω υποκρισία. Και ακόμα βρίσκω
περισσότερο δύσκολο να χειρίζομαι διαφορετικά καθένα από τους συνεργάτες μου ... (γιατί δηλαδή επειδή τα έκανε μαντάρα ο βασιλικός να την πληρώσει και η γλάστρα;;;; ε;;;)
Ηθικό δίδαγμα: Γρουμφ ... Τίποτα δεν έμαθα τελικά ... Ανεπίδεκτη μαθήσεως, πλήρως ακατάλληλη για αυτή τη δουλειά ... Ααααχ ρε Jamie!
Καλησπέρες
[αντηλιακό στο πατάρι...]

Για την ιστορία, εμφανίστηκαν οι δύο πρώτοι ηλιοκαμένοι στο εργαστήριο (Γάλλος42 και Little Miss Sunshine). Τους χαμογέλασα θερμότατα, τους ευχαρίστησα για τις κάρτες, τους ρώτησα πως πέρασαν τις -υπερβολικά μεγάλες κατά την ταπεινή μου άποψη που δεν εξέφρασα- διακοπές τους (όλα αυτά με την πιπέτα στο χέρι) και ... μετά δεν τους ξαναείδα !!! Λίγο το catching up, λίγο τα coffee break, λίγο το μεσημεριανό, πολύ mailing, πολύ chating, καμμία διάθεση, πέρασε η μέρα ... τι να σου κάνουν 8 άμοιρες ώρες; Post vacation syndrome χειρότερο και από το pre-vacation syndrome.

25 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Τι σου είναι τα παιδικά χρόνια όμως...ακομα σε κυνηγάνε,ε? :D
Πάντως το σχολείο σου πολύ προχωρημένο,ανεξαρτησία σκέτη!
Τα γαλλώδια συνεννοημένα είναι κι έρχονται και φεύγουν μαζί???

Unknown είπε...

ΣΤΨ;;

:p

Я верю в Сталина είπε...

Μπορώ να καταλάβω πολλά πια, γιατη σημερινή σου κατάσταση...

Άσχετο: Τί είναι post vacation και pre vacation; Καταλαβαίνω το post και pre, με το άλλο εχω ένα κόλλημα...Δεν μου βγάζει νόημα!

Το Jamie έχεις έγνοια μαρή συνέχεια; Ούτε γκόμενο πια να τον είχες!

Τώρα βέβαια, sorry κιόλας αλλά με την πιπέτα στο χέρι, για ποιά επιβολή μιλάς και ποιούς κανόνες; Μα φέρε και την εικόνα στο μυαλό σου..! Να κράταγες ένα μστίγιο, μία βίτσα... Άντε ένα καμτσίκι, αλλά πιπέτα;;;; Πφφφφφφφφφ
Sorry και πάλι...

Я верю в Сталина είπε...

Ξεκόλλα βρε απ' το Ζήκο!!!!!!!!!!

KV είπε...

@ Μπούρδου μου, σκέτη επανάσταση το σχολείο. Πρόσεξε, δεν είναι όλοι οι Γάλλοι Γαλλώδια, μερικοί είναι και Γαλλόδια, ή σκέτοι Γάλλοι! Όπως και να είναι, όλα μαζί τα κάνουν, προγραμματισμένα!

@ βρε βρε βρε Καλώς τον!!!! Σαν την άνοιξη! Τι κάνεις Sunshine μου;;;; Πως πέρασες;;;; Όλα καλά;;; Σκεφτόμουν μήπως έπαθε τίποτα το PDA τόσες μέρες σιωπής!!!! :)
ΣτΨ από κάτω!!!! :)

@ Χαχαχαχα Dr.D έγραψες!!!! Έπρεπε να το είχες σκεφτεί χτες όμως! Καλή ιδέα και καμιά ανάγκη για κανόνες μετά: έπρεπε, αντί με την πιπέτα, να με βρουν με ένα μαστίγιο να μαστιγώνω τα μηχανήματα!!!! χαχαχαχααα να σου πω μετά πόσα coffee break χωράει το 8ωρο... Κανένα!!!!
Αλλά βρε Dr. τι κατάλαβες;;; Τίποτα δεν κατάλαβες!!! Αλλιώς θα μας έλεγες τι κατάλαβες! :p
Το pre vacation είναι το "είμαι κουρασμένος, είμαι κουρασμένος, πρέπει να φύγω, ας ξεκουραστώ και ας αποχαιρετήσω τους φίλους μέχρι να φύγω". Το post vacation είναι το "ΑΑΑΑαααααααααααααχ τι όμορφα που ήταν και τι ωραία που πέρασα και πόσο λίγο βρε παιδί μου, και κουράάάάάστηκα! να ξεκουραστώ λίγο μέχρι το coffee break και μετά βλέπω τους φίλους για να δω πως πέρασαν" Όλοι μας το ίδιο κάνουμε, δεν βγάζω την ουρά μου έξω!

σμακ

KV είπε...

:)))) ακόμα!!!!

Я верю в Сталина είπε...

Βρε ΚV μου, δεν είναι σωστο να λέω τί κατάλαβα έτσι φόρα παρτίδα πρώτον και δεύτερον πως θα έλεγα τί κατάλαβα;

Επίσης εσύ νομίζεις ότι επειδή είμαι ψυχοτέτοιος, έχω και τις απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα στη ζωή;
(που τα έχω δλδ αλλά αυτό είναι άλλο ποστ)

Τώρα όσο έχει να κάνει με το post και pre καλά τα λες, αλλά προϋποθέτει κάτι βασικό... Vacation...
Επί του παρόντος άγνωστη λέξη...

νατασσΆκι είπε...

KVούλα μου,

μόνο αυτό θα πω:

Ααααχ ρε Jamie! :)))))

KV είπε...

@ Οι δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες μου είναι διακριτικοί βρε DrD, ούτε που θα το διάβαζαν!
Όσο για το vacation ... Ααααααααααααααχ βρε Jamie!!! Mόνο αυτό έχω να πω: Μια ζωή-vacation !

{Δεν νομίζω ότι έχεις τις απαντήσεις και μάλιστα για όλα. Αλλά σε μερικά μπορεί να έχεις πιο καλές ερωτήσεις!}

@ γλυκοπατατάκι μόνο εσύ με καταλαβαίνεις μου φαίνεται!!!!

Я верю в Сталина είπε...

μία απάντηση δεν εχω κι αν την ειχα δεν θα την ελεγα: Που ειναι κρυμμένο το δεντρο που βγαζει χρηματα!

Я верю в Сталина είπε...

Άσχετο: Τώρα να λιώνεται για τα μάτια της κουζίνας του Τζίμη, να το πιστέψω;

snikolas είπε...

Όπως αντιλαμβάνεσαι… 19 post που έχεις γράψει όσο έλειπα… δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω να διαβάσω!

Μακάρι να πήγαινα και εγώ σε τέτοιο σχολείο. Όσο για τους κανόνες… ο κανόνας είναι πως δεν υπάρχουν κανόνες.

νατασσΆκι είπε...

ναι, γιατρέ-σταφύλι, να το πιστέψεις!!!!

Τ μάτια της κουζίνας είναι πολύύύύύύύ όμορφα!
και οι κουζίνες σαν του Jamie/ σπανίζουν! ;)

KV είπε...

Είναι δίπλα στο δέντρο με τις απαντήσεις !
Ο Jamie και η κουζίνα του είναι concept γιατρέ μου, ολόκληρη ιδεολογία ;)

Ζήκος rulez!

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ωωω,τίποτα! ήταν 13 τα σχόλια κι είπα να τα κάνω 14 γιατί νισάφι πια μ αυτή τη γρουσουζιά εδωμέσα!!
:))

KV είπε...

@ Γιατρέ κάάάάάτι μάτια!

@ Νικόλα καλώς ήρθες. Μην διαβάζεις σου κάνω περίληψη: βροχή και δουλειά και μία μικρή απόδραση ! Δυστυχώς με τους κανόνες υπάρχουν, αλλά μερικοί νομίζουν ότι όταν δεν τίθενται δεν υπάρχουν κιόλας!

@ γλυκοπατατάκι, μα κάάάάάτι μάτια!

@ :)))) Μπούρδου the thought is that counts!!!!

Я верю в Сталина είπε...

Α πειτε το ρε παιδι μου... είπα κι εγω

KV είπε...

εμ!

{φοβερή η ιδέα σου με τον Ζήκο!}

νατασσΆκι είπε...

αργείς , dr-σταφυλάκι, αργείς, αλλα΄τα πιάνεις! ;)

KV είπε...

Dr grappe μήπως ;;; :)

νατασσΆκι είπε...

αν σε βολεύει... ;)
εγώ τον λέω σταφυλάκι πάντως, ή dr-σταφυλάκι, μου πάει πιο καλά! :lol:

KV είπε...

grape (δεν ξέρω τι γράφω πια)... Δεν έχω αποφασίσει ακόμα :)))))

Я верю в Сталина είπε...

Κορίτσια παρτε το χρόνο σας, μην το κάνετε θεμα, ε;
Προπαντώς ηρεμία...:)

Alepouditsa είπε...

ωχ, τί έγινε άξαφνα; έχασα επεισόδια... πω, πω....

χμμ... όχι δεν θα κάνω αναλυτικές συγκρίσεις... σαν να ακούω τον Γκρινιαρούλη ένα πράγμα, με διαφορά μόνο στο "μπορεί να είναι και λάθος" (ο Γκρ. jamais δεν θα πει τέτοιο πράγμα...)

Πιπετα τί εστί;;

post vacation syndrome ε;; να! αυτό έχω πάθει...

KV είπε...

DrD sure, δεν βιαζόμαστε :)

Αλεπουδίτσα δεν έχασες επεισόδια, παίζουμε επαναλήψεις! Καφές για το syndrome και μην κοιτάς άλλο τις φωτό, αυτές είναι για τις κρύες νύχτες του χειμώνα....